Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA] Okno z Bonusami przedmiotów. [B]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 13 Cze 2012, o 03:47 Posty: 14 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
fajne udogodnienie, jestem za
|
18 Cze 2012, o 15:34 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Myślę, że jest to pomysł warty rozpatrzenia
_________________ |
20 Cze 2012, o 13:49 |
|
Walczący z drzewcami
|
pomysł 1 klasa dziwie się że jeszcze tego nie ma
_________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
20 Cze 2012, o 14:05 |
|
Uczeń Heremona
|
Willy napisał(a): Nie do końca rozumiem:) Ale jest wręcz odwrotnie do tego co napisałeś. Wartość prawdopodobieństwa tych zdarzeń jest większa niż prawdopodobieństwo sumy zdarzeń. A co ze wzoru wynika to po prostu warunek na powodzenie krytyka z każdego przedmiotu Czyli co będzie jak przy losowaniu wyjdzie Ci krytyk z broni + z setu np. ? Wtedy krytyk x 2 ?:) PS mam nadzieję, że nic nie pomyliłem ze statystyki, nigdy jej nie lubiłem;) Willy mylisz sie:P Widze, ze uciekales z statystyki:P Jesli chodzi o losowanie: 1 przypadek: 2x20% = 36% na pomysle uderzenie (odbyly sie 2 losowania) 2 przypadek: 1x40% = 40% na pomyslne uderzenie (odbylo sie 1 losowanie) A tak zgadza się, bo we wzorze jest minus cześć wspólna zdarzeń należących do danego zbioru. Hyh... nie uciekałem Miałem wyjątkowo wrednego wykładowcę, to on mnie zniechęcił do statystyki - Willy Malo tego w 1 przypadku nigdy nie osiagniemy 100% jedynie zblizona wartosc, gdzie w 2 przypadku mozna osiagnac 100% Daje nam to wieksze manipulowanie w doborze eq oraz w tworzeniu nowego Im wiecej mamy % w przedmiotach tym wolniej zblizamy sie do tajemniczej wartosci 100% co w pewnym momencie powoduje, ze nie warto ladowac w uderzenie krytyczne niz 70% jednak jak ktos chce to czemu nie. Jesli kiedys dodamy w Taern np szanse na uderzenie omijajace obrone(pancerz) oraz zostana dodane nowe udogodnienia typu abs na dany typ broni/magi stworzony typowo pod pvp(zakladajac ,ze dany element nie posiada wiecej niz 2 bonusow tego typu) daje nam ogromne manipulowanie w eq oraz kalkulowanie przez graczy co w danym momencie bardziej sie oplaca. Taki system naliczania do innych bonusow wiele by wniosl, Bonusy tego typu wystepowaly w w parze z bonusem ujemnym np. +20% na krytyczne && -10% na powodzenie ataku. To sa tylko przyklady wiadomo Taern dopiero sie rozwija nie wiadomo w jaka strone czy na + czy - dowiemy sie tego za jakis czas Generalnie może coś z tego być, ale z pewnością nie teraz. Mamy natłok pracy:) - Willy _________________ -- Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki na cud trzeba chwilę poczekać |
20 Cze 2012, o 21:36 |
|
Administrator
|
Pomysł zatwierdzony, zmiana zostanie wprowadzona.
_________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
16 Paź 2013, o 10:41 |
|
Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |