![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
PvP
PvP
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy Nick w grze: Crossborn ![]() |
Temat poruszany wiele razy
Mój pomysł brzmi następująco: W pierwszej rundzie nie można wbić do gracza który atakuje... A do gracza atakowanego może wbić 15 graczy (na maxie) _________________ _______ |
28 Cze 2012, o 10:52 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Zabójca Tilsai ![]() Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01 Posty: 799 Podziękowano: 66 razy Otrzymanych podziękowań: 195 razy Nick w grze: Eld ![]() |
nie
_________________ We are all the same, players in the game. |
28 Cze 2012, o 11:22 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
koperek napisał(a): nie Bardzo konstruktywne... Ja również jestem na nie. PVP to ma być bitka dla twardzieli (i twardzielek). Dobrze jest jak jest, chociaż zmniejszyłbym szanse na pumpa ![]() |
28 Cze 2012, o 12:40 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() ![]() |
Nie. To sa plusy i minusy PvP: raz ty atakujesz a raz cb atakuja .Albo dedniesz albo przezyjesz
![]() _________________ ![]() S1 Garthmogg MO Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem ![]() |
28 Cze 2012, o 12:51 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy Nick w grze: Crossborn ![]() |
Temat do Zamknięcia - Trolle by miały zbyt łatwo Pzdr dla całego s3 grającego o 15:00
![]() _________________ _______ |
28 Cze 2012, o 15:08 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
^^ taaaa też przy tym byłem
|
28 Cze 2012, o 15:09 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14 Posty: 173 Miejscowość: Kabaty Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy ![]() |
Avidar napisał(a): koperek napisał(a): nie Bardzo konstruktywne... Ja również jestem na nie. PVP to ma być bitka dla twardzieli (i twardzielek). Dobrze jest jak jest, chociaż zmniejszyłbym szanse na pumpa ![]() kiedys nie było pumpa i było dobrze nie było ochronek(tych 5 minutowych) i nikt nie płakał, sam pamietam jak mnie niejaki plox ganiał po calej mapie i czekał zawsze az sie 'zrespie' zeby mi wybic z glowy RS'a i jakos nie zakładalem bzdurnych tematów na forum prawda jest taka ze ktos kto nie chce bawic sie w pvp nie musi, a wy na sile probujecie szukac jakis bzdurnych 'usprawnien' _________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie ![]() |
28 Cze 2012, o 15:10 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33 Posty: 494 Miejscowość: Kameneak Podziękowano: 143 razy Otrzymanych podziękowań: 106 razy Nick w grze: Crossborn ![]() |
Ja nie płacze...
Chodzi mi tylko o słabe lvl'e bo jak walcze z jakimś nupkiem i widze że ma dużo hp i sużą szanse na ucieczke w 1 rundzie wbija do mnie druid daje mi konde mu oski i korzonki i w 2 ucieka a ja w 3 dobijam gracza ktorego zaatakowalem... _________________ _______ |
28 Cze 2012, o 15:34 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 11 Paź 2011, o 17:58 Posty: 46 Miejscowość: Wrocław Podziękowano: 11 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz ![]() |
Nie!!!
|
28 Cze 2012, o 17:23 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
![]() |
Jestem na nie. Pozatym znalazłem jeden zasadniczy błąd: 15 graczy? Przecież maksymalna ilość osób w drużynie to 5
|
29 Cze 2012, o 00:36 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |