Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 godziny grania a ilosc mobow 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post godziny grania a ilosc mobow
jak w temacie

Prośba aby dopasować ilość mobów w niektórych miejscach do liczby osób na serwie

Na przykład dojście do duszków :

Jakaś masakra, gram m.in. w godzinach wczesnorannych i np dziś przejście z grobowca do katakumb zajęło ponad 40 minut :// a to zaledwie bodajże 5 krótkich prostych

Kompletnie mija się z celem takie rozłożenie mobów (ilość i resp) skoro w godzinach wieczornych, czasem tą samą drogę pokonuję bez żadnej walki ...
Rozumiem jakąś tam ilość grup mobów w samej inście ale droga do niej powinna być jakaś bardziej liberalna :]

pozdrawiam serdecznie


16 Kwi 2012, o 21:01
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Na dojściu tez masz stałą liczbę mobów, zmienia się tylko ich miejsce stania, zależnie od respu i jak ktoś przed Tobą ich nie wyklepał to musisz to zrobić Ty, innej opcji nie ma, przecież moby się nagle nie rozpłyną w powietrzu bo w zamku chwilowo jesteś sam.

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


17 Kwi 2012, o 00:21
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011, o 12:37
Posty: 286
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 89 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
A ja wręcz odwrotnie :
Może by tak w laboratorium dać ze 2,3 grupki co dają klucz na inste do Fyo ; GMO ,
obecnie tam potworne kolejki się tworzą :D


17 Kwi 2012, o 00:30
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...

A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :]


17 Kwi 2012, o 10:23
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Sizgar napisał(a):
Rozumiem, że komuś propozycja się może nie podobać, lecz mowa o tym, że dla lvlu eg 60 ci przeklęci rycerze i inne wynalzki na tej drodze to tak jak komary gdzieś tam w okolicach mokradeł i jaskini z Geo. Po prostu zabierają czas, nic nie wkładając w grywalność i jakikolwiek wysiłek. Są po prostu upierdliwe, chyba że takie jest ich założenie ...

A mówiąc o rozpływaniu się to eg Wendi rozpłynąć się jakoś potrafi :]


Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają".

Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy...

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


17 Kwi 2012, o 10:28
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
@HARD

To wybij kolejkę?^^

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


17 Kwi 2012, o 10:33
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 29 Sty 2012, o 22:29
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
desacred napisał(a):

Ja to bym chciał jak chodzę na kościanego smoka, żeby na inście szkieletów nie było bo też tylko "przeszkadzają".

Jednym przeszkadza inni na tym expią - jedni w dzień, inni w nocy...



Extrema, patrząc na inne Twoje posty są Twoją domeną chyba, bez obrazy oczywiście :]
Dobrze, wiedzę, że nie ma szans sugestia dopasowania ilości mobów do ilości graczy na serwie, bo wieczorem przecież można się niemalże pokłócić o moby, a rano czy też w nocy można sobie żyły pruć tracąc czas na klepanie mobów za expa o przysłowiowe 3 grosze :]

a tak na marginesie, mowa jest o mobach nie na inście tylko o tych grupach przed instą, pisałem o tym w pierwszym poście

pozdrawiam


17 Kwi 2012, o 10:40
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
To czy to jest insta czy nie akurat odnosi się do tego samego - drogi do bossa.
To, czego Oczekujesz wymaga zmiany w algorytmie respawnu (lub innych Niezmiernie-Skomplikowanych-Zabiegów-Na-Które-Nie-Ma-Czasu-I-Środków) który nie zostanie wprowadzony. Po prostu przez to forum przewinęło się tyle tematów i świetnych propozycji które trafiły do szuflady a warto się nimi zająć że Twój postulat jest kroplą w morzu potrzeb - stąd Extrema ;)

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


17 Kwi 2012, o 11:49
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Nikt ci na te duszki nie każe iśc...
Jaj ktoś pujdzie to wyczyści, może komuś akurat pomogłeś?^^

_________________
_______
Image
Image


17 Kwi 2012, o 12:30
Profil WWW
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: godziny grania a ilosc mobow
Dla mnie bez sensu temat, właśnie z wyżej wymienionych powodów. Wszystko zależy od tego jak wiele osób gra = jak wiele osób dane mobki gdzieś tam bije i albo są, albo ich nie ma. Nie może być tak, że im więcej osób gra tym więcej się respi. Działa to w 2 strony - byłoby więcej np: gorgon do expienia, ale i więcej do bicia po drodze na insty.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


17 Kwi 2012, o 12:49
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 426 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron