Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Morale 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Morale
Dla mnie pomysł strasznie lipny. Kiedyś w grze był używany honor w zależności od drogi, którą kierujemy postać, powiedzmy robiąc zadanie jako "dobry" lub "zły", to jest coś podobnego.

Jako top 3 serwera - jak mam zabić kogoś silniejszego? Kiedy przede mną mam sojuszników. Nie jest określone, czy liczony jest SL drużyny czy siła czy co?

Zdobywamy prestiż bijąc mobki - czyli zawsze i wszędzie.

Tracimy ginąc i przez śmierć znajomych - to co, mam ich powywalać? Ktoś ma znajomych 5, ktoś 25, a ktoś 100 i wiadomo kto ciągle widzi na bocznym śmierć ziomka.

Tracimy za nieudane ulepszenie, czyli tylko w plecy. Za udane zysku nie ma. Wniosek - przestańmy ulepszać.

Dalej - gildia. Czemu odejście z gildii źle działa na morale? Może gildia była zła, więc odchodzę. Podobnie z przyjmowaniem.

Questy, naprawianie eq - jak ktoś ma wszystkie zrobione i full eq to co? Lipa.

Można policzyć to co było kiedyś, ale co wtedy z pvp? Jak ktoś ma 170k+ statusu na + to skali dla niego zabraknie.

Poza tym - picie piwa. Najlepiej stać cały dzień, wypić 1k browarów i luz :)


Bonusy - zdecydowanie dla mnie przesadzone.

Cały pomysł według mnie uderza mocno w hlvl graczy, którzy po prostu zyskiwać będą tylko tłukąc mobki, a tracąc całą resztą. Mają najmniej możliwości zyskania i pewnie będą non stop tracić nawet po prostu stojąc. Zupełnie zbędna sprawa, a pomysł słaby.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


5 Lip 2012, o 20:06
Profil WWW
Uczeń Simona

Rejestracja: 14 Sty 2012, o 18:32
Posty: 59
Podziękowano: 13 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Morale
Butosh napisał(a):
D - 1% szybsza regeneracja w walce

Jak szybsza :?: :!: przecież to by było 6 % zamiast 5 %




Pozdro


5 Lip 2012, o 20:37
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Morale
@Szymdaro

Odniosłeś się bardzo krytycznie do pomysłu, bez przeczytania go ze zrozumieniem. Szkoda.
Tak jak napisałem, bajer z wypiciem piwa tyczy się tylko poziomu -3 i podbija morale zaledwie o 1 pkt JEDNORAZOWO. Przy innych poziomach piwo nie daje nic.

Podobnie jak z tym zabijaniem słabszych. Oczywistym jest że " autor miał na myśli " wprowadzenie jakiś widełek ( powiedzmy +-10% lvl lub, a nawet lepiej, +-10% powera).

Zgadzam się, że nie dopracowałem w pełni tematu. Przyznaję, bo nie jest to takie proste.
Kwestię zysku morale za udane ulepszenie przypadkiem pominąłem, będąc pewnym, że uwzględniłem ją.

Ogólnie, mimo iż gram w Tearn zaledwie od około miesiąca, zależy mi na urozmaiceniu gry. urozmaiceniu nieliniowym. Rozumiem, że dla hlvli licza się tylko nowe mapy , nowe rary / sety /epiki, nowe questy / instancje / bossy. Oczywiście wszystko, tylko dla hlvli, którzy mają już wszystko, osiągneli wszystko i są znudzeni, bo nie mają do czego dążyć, a emocji szukają na mokradłach używając tego wszystkiego co już zdobyli, co już ich tak bardzo znudziło, przeciw tym, którzy mają jeszcze jakieś cele, marzenia i chęci. Smutne to, tym bardziej że zaledwie po miesiącu gry widzi to osoba, którą z całą stanowczością nazwałbyś NOOBEM.

Zastanów się jednak, co, a w zasadzie kto jest siłą napędową tej gry. Czy wszystko co jest wprowadzane musi być ukierunkowane pod ( o zgrozo ) największe marudy, których siła lamentu jest wprost proporcjonalna do ich poziomu? Którzy już dawno przestali dostrzegać piekno tej gry, a dla których liczy się tylko wprowadzenie nowych rarów, aby znowu mieć co sprzedawać noobkom, którzy sami ich zdobyć nie mogą.
Naprawde uważasz, że to jest jedynym celem gry, a jakakolwiek inna zmiana, wyjątkowo może nieco szkodząca hlvlom ( choć jestem pewny że tak by nie było, bo oni na mobkach giną rzadziej od llvli ) musi być od razu jak to napisałeś " strasznie lipna "?

No nic, masz prawo do własnego zdania, do krytyki wszystkiego, co nie jest w interesie wielkiego top3 serwera...

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


5 Lip 2012, o 20:42
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Odp: Morale
Fajny pomysł :-) wymaga dopracowania ale warto nad tym pomyśleć.


5 Lip 2012, o 22:01
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2010, o 10:13
Posty: 323
Podziękowano: 50 razy
Otrzymanych podziękowań: 115 razy
Nick w grze: Doneu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Odp: Morale
drygu napisał(a):
Fajny pomysł :-) wymaga dopracowania ale warto nad tym pomyśleć.

Drygu sie tak wypowiedziaj, to znaczy, y ze jest szansa na morale.


6 Lip 2012, o 07:08
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2012, o 20:04
Posty: 50
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Morale
Zgadzam się z SZYMDARO bardzo nie podoba mi się ten pomysł i mam nadzieję,że nie zostanie wprowadzony.. Czemu? Odpowiedź w jego poście..Nic dodać nic ująć morale zepsułyby rozgrywkę.

_________________
Gram ,,4fun"... Rycerz s3,spamer,nup,wielbiciel erpegów, i bijatyk typu ,,pancz,pancz,pancz-pancz,kik,pancz"

Wróciłem ;)
Pomogłem? Kliknij kufelek przy mojej wiadomości.

>>>Znany jako Advocate s3<<<


6 Lip 2012, o 12:03
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Mar 2011, o 23:04
Posty: 100
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 45 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Morale
Pomysł bardzo fajny i przyszłościowy. Lubię urozmaicenia więc mogę się podpisać pod pomysłem ale... Właśnie... Wielę kwestii jest baaardzo spornych :?

Jakby to ująć... H-lvl powinni mieć te morale na 10 poziomie tylko wedle Twojego przelicznika jest to wręcz niemożliwe. Jak to Szymdaro już zauważył będąc w TOP 10 cięzko zabić kogoś równego sobie oraz lepszego.

Tu powinna być granica -20%, czyli: mam 100lvl zabijam 80lvl i wtedy łapie się na morale. Kolejne, zdobywanie poziomu, z każdym lvl jest coraz trudniej go zdobyć, mając 100lvl nie zrobimy 1lvl wciągu dnia. To samo z budynkami w Gildii, H-lvl mają już rozbudowane na 5+ poziom i trochę to trwa zanim wybudujemy następny. Ukończenie questu, H-lvl mają wszytkie questy zaliczone. "- rośnie samoistnie w tempie 1/h*" ale to mówimy o czasie ON-line? Udane ulepszenie przedmiotu, my, H-lvl, mamy juz poulepszane przedmioty, tylko nowe rary się ulepsza.

To teraz skrytykuję utratę morali i uciekam :D

Cytuj:
"Kolejnymi zasadami odnośnie tracenia morale są:

- śmierć w pvp ( poza areną)
- nieudane ulepszenie przedmiotu
- śmierć znajomego z listy
- mordowanie słabszych, lub grupowe mordowanie pojedynczych graczy
- śmierć naszego peta
- wyjście z gildii
- inne"


- poza areną a czemu nie?
- no spoko, częściej się coś ulepszy niż straci
- znajomego z listy, to jak ktoś idzie na Htagę to musiałbym go z listy usunąć :D
- a jak jestem TOP1 i wszysycy są słabsi ode mnie co wtedy.. koniec kariery PvP? :cry:
- pety są dla słabeuszy, niech tracą morale :lol:
- wyjście z gildii... ale dołączenie do innej powinno przywrócić morale?

Pomysł fajny do dopracowania :mrgreen:


6 Lip 2012, o 20:13
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 404 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron