Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów kilka
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
1. Nie może i nie powinno być tak, że potworki atakują gracza tuż po respawnie. Musi być jakiś czas np. 2-5 sekund na zorientowanie się moba w sytuacji gdzie jest i co tu robi. A gracz w tym czasie może się odsunąć jeśli nie czuje ochoty do walki, lub nie ma na nią siły.
2. Okno logowania – dobrze by było żeby pole Login miało już na starcie ustawiony fokus. 3. Nie wiem czy błąd już został naprawiony, bo dawno go nie widziałem, ale kiedyś często był problem z wyjściem z karczmy nad urwiskiem. Nie działało okienko do wyjścia i trzeba było robić relog. Widzę, że temat był już poruszany, więc może i usterka została naprawiona. 4. Moim zdaniem relog nie powinien anulować zlecenia. Nie widzę żadnego powodu żeby tak było, a niestety tak jest. Czasem czynniki zewnętrzne taki jak na przykład w punkcie 3 zmuszają do relogu i przepada zlecenie, na które tyle się czekało i znów trzeba czekać dodatkowe 15 minut. 5. Kwestia z przeskakiwaniem aktywnego czatu w momencie ładowania walki. Podejrzewam że temat musiał być wałkowany, ale osobiście uważam, że nie ma większego błędu w grze. Nic tak nie wkurza graczy, jak kończenie zdania w polu walk, podczas gdy pisało się go na kanale ogólnym czatu. 6. Opisy umiejętności – Pojęcia nie mam od czego zależna jest siła „Uderzenia” druida. Że od broni to widać, ale można by dorobić w opisie co na to wpływa. 7. Może i nie błąd, a celowe zagranie, ale chciałby zrozumieć dlaczego nie mogę zaatakować podczas odpoczynku. Muszę przerwać odpoczynek i dopiero wtedy nacisnąć dwa skrzyżowane mieczyki oznaczające walkę. Brakuje mi w tym konsekwencji, bo ruch można wykonać nie przerywając bumelowania. 8. Simon – NPC przy mieście w dalszym ciągu ma stary model zagadywania. _________________ ZłyLas - S1 Rycerz Geldar - S1 - (VD 27) - turniejowy Pablous - S1- (Barb 19) - turniejowy |
2 Sty 2011, o 12:23 |
|
Uczeń Heremona
|
tak z 7 się zgodzę. Przecież żeby zaatakować trzeba się ruszyć. Chyba że stoimy już "na", ale tylko w tym przypadku. Poza tym, czy nie dałoby rady wyłączać odp automatycznie po zaatakowaniu ? Jedno kliknięcie mniej a cieszy
_________________ JagleVooDoo 77lvl JagleŁuk 44lvl - only PvP JagleDrut 65lvl - nadchodząca nadzieja practitioner - Krav Maga - cały czas rosnę |
2 Sty 2011, o 16:57 |
|
Duma Forum!
|
Tutaj są zebrane błędy w umiejętnościach.
1. Wg mnie tak jak jest, jest ok. 2. Email, hasło, "zapamiętaj mnie". Nie dość, że fokus to automatycznie cię zaloguje po kliknięciu Graj. 4. Mam takie samo zdanie. 5. W momencie wczytywania walki gra powinna przestać pobierać dane z klawiatury, a odblokować dopiero po załadowaniu. Dotyczy tylko czatu bocznego! 7. W sumie racja. Zablokowanie ruchu w czasie odpoczynku lub odblokowanie ataku w czasie odpoczynku. 8. Tak samo np. Murrag. Nie widzę w tym większego problemu. _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
2 Sty 2011, o 20:28 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Z 4,5,7 się również zgadzam, 6 - to jest opisane (a i proszę, zmieńcie to "Latające koalno").
Z kolei Simon i Murrag mnie cieszą. Uwielbiam ten stary model zagadywania, wg mnie dużo lepszy od nowego _________________ Ignorantia iuris nocet. Fiat iustitia, et pereat mundus. |
3 Sty 2011, o 01:23 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |