Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 równowaga - postacie typu meele vs ranged 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 11 Mar 2012, o 23:17
Posty: 11
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Zadziwiający jest też dla mnie fakt (i jest to ewenement na skale wszystkich MMO, w które grałem), że zbroje dla magów, łuczników, "shitów" - czyli wszystkich klasach lekko/lub średnio zbrojnych (w teorii są to postacie lekko uzbrojone), mają identyczne statystyki odpornościowe/obronne jak te zbroje, króre wymagają siły do założenia i są przeznaczoen dla fizoli.

Stanrdem zwykle jest to, że zbroje dające dużą obronę, wymagają dużo siły i są przeznaczone dla fizoli, magowie nie moga ich nosić z braku siły (często podobne ograniczenia są nakładane również na łuczników i sztyleciarzy - odpowiednik "shita", ponieważ ich profesja uniemożliwia noszenia ciężkich zbroi).
Tu natomiast można spokojnie "ciężką zbroje" - dającą dużą ochronę fizyczną - założyć magiem.

Jest to bardzo zaskakujące, powoduje też, że siła jest najbardziej nieprzydatna wśród rozwijanych cech - a poza wielkościż zadawancyh obrażeń, powinna być również wyznacznikiem możliwości zakładania na siebie ilości pancerza i noszonego ekwipunku.

A tak na chwilę wracając do postaci barba - to zastanawiam się, czy nie byłoby ciekawszym rozwiązaniem, gdyby ryk był obszarowym debufem (np. w miejsce obszarowej skóry). Dużo bardziej logiczne jest, że ryku groźnego gościa z wielkim, zakrwawionym toporem w rękach przestraszą się wszyscy/lub część przeciwników, niż to, że cała drużyna wzmocni się korzystająć z wrodzonych odporności nabytych przez barba.

Reasumująć, wydaje mi się bardziej logiczne, że skóra powinna być wzmocnieniem tylko dla barba, a ryk obszarowym debuffem.

Pozdrawiam,


4 Kwi 2012, o 11:29

Podziękowali: 2 hannya (5 Kwi 2012, o 16:52), karbadreg (4 Kwi 2012, o 13:23)
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Skórka była kiedyś tylko na barba :) i własnie zmienili ją na cały team
a co do ryku pomysł byłby fajny wtedy ryk działałby troche jak otępienie u vd

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


5 Kwi 2012, o 19:04
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 15 Lut 2011, o 18:41
Posty: 109
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Popieram ten pomysł. Pewnie nie przejdzie,bo jest za silną umiejętnością(niestety).

_________________
Druid/Barbarian
Są epiki, jest zabawa.


5 Kwi 2012, o 21:15
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lis 2011, o 12:00
Posty: 22
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: fieryblast
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
o ile wiadomo mają wyjść podklasy, więc możemy mieć nadzieję że szanse w pvp się wyrównają.


6 Kwi 2012, o 17:04
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Temat ostatnio ucichł, miałam nadzieję, że zostanie zapomniany, ale autor ponownie wrócił do pomysłu w nieco innym dziale viewtopic.php?f=14&t=18341&start=170 . Żeby już nie spamować w tamtym dziale pozwolę sobie uzupełnić swoje wcześniejsze wypowiedzi w tym miejscu i wykazać, że wprowadzenie w życie pomysłu wcale nie poprawi sytuacji.
Po pierwsze czemu jest tu mowa tylko o barbarzyńcy? Czy problem stania w krzakach nie dotyczy też sheeda i rycerza, ba nawet łucznik nie jest łucznikiem stojąc w chaszczach.
Po drugie nic to nie da bo prawie na pewno druid najpierw złapie barbę(ryca/sheeda/łuka) w krzaki zanim tamci go ogłuszą.
Po trzecie teraz mamy przynajmniej nadzieję na jakieś osłabienie korzeni, po wprowadzeniu takich zmian które wcale nie poprawiłyby sytuacji moglibyśmy o tym zapomnieć. Już teraz ktoś grający druidem napisał, że druidzi dlatego są dobrzy w pvp, bo muszą mieć w czasie walki oczy dookoła głowy, nie tak jak jakiś barbarzyńca/mo który tylko bije, przez co druidzi są zwyczajnie BARDZIEJ OGARNIĘCI. Po wprowadzeniu stuna/ogłuszenia które z ww powodów będzie jedną wielką lipą takie argumenty będą już pozornie racjonalne i skończy się na tym, że nieogarniający fizole będą dalej łajani w pvp bez nadziei na osłabienie druida.
Ktoś w temacie pisał o magicznym kamyku trafiającym w mądre czółko druida i wyłączającym mu możliwość czarowania na 1-2 rundy. Zapomnijcie, za dobre...

Lepiej skupmy się na tym jak osłabić dru w pvp tak, żeby nie odbiło się to odczuwalnie na grze druidem pve solo/drużynowej. Swoją propozycję podałam w tym temacie, nie będę jej ponownie przytaczać. Bardzo zły pomysł, takie jest moje zdanie.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


23 Kwi 2012, o 20:50
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2012, o 14:22
Posty: 84
Miejscowość: Sosnowiec
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 52 razy
Nick w grze: Inese
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Jezu wkurzają mnie takie tematy z dyskusja o korzonkach..
Bywa druid ma korzonki i niech zostaną..
I mechanika jaka jest teraz jest wporzo nic zmieniac nie trzeba + bedą pod profesje wiec sadze ze kazda profa na tym skorzysta.\
P.S
Ciągle tego druta chcecie osłabiać.. dlatego apeluje w imieniu wszystkich druidów "dajcie sobie spokój gdyby nie MY to było by wam o wiele trudniej" my nie bijemy tak jak mo czy barba my nie zabieramy tyle PA co łuk ani nie ukazujemy jak VD więc naprawdę odczepcie sie od tej profesji na dobre.. nawet wam resy na korzonki dali i wydaje mi sie ze to wystarczy..

_________________
Serwer VGram jako:Inese [Mosiek]Patrząc na ciemność lub śmierć boimy się nieznanego - niczego więcej. Jeśli pomogłem to "Kliknij Kufelek" :D Czytaj:
http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=9053

http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=161&t=16507


23 Kwi 2012, o 20:57
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32
Posty: 4230
Miejscowość: Cagliharmon
Podziękowano: 107 razy
Otrzymanych podziękowań: 303 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Poza tym nie zapominajmy, ze to co sie odbija na PvP odbija sie tez na PvE, gdyby barb dostal taka umiejetnosc, to przykladowo barb+druid w PT sa w stanie calkowicie unieszkodliwic niemal kazdego bossa, bo rzadko ktory potrafi zadawac dmg urokami. Takie cos mozna zastosowac tylko, gdy to sie inteligentnie zalatwi (np. poprzez dodanie mozliwosci uwolnienia sie z korzeni i blokady na atak dystansowy).

Poki co musicie sie zadowolic stosunkowo niedawnymi zmianami, ktore nieco zmniejszaja przewage druidow:
-W walce poziom jest doliczany do skutecznosci atakow, wiec gdy zaatakuje nas druid z mniejszym poziomem mamy wieksza szanse obrony.
-Szansa wejscia korzeni zostala zmniejszona.
-Dodano sety i epiki z odpornosciami na korzenie.


23 Kwi 2012, o 22:14
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 28 Mar 2012, o 07:27
Posty: 16
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Nie wiem czemu osłabiają ciągle druida. Korzenie ciężko wrzucić. A im słabszy druid tym słabszy team.


Ostatnio edytowany przez Exiles, 24 Kwi 2012, o 16:42, edytowano w sumie 1 raz



24 Kwi 2012, o 00:15
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 11 Mar 2012, o 23:17
Posty: 11
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Ogólnie @up parę postów

Albo ja nie piszę wystarczająco zrozumiale, albo nie potraficie czytać ze zrozumieniem (za przeproszeniem)...wydaje mi się, że zaznaczyłem w swojej wypowiedzi, że nie chodzi mi o marudzenie, że krzaki za mocne, wręcz przeciwnie napisałem, że jest to jak najbardziej OK...
Jakaś mania panuje w tej grze a propos przekokszenia druidów/krzaków, widzi ktoś słowo i już nie czyta reszty... (a na dodatek zaburza sens wypowiedzi, przez co tracimy szansę na odpowiedź od administracji - a temu droga Calipsis mój post w tym innym wątku służył, uzyskania odpowiedzi od administracji, a nie Twojej subiektywnej oceny).

Może spróbuję tak, łopatologicznie:
1. Krzaki są okej
2. Uwaga skupcie się teraz będzie pytanie - czemu postacie fizyczne nie mają analogicznego skila pozwalającego na wyłączenie z gry maga (uciszenie go), tak by nie mógł rzucać czarów/klątw?Pozdrawiam,


Ostatnio edytowany przez Blammor, 24 Kwi 2012, o 16:09, edytowano w sumie 1 raz



24 Kwi 2012, o 15:43
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Blammor napisał(a):
2. Uwaga skupcie się teraz będzie pytanie - czemu postacie fizyczne nie mają analogiczne skila pozwalającego na wyłączenie z gry maga (uciszenie go), tak by nie mógł rzucać czarów/klątw?Pozdrawiam,


Zacznę w ten sposób: Gra nie powstała w ciągu sekundy, dopracowana jak najmocniej się da. Tworząc druida nikt nie myślał "a to będzie koks, pokona wszystkich i wszystko".
Sam druid na niskim lvl jest raczej słaby. Wrzuca buffki po 2-3 PA, rzuca odczarowanie po 2x, źródełko na zbyt niskim poziomie by dał radę z maną... dopiero na hlvl staje się takim koksem.

Dlatego, aby wyrobić mu 9 umiejętności jak innym klasom i stworzyć grywalną klasę dali mu korzonki.
Zauważ jeszcze jedno. Luką u fizoli są uroki, co można załatwić odczarowaniem. Luką u magicznych jest obrona wręcz, co już prowadzi do śmierci. Korzonki to doskonały pomysł, by wyrównać tą niesprawiedliwość.
Nie ma odpowiedniego stuna dla ataków dystansowych/magicznych, bo wszystkie inne klasy mają swoje miejsce w drużynie i mają inne cele. Być może pasowałoby to do VD, lecz ten ma swoje ukazanie.
Barba? Nie ma stunować, tylko zadawać duże obrażenia. Jest to naprawdę dobra klasa, mająca sporo możliwości (np. zakażenie).

Nie sądzę żeby podklasy wiele zmieniły. Balansowanie klas odbywa się raczej przez sprzęt - dla przykładu druid może paść od jednego krytyka barby...


24 Kwi 2012, o 15:56
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 380 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron