![]() |
Strona 15 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
W PLANACH - materiały i komentarze
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24 Posty: 627 Miejscowość: Mokradła . Podziękowano: 101 razy Otrzymanych podziękowań: 154 razy Nick w grze: DaQu Serwer: Tolnor ![]() |
Hmm, ale dalej nie wiemy co z petami, kiedy będzie skrócony czas?
to 12h naprawde potrafi wkurzyć, ze się nie chce grać ^^ |
13 Kwi 2012, o 14:02 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07 Posty: 1229 Podziękowano: 78 razy Otrzymanych podziękowań: 463 razy Nick w grze: Gildartz ![]() |
I Drygu nie odpowiedział na moje pytanie.
![]() Gildartz napisał(a): Ja mam pytanie, czy jest w planach wprowadzenie broni dla rycerza, która byłaby alternatywą dla Lawiny? Jak wiemy, Lawinę ciężko zloocić, teoretycznie jest tylko 12 Wendigo na dobę, a rycerzy z levelem 70+ coraz więcej. Poza tym rycerz ma aktualnie najmniej broni rarowych ze wszystkich profesji. Łucznik: 3 - Ayol, - Piroklast, - Virral. Sheed: 3 - Rolrak (fakt, że mało kto nosi, nie znaczy, że go nie ma), - Irkamale, - Buoriany. Barbarzyńca: 4 - Tasak, - Sidun, - Davgretor, - Ognisty Młot. VD/Mag Ognia/Druid: 6 - Derengil, - Sturprang, - Tężec, - Geomorph Core, - Smoczy Gnat, - Istav. Rycerz: 2 - Isverd, - Lawina. Nawet, jeżeli rycerz może nosić na zmianę Ognisty Młot czy coś takiego, nie zmienia to faktu, że swoją moc (blok+ochrona), może pokazać tylko z tymi dwiema broniami, poza tym są tylko te dwie stricte dla rycerza stworzone. Stąd me pytanie, czy planowane jest zwiększenie ilości broni dla rycerza dropionych bądź to z bossów dla high leveli, bądź to z bossów z nowego Alaril. ![]() @Edit: Piszę o rarach, nie biorę pod uwagę Epików czy Setów. Interesują mnie tylko i wyłącznie rary. ![]() _________________ ![]() ![]() ![]() |
13 Kwi 2012, o 14:23 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
![]() |
@up
To samo chyba tyczy się sheeda, bo sam zauważyłeś ze rorlak jest nieużywany poza tym zapomniałeś o setach i epikach a epikiem dla sheeda jest zbroja wiec ma nijako mniej broni niż ryc. Patrząc na ostanie bronie to barb ma "najstarsza" broń względem lvlu, i doszło do sytuacji iż rycerz z lawina ma porównywalne obrażenia bronią jednoręczna co barb 2 ręczna. Żeby nie było offtopu to pytanie moje brzmi: Słyszałem że aby wejść na nową instancje jest wymagany koniecznie lvl 90, czy jest to prawda? |
13 Kwi 2012, o 14:42 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 3 Lip 2011, o 17:14 Posty: 278 Miejscowość: Wałbrzych Podziękowano: 43 razy Otrzymanych podziękowań: 127 razy Nick w grze: Jachu Serwer: Tolnor ![]() |
@up i @up, rarem dla rycka jest także derengil, a także tężec, który jest wykorzystywany na modliszcze i robakach... a co do rarów (broni dla rycka, jestem za tym żeby było coś wprowadzone na 16-33llvl nowego dla rycka, ale nie dalej!
i kolejne pytanie: czy zostaną dodane jakieś nowe rzeczy w podręcznym sklepie platynowym ![]() Ostatnio edytowany przez Jachu, 13 Kwi 2012, o 15:55, edytowano w sumie 1 raz |
13 Kwi 2012, o 15:41 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 29 Lis 2010, o 13:12 Posty: 453 Miejscowość: Podniebyle Podziękowano: 20 razy Otrzymanych podziękowań: 7 razy Serwer: Tolnor ![]() |
To ja dodam pytaie od siebie:
Czy zamieżasz usunąć bug z przeniesieniem do starego trentis? niby to jest jak to napisał 1 z GM'ów jak ktośma farta to wejdzie, no ale teraz juz chyba pół S1 wie jak tam sie przenieść:) _________________ |
13 Kwi 2012, o 16:11 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
Przy broniach uwzglednijscie takze sety (epiki to moze nie, bo wydropienie graniczy z cudem) nie trzeba przeciez koniecznie nosic calego setu, jak ktos nie chce, by nosic miecz
![]() |
13 Kwi 2012, o 21:53 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 9 Sty 2011, o 04:23 Posty: 65 Miejscowość: Ab'dendriel Podziękowano: 90 razy Otrzymanych podziękowań: 12 razy ![]() |
To i ja dodam pytanie od siebie, czy zostanie naprawione dzialanie umietnesci przedstawione w tym temacie: viewtopic.php?f=88&t=11993 ,minelo juz 5 miesiecy a odpowiedzi zero a bug mocno irytujacy w pvp.
[Wrzuciłam to ostatnio na liste bugów do naprawienia, ale kiedy to zostanie zrobione zależy od szefa - Mysth] Temu pisze tu, Twoje stare odpowiedzi na ten temat sie przeterminowaly, nie daly ani konkretnej odpowiedzi ani przyblizonego terminu. _________________ I chodź bym szedł ciemną doliną zła się nie ulęknę. Nieograniczona władza w rękach ograniczonych ludzi zawsze prowadzi do okrucieństwa. |
14 Kwi 2012, o 15:02 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy Nick w grze: Crossborn ![]() |
A czy "rozproszenie Holma" lub "Skok Farida" działają z tarczą u rycerza lub ognistą sferą u MO?
Rozproszenie Holma-podwójna tarcza dla rycerza ![]() _________________ _______ |
15 Kwi 2012, o 15:54 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
To ja mam kilka dosyć ważnych pytań.
1. Obecnie instancje robione są tak, że bez druida ani rusz. Jest to jedyna wymagana postać na większość instancji. Czy planujecie coś z tym zrobić? Może jakąś reformę w leczeniu? 2. Nie wiem czy ktoś to zauważył ale wszystkie instancje z bossami są w jaskiniach lub pomieszczeniach. (oprócz wendiego) Można wiedzieć dlaczego nie ma żadnej instancji na świeżym powietrzu? Czy stworzenie takiej to jakiś problem? 3. Wszystkie bossy jakie mamy w grze posługują się -Już istniejącymi skillami. Czyli takimi które posiadają bohaterowie. Po za małymi wyjatkami typu zamrożenie czy błyskawica. No ale niestety i te skille wśród mobów są popularne. Czy możemy liczyć na to, że nowe bossy będą posiadały swoje unikalne skille czy zostaną wykorzystane już istniejące. |
15 Kwi 2012, o 21:05 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() ![]() |
To ja tez mam pytanie,od jakiegos czasu gram Vd i irytuje mnie to,ze urok na 100% niewchodzi
I tutaj moje pytanie,czy to jest zrobione celowo?? Aby urok niewchodzil,chociaz piisze 100% Moim zdaniem to jest totalny bezsens,niewiem co i jak,ale mnie w szkole na lekcji matematyki co innego uczyli... 100% to 100% a nie 99,9% Jak dla mnie to bardzo niszczy gre,bo tluke takiego mobka uderzeniem cienia,zostalo mu okolo 70 hp,chcem go dobic ukluciem bo po co marnowac mane?? A TU ZONG!! 100% i puff... dymek. Wiec ja sie pytam o co w tym chodzi. radzę dokładnie zapoznać się z tym tematem: viewtopic.php?f=102&t=6736 znajdują się w nim odpowiedzi na wszystkie twoje pytania - ironka _________________ Mors ultima linea rerum |
15 Kwi 2012, o 23:15 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 15 z 83 |
[ 821 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 83 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |