![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 21 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Sety dla prof
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Mogę się mylić ale ale sety z założenia są słabsze od rarów a rary od psychorarów a psychorary od epików tylko czasem może być inaczej jeżeli patrzy się pod odpowiednim kontem i skupią się na konkretnej właściwościowi. nawet czasem zwykły item od koldzi może być lepszy od rara (ringi na odporności)
_________________ "Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma?? |
10 Sie 2012, o 23:56 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Sety mają być alternatywą dla rarów na dany poziom. Nie mają one być lepsze ani gorsze, mają być inne. Bonusy które dodają powinny równoważyć stratę punktów. Jak widać nie jest tak w każdym przypadku. Dodam tylko, że po ostatniej zmianie rodzaju dmg kastetów po chramie (instancji dedykowanej dla 50-70 lev) z tekkiem nie poszalejemy, lepiej sprawdzą się tam irki z dmg obuchowym.
Jeszcze kilka słów co do setów 50+ jako takich: nie bardzo rozumiem dlaczego wypadają z czempionów spotykanych na zimowej. Zwykle bijąc bossy przewidziane na swój lev można się było ubrać, z elementami setów jest inaczej, bo czy widział ktoś grupę 50-lev bijących kapłana na płaskowyżu? Raczej niecodzienny widok. Jest to świetne źródło zarobku dla wysokich leveli, troszkę nie fair w stosunku do średniaków. @Duchiii: nie łam się, zbieraj na dagorlin, bo inne rarowe zamienniki elementów setu są raczej tanie. Odsyłam na wiki taern jak kolega niżej albo na czat gry; następnym razem poproś innych o opinie na temat większych inwestycji. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
11 Sie 2012, o 00:31 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
desacred napisał(a): Polak mądry po szkodzie. Wystarczyło policzyć ze spisu na wiki + i - setów vs rary... To chyba nie do końca tak. W jakimś sensie oczywiście sam sobie jestem winien i mogłem to na spokojnie przemyśleć. Nie jestem jednak jakims hardcorem i choć gram dość sporo to uważam sie za takiego sobie żuczka. Po prostu tak jak pisała Calipsis było dla mnie jasne, że ten set jest dobry i że moja postać sie rozwinie. Może w inny sposób niz kombinaja rarów, ale jednak uważałem że pójdę zdecydowanie do przodu. Oczywiście tak powinno być, a nie jest bo obsługa zupełnie pokpiła sprawę. Jak gadam z ludzmi to oni sobie z tego sprawy zupełnie nie zdają, tak samo jak ja. Gadałem z lvl-em +90 i on też bronił setów bo uważał tak samo jak ja, że musza być lepsze...potem jednak dałem mu wyliczenia i ku jego zdziwieniu nie miał żadnych argumentów na obronę setu. Ludziom sie po prostu w pale nie mieści, że to może byc aż taka beznadzieja. Ludzie mają ładne obrazki, mają dodatkowe umiejętności dostępne tylko dla setów typu "szansa na podwójny atak" i to działa na wyobrażnie. To nie jest tak łatwo to wszystko wyliczyć i troche czasu trzeba poświęcić. Ludzie po prostu NIE CHCĄ tez tego dostrzegać. To sie po prostu zupełnie nie zgadza:), ale niestety jest prawdą, którą mi ciężko pojąć. Jestem ciekaw jak wygląda proces projektowania takiego czegoś? Czy to glównie rysowanie i wymyślanie nazw? Bo nie mam żadnych wątpliwości, że ten kto wymyslał cyferki nie miał pojęcia co robi. Tu troche, tu tez coś dorzuce itd...ale czy to sie kupy trzyma to juz nie ważne. Nie mam zamiaru sie łamać. Mam 2 części setu:rękawice i Tekko. Rękawice są ok, a niestety tekko będę musiał ponosić do 70 lvl. Zupełne dno i syf, no ale co zrobić jak już sie dało zrobić w jajo. Oczywiście następnych części nie kupie za więcej niż 400k czyli wcale, bo ludziom sie wydaje że tej szajs jest wart po kilka kk. ----------------- Ponieważ jest to wątek z propozycjami to wypadałoby w końcu kilka zaproponować. Generalnie myślę, że sety powinny sie jeszcze bardziej różnić od rarów. Nie chodzi mi o bezwzględne podniesienie statystyk, ale o inne ich rozdysponowanie. 1. Niech poszczególne części mają bazowe statystyki, ale niech wraz z dodaniem kolejnej części(bez znaczenia jakiej) niech beda dodawane kolejne statystyki. To pozwoli zminimalizować "szok" w statystykach. Przykład. Kupujesz rękawice które mają 5 zreki i 3 siły i dodatkowo dostajesz za założenie części setowej 2 i 1. Albo powiedzmy, że kupujesz głowę która ma 3 i 1 i także dostajesz dodatkowe 2 i 1. Powiedzmy że potem kupujesz tekko które ma 2 i -5 i za założenie części 2 dostajesz 3 i 2. Jeśli jednak kupisz pas który ma 6i 4 to także dodatkowo dostaniesz 3 i 2 ponieważ jest to twoja druga część. Chodzi o to, żeby pewna część statystyk była dodawana "anonimowo" bez znaczenia jaką część bedzie dodawana. 2. Druga kwestia. Jesli tych statystyk jest aż tak dużo to myśle że dobrze byłoby pozwolic uciec graczom z tej swoistej klatki i kieratu rozwojowego jaki jest narzucany poprzez sztywne przypisanie statystyk. Gracze rozwijają sie różnie. Jedni wolą siłe inni zrećznosć jeszcze inni HP. Fajnie by było gdyby część owych statystyk była plastyczna. Gdyby wraz z rozwojem setu nie tylko dochodziły jakieś konkretne statystyki, ale żeby można było je sobie zmodyfikować. Tak jak za wbicie levelu są dodatkowe 4 pkt które możesz przeznaczyć wedle własnej woli, to dobrze jesli set miąłby tez takową możiwość. Niech to bedzie chociażby 10 pkt, lub 100hp/konda/mana. Albo niech bedzie możliwość jednorazowej zmiany np: zreki na hp albo inaczej. 3. To już jest zmiana innego rodzaju. Po prostu dajcie cokolwiek innego zamiast żartobliwej regeneracji kondycji. Prosze was bardzo:). Niech bedzie regeneracja many i takowy niepozorny ruch zmieni ową statystyke z beznadziejnie nieprzydatnej na bardzo przydatną...no chyba że to ma byc beznadziejnie nieprzydatne. To juz inna bajka. połączyłam posty. znowu. - ironka |
11 Sie 2012, o 09:11 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
Duchiii napisał(a): Drut: 690+30x10=990 MO : 840+25x10 =1090 Sheed: 670+47x10=110 Ryc : 940 + 20x10=1140 VD: 620 +60x10 = 1220 Łuk : 670 +520x10=1290 (jesli coś zle policzylem to prosze poprawiać) Ja troszke inaczej obliczam (nie mnoze sily, zreki itp. przez 10, tylko dziele mane konde i hp). Dodalam tez odpornosci, bo to tez wazny czynnik przy rozdawaniu statow, oraz dodatkowe staty za skompletowanie setu (nie dodaje pancerzy, oraz obrazen od broni). Drut Suma statów: 115 + odpornosci 25 MO Suma statów: 119 + odpornosci 25 Sheed Suma statów: 104 + odpornosci 50 Ryc Suma statów: 119 + odpornosci 50 VD Suma statów: 122 + odpornosci 25 Łuk Suma statów: 120 + odpornosci 25 Faktycznie sheed nieco slabo wypada w statach, mysle, ze dobrym rozwiazaniem byloby usuniecie odbierania sily z Tekka Balansu. Samej kondycji z calego setu jest 240, wiec moim zdaniem wcale nie tak duzo. Nie gram sheedem i moze sie nie orientuje, ale to bym zostawila jak jest. Ja bym poszla jednak w nieco innym kierunku. Zamiast zmieniac cos w secie wywalilabym calkowicie obnizenie zuzycia kondy z Kontroli oddechu i zrobila z niej umiejetnosc grupowa (sheed by zyskal wieksze powodzenie na wyprawach). |
13 Sie 2012, o 22:10 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
Obliczenia nam sie mocno nie zgadzają, ale mniejsza z tym.
Co do twojego pomysłu to oczywiście rozwiązałby on problem dublowania sie umiejętności. Wtedy ta regeneracja byłaby zdecydowanie przydatna, ale nie da sie ukryć że sam sheed byłby osłabiony. Trzeba by inwestować dużo więcej w konde kosztem innych statystyk. Myśle że to byłoby duzo bardziej skomplikowana ingerencja w mechanike gry niż zmiana seta. Do tego trzebaby zmienić strategie rozwoju postaci ... A przecierz w założeniu sheed miał być profą skierowaną do tych co wolą grac sami. Trzeba też dodać, że generalnie kwestia kondycji dotyczy tylko gry indywidualnej. W grze grupowej ze względu na umiejetności druida owe regeneracje są zupełnie nie istotne. Jeszcze mógłbym znieść że samo tekko ma staty jakie ma, jeśli set razem byłby mocny. Można zrozumieć ilość kondy, jednak zupełnie nie potrafie w tym kontekscie zrozumieć dodatkowej regeneracji. Tym bardziej że poziom 50 to poziom na którym kontrole każdy ma na 6 albo 7 poziomie. Średnio rzecz setowa to jest poziom Brunle. średnio 12 siła/zreka i 140 HP/konda/mana. Oczywiście z grubsza. Mówię tu o średniej ze statystyk 4 cześciowego setu. Osobno te części są dużo słabsze. Poruszona została kwestia odporności. Set jest na lvl od 50 czyli okres gry w którym chodzi sie Fyo/GMO. Jego rozmieszczenie zabiera nam możliwość gry z Garnkiem, który ma owych odporności 110. Generalnie wyłania sie obraz setu jako wydatku kilkunastu kk na 10% podwójnego atatku. Mamy standardowe rary na 34 level i do nich dokładamy sobie za kilkanaście kk 10% podwójny atak. Jak dla mnie to mało fajnie. |
14 Sie 2012, o 00:34 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga
![]() |
Jak dla mnie, ten set powinien mieć regeneracje hp, nie kondycji. Sheed nigdy nie dorówna możliwości solowania druidem, jeśli nie będzie miał szansy na chociaż skromne samoleczenie. Rozwijałem dru do 34 lv i mogę powiedzieć, że to jest jedna z najlepszych klas do gry zarówno solo, jak i grupowo.
|
14 Sie 2012, o 14:57 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
Regeneracja Hp to by była bajka. Nie wymagajmy az tak wiele..ale np łuk ma regeneracje kondy i many. Ryc potrzebuje kondy dużo bardziej nić sheed...więc na prawdę nie wiem co ta "umiejętność" tutaj robi. Co do druta to nie ma o czym gadać. Jest zdecydowanie najlepszy do solowego grania(choć jego walki trwają dlużej) jest najlepszy do PVPjest najbardziej rozchwytywany jeśli chodzi o drużynę. Ja bym drutowi zmniejszył obrażenia zadawane przez korzenie. To juz jest wystarczająco duża przewaga, sama możliwość unieruchomienia... To tak jakby w jednej umiejetności mieć obrażenia, dodatkowe PA(bo obrona w zwarciu na 0) i przewage taktyczną....Ale to zupełnie inna historia.
|
14 Sie 2012, o 19:30 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() ![]() |
Cytuj: Ja bym poszla jednak w nieco innym kierunku. Zamiast zmieniac cos w secie wywalilabym calkowicie obnizenie zuzycia kondy z Kontroli oddechu i zrobila z niej umiejetnosc grupowa (sheed by zyskal wieksze powodzenie na wyprawach). Mysth , nie wiem czy wiesz , ale są w planach podklasy i była poruszana kwestia grupowej kontroli oddechu sheeda ![]() ![]() A co do dodania grupowej kontroli oddechu w podklasach , to jestem jak najbardziej ZA. |
14 Sie 2012, o 23:24 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
Mam pytanko. Czy jest brana opcja jakiejkolwiek zmiany w secie, czy setach? Czy ktoś o tym myśli, czy raczej bedzie tak jak jest i zostaną wprowadzone nowe sety...i tyle. Napisałem wątek , w zasadzie nie zgodzić sie z tym co napisalem nie można, ale jakiegos odzewu w postaci konkretów brak.
Ps. Jest gdzieś informacja co oznaczają kolory na forum? |
14 Sie 2012, o 23:55 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
![]() |
21 Sie 2012, o 00:25 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 3 |
[ 21 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |