![]() |
Strona 2 z 6 |
[ 56 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Koszt wchodzenia do boju
Autor | Wiadomość |
---|---|
Współpracownik Gnarla ![]() ![]() |
Pomysł może nie do końca trafiony.
Całą sprawę można by rozwiązać czymś co od dawna funkcjonuje i wprowadzane jest w wielu grach nawet tych w przeglądarce. Jeżeli chcemy sprawdzić się w pvp z danym graczem wyzywamy go na pojedynek; on widzi komunikat i decyduje czy chce walczyć czy nie. Na razie pvp przypomina tu burdy i nawalanki w stylu 3 na 1, 5 na 2 bez zmian nadal tak to będzie wyglądało, a zmian nie widać. Pupik to powoli staje się mitem wyskoczy czasami jak gracz ma 20-30 lvl. Po 80 lvl jeszcze nie spotkałem się by wyskakiwał gdy atakują mnie np gr graczy jak się sami nazywają znudzeni bo nie maja nic do robienia druid 101 lvl rycerz 98 i rycerz 91. Oczywiście nie widać tu żadnej przewagi w takiej walce. _________________ Arcuss - łucznik lvl 107 s2 Ignorantia iuris nocet |
12 Cze 2012, o 10:28 |
![]() |
![]() |
|
Administrator ![]() Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy ![]() |
A mi pomysł na się nawet podoba
![]() |
12 Cze 2012, o 10:43 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
To może odrazu wyłączmy coś takiego jak PvP. Niech Taern stanie się gra w której liczy się tylko exp.
![]() ![]() Zdecydowanie nie. _________________ ~~Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie~~ ------------------------------------------------------------------------------------------------- |
12 Cze 2012, o 10:53 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Większość graczy i tak nie daje więcej niż 7 pa w def w 1 rundzie. 8 pa w 1 rundzie po dołączeniu byłoby dobrym rozwiązaniem. Doskakiwanie w czasie walki jest horrorem, kiedy nie ustawiam defa. Pomysł bym dopracował, ponieważ są takie sytuacje: Atakuję osobę xxx, mija runda, w czasie animacji kolega/koleżanka klika na dołączenie. Dołącza na samym początku rundy. W tym przypadku powinno być normalnie 12pa i możliwość wykonania akcji. PvE jak dla mnie nie powinno tak wyglądać. Przy okazji chciałbym przypomnieć o tym, że PvP Taern jest lipne, bo są ochronki. to nie server Non-PvP. Ochronek nie powinno być.
_________________ BloodlineMage s2 86 mo OFF UndeadMage s4 121 mo OFF UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik Undi EU 62 druid OFF Undiii Ostlor 40 Ryc |
12 Cze 2012, o 10:56 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 12 Kwi 2012, o 08:53 Posty: 54 Miejscowość: 3city Podziękowano: 7 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Uważam, że pomysł z ograniczeniem możliwości ataku/debuffów w pierwszej rundzie jest bardzo dobry. Co do organizacji całej zmiany, należy ją solidnie rozpisać w studium wszystkich przypadków, ale uważam że coś takiego ubarwiło by potyczki PvP w znaczący sposób i wprowadziło szczyptę "honoru" do walk.
_________________ Pabli [S4] - Ryc 54 lvl - ON Zwycięzca turnieju 3vs3 - 23.05.2012 |
12 Cze 2012, o 10:57 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
![]() |
Pomysł uważam za rewelacyjny. Gram raptem od 3 tygodni, konto mam w miare mozliwości zrobione bardziej pod pvp niż pod pve i już, po tych 3 tygodniach stwierdzam, że takie dołączanie jest prawdziwą plagą i koniecznie wymaga zmiany. Ta proponowana w tym własnie temacie jest zmianą moim zdaniem bardzo dobrą ( 6PA na obronę i TYLKO na obronę!).
_________________ "Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012 |
12 Cze 2012, o 11:08 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30 Posty: 269 Miejscowość: Hollywood Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 104 razy Serwer: HardCore ![]() |
jak najbardziej za 6 pa generalnie i tak pewnie ktos straci na atak nie na defa skoro wejdzie jak juz przeciwnik kliknoł p;
_________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
12 Cze 2012, o 12:52 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() ![]() |
Poroniony pomysł , dlaczego?
6 pa - wiedząc że gdy dochodzę na końcówce zegara do kolegi który zaatakował i wiem ze przyjmie na siebie wszystkie ataki z racji tego ze przeciwnik nie zdążył zmienić defa oraz celu ataku, mogę dać full atak ^^ 6 pa na ataki wystarczy wiedząc że przeciwnik ma ustawionego defa na MO a ja jestem barbem . Chyba, że Drygu napisze taki skrypt by te pa mogły być rozdane tylko i wyłącznie w obronę. Łatwiejszym oraz lepszym rozwiązaniem była by ponowna możliwość ustawienia taktyki. tj. gdy gracz A zaatakuje gracza B i na końcówce zegara do gracza B dochodzi gracz C, to automatycznie wszystkim graczom po lewej i prawej stronie zegar leci od nowa i mamy czas na zmienienie defa/taktyki . _________________ What is the democracy? |
12 Cze 2012, o 14:11 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
![]() |
Pomysł bezsensu moim zdaniem. Nie zmieni właściwie nic. Zalozmy ktos mnie atakuje dolaczaja do niego 4 osoby to wystarczy ze dolaczy jakis mo i vd i i tak padne i tak bo watpie zeby ktos z nich majac taka przewage liczebna deffa ustawial jeszcze na druida
![]() Wydaje mi sie ze lepszym rozwiazaniem byloby wprowadzic jaks blokade w walkach pvp zalezna od lvl i liczebnosci graczy. Ja to widze tak mam zalozmy 80 lvl zaatakowalam jakis 60 dolacza do niego 70lvl wlacza sie blok nikt wiecej nie moze dojsc do ich druzyny do momentu kiedy u mnie w grupie pojawi sie nastepna osoba. A co do zegara to tak fajnie by bylo jakby lecial od nowa jak tylko w walce pojawi sie nowy gracz. ![]() |
12 Cze 2012, o 14:36 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
![]() |
Przecież autor pomysłu wyraźnie napisał, że dołączenie do bitwy ma skutkować w pierwszej rundzie zmniejszeniem PA możliwych do wydania do 6 oraz możliwością wydania ich jedynie na obronę ( brak możliwości przeprowadzenia jakiejkolwiek akcji przez gracza dołączającego w pierwszej rundzie po dołączeniu ).
W moim przekonaniu pomysł b. dobry, ale nie idealny. Nie idealny, bo mimo wszystko sytuacja na polu walki ulega zmianie, na którą jedna ze stron nie może zareagować odpowiednio. Pomysłem idealnym w moim przekonaniu byłoby ograniczenie do 6 PA możliwych na wydanie jedynie na obronę przy jednoczesnym zresetowaniu zegara całej drużyny przeciwnej. Może ktoś powiedzieć że to zbyt radykalne, ale czy oby napewno? Co mamy dziś? Szerokopojęte cFaniactwo mające niewiele wspólnego z jakąkolwiek taktyką. CFaniactwo wręcz na poziomie podstawówki, gdzie grupka bezmózgów chce tylko komuś dokopać. np: do walki barb vs ryc na 1 rundę dołącza łuk, wrzuca stratega, zatrutą i ucieka. Nie zależnie do kogo nie dołączy, taki myk zadecyduje o zwycięstwie którejś ze stron. Pamietajmy, że dołączenie do toczącej się bitwy jest integralną decyzją dołączającego ( przy zgodzie/gapiostwie strony, do której chce dołączyć ). Że tak powiem kolokwialnie, nikt nikogo nie zmusza do przyłączenia się, zatem osoba dołączająca powinna mieć trudniej i ponieść za to w pewnym sensie "karę". Zasada jakże stara, a jakże aktualne: "nie zmienia się zasad gry w trakcie gry" Walka raz rozpoczeta jest pewną formą gry, której zasady zostały niejako ustalone na początku. Dołączając się ingerujesz w tą własnie grę i takie dołączenie powinno wiązać się z pewnym ryzykiem, ryzykiem, że runda w której dołączasz, może być twoją ostatnią rundą w tej walce. -------------------------------------------------------------------------------- Inną możliwością, kto wie, może nawet jeszcze lepszą, jest wprowadzenie magicznego przycisku " ZABLOKUJ WALKĘ "dostępnego tylko dla szefa grupy broniącej się. Użycie takiego przycisku powodowałoby trwałe, bez możliwości odkliknięcia, zablokowanie dołączanie do walki kogokolwiek, po którejkolwiek ze stron. Byłoby to zgodne z myślą " Mądry generał najpierw wygrywa bitwę, a dopiero później bierze w niej udział ". _________________ "Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012 |
12 Cze 2012, o 14:42 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 6 |
[ 56 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |