Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Pomysły do gry by Inexx :) 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 12 Lut 2012, o 18:14
Posty: 62
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Jestem za pomysłem z petami ale jak jóż by dał debufy to niech leje a nie żuca te same debufy lub patrzy jak gracz leje MOBy.
A co z gildiami które są zgrane ale mają członków na mniejszych lev? Czemu nam nic nie zaproponujesz? Zmieńcie system wypowiadania i przyjmowania wojen bo tera wszyscy się boją że jak się zmieni tryb na agresywny to zacznie ich najeżdżać gildia z top 20. Jak zmienicie zasady wypowiadania wojen to na 90% będzie więcej chętnych do nich. Sam tera bym się bał zmieniać tryb ale jakby była możliwość wojen między gildiami których członkowie (obydwu stron) się na nie zgadzają to zaraz po dobiciu co najmniej 20k presta będę namawiał do wojen zarówno swoich członków jak i konkurencyjne gildie z podobnymi składami.


6 Maj 2012, o 13:55
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lut 2011, o 10:24
Posty: 627
Miejscowość: Mokradła .
Podziękowano: 101 razy
Otrzymanych podziękowań: 154 razy
Nick w grze: DaQu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Pety - TAK TAK TAK, kocham pety :*
a tak naprawde, to tym pomysle slyszalem juz dawno, bo na początku pdoobno miało tak być.

Gildie - Nie wypowiadam się, Za duzo liczenia, progów lvlowych itp..


6 Maj 2012, o 14:07
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 17 Mar 2012, o 10:53
Posty: 2
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Uważam, że pety jak najbardziej pomysł Świetny!!
a odnośnie wojen gildyjnych Michał powiedział wystarczająco. To akurat nie wypali.

Pozdrawiam Sebastian.


6 Maj 2012, o 16:44
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 20 Cze 2011, o 23:04
Posty: 526
Miejscowość: Kutno
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 9 razy
Serwer: HardCore
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
A ja z petami jestem innego zdania:D.

Pet to tylko dodatek/urozmaicenie nie moze on konkurowac z innym graczem, on ma byc glupi. Bezwzglednie zabronione jest aby mogl zastapic gracza bo niebawem na insty itp lazilo by sie z samymi petami. Obecne zwierzaki sa juz na tyle silne, ze ulatwiaja w ogromny sposob bicie srednich bossow. Na wysokich poziomach biora udzial na dz/fyo to juz znacznie ulatwienie w doborze druzyny.

Chyba nie o to nam wszystkim chodzi Taern to gra zespolowa:)

_________________
--
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cud trzeba chwilę poczekać ;)


6 Maj 2012, o 17:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 2 Kwi 2012, o 13:37
Posty: 39
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
No ja chce kupić motylka i mam zamiar ze na średnich bossach będzie mi pomagał , nie musi nic robić wystarczy mi ze będzie leczył mnie i siebie atakować wo gule nawet nie musi !! Ważne żeby wytrzymywał ataki i był w stanie sprawnie leczyć ! Jak jakiś gracz wyłoży już sporo kasy to ma chyba prawo czegoś oczekiwać ? Moim zdaniem PET ma zastąpić innego gracza na słabszych lub średnich bossach bo może ktoś woli działać w pojedynkę i jest samotnikiem ! !


6 Maj 2012, o 18:18
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Co do petów może być, choć niekoniecznie. Będą zbyt mądre, a nie mogą być kolejnymi graczami, tylko właśnie głupimi zwierzakami (już ktoś to pisał).
Ogólnie dla mnie zbędna sprawa, peta nie mam i mieć nie będę :P I dodatkowa robota, można by szybciej nowe mapki robić :)

Co do insty - na s3 tylko 3 sojusznicze gildie by na nią weszły (Kumple, Bagienne Pomykacze, Expected). Każda zmiana statusu przez inną gildie to potencjalny cel, więc nikt statusu tam nie zmienia, nie licząc małych lvl, których szkoda bić. Sądzę, że byłoby to nie fair, więc jestem przeciw.

A przyszedł mi inny pomysł właśnie do głowy (btw - na lekkim kacu) - zrobienie wojen bez prestiżu - po prostu pvp, traciłoby się normalnie exp, złoto, ale bez ryzyka utraty prestiżu, co powoduje, że wojen nie ma. Wtedy może ktoś skusiłby się na normalne młócenie, byłoby ciekawiej :D

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


6 Maj 2012, o 19:05
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 22:57
Posty: 314
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Tez myślałem o trybach dla peta nic oryginalnego takie tryby były już grze z 97 roku (może wcześniej tez ale tego jestem pewien) ale pomysł dobry lecz bardziej formie jak Pedro podał.

Instalacje dla gildii z trybem agresywnym może to rozwiniesz bo na razie to nic konkretnego?? co tam miało by być??

Dexdex napisał(a):
Najazd na siedzibę:
-Każda gildia posiadająca siedzibę będzie mogla ustawić obronę
-"kolor pola", wielkość mapy, ilość mobów na mapie i jakość boss będzie zależało od poziomu fortu (nowy budynek) i ustawień gildyjnych
-Jakość mobów będzie zależało od koszar/zbrojowni i ustawień gildyjnych
-Najazd na siedzibę innej gildii będzie możliwe tylko w przypadku nie większej różnicy prestiżu jak 30%
-Najazd na siebie może dokonać tylko jedna gildia w danym czasie ale za to cala (czyli wszyscy członkowie)
-Siedziby można bronić ale nie ma ograniczeń co do lv przeciwników i nie traci/zyskuje się prestiżu
-Jak się raz zginie nie będzie można wrócić
-Prestiż będzie uzyskiwany tylko w tedy gdy się odeprze najazd lub wtedy gdy zabije się bossa
-Gildia atakująca siedzibę traci na starcie 100 (lub inna określona z góry liczbę) honoru
-Moby ani boss nie będzie dopiły żadnych przedmiotów tylko surowce gildyjne i ewentualnie złoto
-Po ataku na dana siedzibę gildii nie będzie można atakować jej przez 7 dni a inne gildie nie będą migli atakować tej siedziby przez następne 24h również gildia która atakowała nie będzie mogła atakować innych siedzib przez 24h
-Zastanawiam się też nad dodaniem wyboru wyglądu mapy naszej siedziby/fortu i możliwości ustalania rozmieszczenia mobów
-Oczywiście najazd na siedzibę będzie się bardziej opłacał jak wojna ale będzie trudniejsza
-Zysk prestiżu będzie większy dla tych co zabili bossa niż ci co odparli atak (odeprzeć będzie teoretycznie łatwiej, moby i bossy + możliwość zebrania się do obrony zanim dotrą do bossa, Średni czas dotarcia do bossa powinien wynieść 45 min)

Mój pomysł, coś na wzór "instancji "gildiowej"" ale kompletnie nie mam pojęcia co masz na myśli to pisząc to.

_________________
"Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma??


6 Maj 2012, o 20:54
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Paź 2011, o 18:08
Posty: 145
Miejscowość: Wojnicz
Podziękowano: 63 razy
Otrzymanych podziękowań: 49 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Świetny pomysł z petami :)
Jeśli chodzi o glidie to nie mogę się wypowiedzieć, bo żadnej (dłuższej) wojny moja glidia nie prowadziła :P

_________________
Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku.


6 Maj 2012, o 22:23
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Zrób ankiete :]
I myśle tak jak poprzednicy: pety(choć przydał by się "tryb wolny"), a z gildiami nie potrzebne(tak wiem że ktoś to już pisał)


8 Maj 2012, o 08:13
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysły do gry by Inexx :)
Co do instancji nie mam własnego zdania, obawiam się jednak, że wątpliwości Szymdara są uzasadnione. Co do peta obawiam się że to w proponowanej przez Ciebie formie zwyczajnie nie wypali. Praktycznie zawsze gram z ogarem, walcząc z mobami mającymi nieco więcej hp (dębiak/harpia) pet ustawiający tylko obronę byłby zbędny a ustawiający tylko/głównie atak zbyt drogi:) Poza tym jak ma to współdziałać z ustawianiem obrony przez peta? To już wolę obecny system. Jeśli już to z możliwością wyboru jednej z 3 postaw w trakcie walki.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


8 Maj 2012, o 11:36
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 481 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron