Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Błąd pvp 
Autor Wiadomość
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Re: Błąd pvp
Podłącze się do tematu, czy w takim razie "wyprzedzanie tury" ma coś wspólnego z tym ?

Przykład:

Walczymy w 2 osoby, 3cia dołącza podczas ustawiania ataków (zegar leci) wszystko jest ok.
Osoba dołącza podczas tury (po ustawienia ataków) i już widzi efekt na koniec tury ( u nas widział, że 1 z 2 osób padła, pomimo, że u mnie dopiero dostawała bufy od szamana :)

z czym to jest związane ?

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


5 Sty 2011, o 02:02
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2010, o 20:00
Posty: 1388
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Błąd pvp
Tak samo widać napisy kto zginął, mimo że u siebie jeszcze walczy ;) Chyba po prostu na początku każdej rundy dokonywane są szybciutkie obliczenia co jak pójdzie, a animacja cały już GOTOWY efekt pokazuje ;) Ale to tylko teoria.

A jak TCP zacznie gubić pakiety to odcinam neta :P

_________________
Ignorantia iuris nocet.
Fiat iustitia, et pereat mundus.


5 Sty 2011, o 02:05
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Błąd pvp
Dokladnie tak jest po kliknieciu zegara tura jest juz rozstrzygnieta a my ogladamy tylko walke :)

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


5 Sty 2011, o 04:14
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 13 Gru 2010, o 08:29
Posty: 14
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Błąd pvp
Drygu testowałem to na 3 kompach:
- celeron 2.4 ghz/512 ram/gf FX 5800;
- pentium IV 3.2 ghz/1 gb ram/gf 6600;
- intel core duo 2 ghz/2 gb ram 2/gf 7200 x2 w trybie sli;

tylko na ostatnim walka nigdy mi nie ścięła przy tym samym łączu i ustawieniach zapory.
System windows XP prof. sp 3/direct 10.
Dyski twarde o te samej prędkości, 10400 różnej pojemności.

Często też na tym najsłabszym kompie "udawało" mi się być opóźnionym w walce z bossem w 5 osób nawet o 2 tury. Wyczyn normalnie :D Inni pisali mi co wrzucić bo byłem do tyłu.

Acha, tak przy okazji. Na najniższym ustawieniu grafiki ponoć efekty aur, te migoczące coś nie powinno występować, przy rozkazie rycka jest :)


5 Sty 2011, o 13:15
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2010, o 20:00
Posty: 1388
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Błąd pvp
To jest w sumie inna sprawa... Chociaż powód chyba ten sam. Po prostu animacje są zbyt wolne albo jakieś inne opóźnienia, a tam strumienie bitów i tak lecą ^^

_________________
Ignorantia iuris nocet.
Fiat iustitia, et pereat mundus.


5 Sty 2011, o 17:42
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31
Posty: 2670
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 67 razy
Post Re: Błąd pvp
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale co sądzicie o tym, aby jakiś klawisz powodował reset wyświetlanej walki do 'stanu spoczynku' (nie wyświetlanie animacji) by w ten sposób nadążyć za innymi? Ma to sens?

Btw. W większości przypadków nie parametry decydują o takich lagach. I nawet nie łącze, tylko śmietnik w kompie i to wszystko co niepotrzebnie liczy. Takie zbędne usługi się wyłącza, ale to już zapraszam na fora komputerowe.

_________________
"Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."


6 Sty 2011, o 02:33
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2010, o 20:00
Posty: 1388
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Błąd pvp
Uruchom -> msconfig, polecam :P

Co do reseta... "Stan spoczynku" to stan już po animacji, którą wyliczyli? Jak tak, to oprócz naprawiania problemów ułatwiłoby to rozgrywkę. Np. atakuję taką XYZ (^^), klikam reset i znam stan końcowy rundy, podczas gdy ona ciągle walczy?

_________________
Ignorantia iuris nocet.
Fiat iustitia, et pereat mundus.


6 Sty 2011, o 17:16
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 249 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron