Strona 11 z 32 |
[ 312 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uczeń Heremona
|
Wichita napisał(a): 1. Możliwość handlu potami, 2. Naprawiane bugów (szczególnie w questach), 3. Więcej mobów dla małych lvl, może jakiś nowy boss?, 4. Większa wycena rarów u kowala, 5. Podklasy! Były obiecane dawno temu a do dziś ich nie ma! 6. Zwiększenie szansy zwierzaka na ucieczkę, 7. Zwiększenie szansy na pojawienie się pumpmastera, idę ostatnio jaskinią (42 lvl) a tu atakuje mnie koleś z 90 lvl wraz z kolegami, uciec nawet nie da rady. Cytując informację z wiki taern " Atakowanie gracza / grupy minimum 30% słabszej od naszej...może skutkować pojawieniem się w walce Pumpmastera", 90*30%=27, kox z 90 lvl może atakować 27/28....lekka przesada czyż nie? 8. Poprawienie grafiki "Uderzenia cienia", mogło by wyglądać jak "Kula ognia" u maga ognia tylko że z innym kolorem, obecna grafika 'UC' jest bardzo "sztuczna". Pozwól, że odniosę się jako pierwszy do Twoich propozycji 1. Istnieje handel bezwodnikami, który jest poniekąd odpowiednikiem handlu potkami. Handel potkami sam w sobie raczej nigdy nie będzie możliwy, ze względu na fakt, że byłby to najprostszy sposób na wyprowadzanie platyny z postaci. 2. Bugi są (a przynajmniej powinny być) naprawiane na bieżąco. Zgłaszanie ich na forum i odpowiednie opisywanie bardzo pomagają ekipie w ich wyłapywaniu i eliminowaniu 3. Ostatnio nastąpiło sporo zmian wśród najmniejszych bossów (Herszt i Krzyżak). W jaskini herszta można znaleźć też nowe czempiony. Ja sam wychodzę z założenia, że lvl 30 można wbić w kilka dni. Początek gry jest ważny, po to aby mogła gracza zauroczyć, przekonać do siebie, ale z tego co widzę i wiem, ekipa będzie starać się zachęcić graczy bardziej rozbudowanym systemem questów, a niekoniecznie nowymi bossami na niskich poziomach. 4. To jest zbędne. Zwiększenie wyceny rarków u kowala nic nie da, ponieważ w dalszej perspektywie wzrosną inne ceny w grze. Tak działa ekonomia: wzrost ilości pieniądza na rynku powoduje inflację. 5. Obecnie trwają prace nad podklasami, ich efekty będzie można zaobserwować jeszcze w tym roku. 6. Zwierzak ma 100% szans na ucieczkę. Nie da się tego zwiększyć Zwiększ mu ilość HP, przy której będzie uciekał, a nie czekaj aż padnie. (Zwierzak, podobnie jak gracz, nie ucieknie z fioletowych instancji) 7. Nie można wprowadzić 100% szansy na wyskoczenie pumpmastera. Tak jak przeczytałeś w Wiki: istnieje SZANSA na pojawienie się pumpa. Chyba dalej nie trzeba tłumaczyć... Ale aby była jasność: Kox 90 lvl może atakować graczy z lvl 20-30. Musi jednak liczyć się z ryzykiem że wyskoczy pump. Inna sprawa że kara za deada dla gracza z lvl 30 zabitym w pvp jest bardzo niska, a dodatkowo taki gracz zyska 2 dni ochronki przed PvP, tak więc uważam że prodlem jest marginalny. 8. Tu się nie wypowiem, każdy ma swój gust _________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
12 Paź 2012, o 15:16 |
|
|
Uczeń Heremona
|
@up:
1. Platyna nie schodziła by szybciej, tylko gracze z platyną mogliby czerpać dodatkowe korzyści i sposób na łatwy zarobek -,- 3. Krzyżak już nie jest już bossem na mały lvl... _________________ _______ |
|
12 Paź 2012, o 15:20 |
|
|
Uczeń Heremona
|
Maxmar - chodzi o to, żeby utrudnić wyprowadzanie platy na inne konta za zdobyte lvle itp. Platę w paczkach można sprzedawać - platę z konta, nie.
_________________ Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133 Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember +Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1 |
|
12 Paź 2012, o 15:33 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Witajcie
Może nikt nie zobaczy nawet mojej propozycji ale fajnie by było że np. u MO na 40 lvl taka moc "inferno". Taka moc by wyglądała tak : Mag ognia podchodzi do postaci(wroga , moba) i zieje ogniem przez 3 sekundy(by był dobry DMG ale by zabierało duzo many ) a dla barbarzyńcy nie mam pomysłu. Możecie sami wymyśleć |
|
12 Paź 2012, o 18:59 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Dla barby analogicznie umiejętność bardzo krytyczne uderzenie Podbiega do przeciwnika, podnosi topor, krzyczy "ZA NARNIE, ZA ASLANA" (trwa to 3 sekundy) i uderza młotem. Zadaje bardzo duży dmg ale zabiera bardzo dużo kondy. Licze na wprowadzenie do gry. Drygu już pewnie programuje obie umiejętności. Pozdrawiam pana wyżej za pomysłowość. Oby tak dalej.
_________________ BloodlineMage s2 86 mo OFF UndeadMage s4 121 mo OFF UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik Undi EU 62 druid OFF Undiii Ostlor 40 Ryc |
|
12 Paź 2012, o 19:29 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Podobno mam "dobra wyobraźnie
Czy to prawda ? Nie wiem sam. Ale wiem jedno dla druida na 40 lvl mógłby przyzwać np takiego mini dino ( np 25 lvl) i on by trwał na 3 RUNDY. Po trzeciej rundzie on tak fajnie może wyparować. Oczywiście jak wszystkie moce na 40 ( te które wymyślał) zabierały by dużo many. Dla vd może być lustrzane odbicie swojej postaci która ma 400 hp ( może i mało ale słuchajcie mało i to na 1 poziomie ). I takie odbicie może mieć : otępienie , zatrucie , ochrone jak u rycerza i hak w brzuch. Pozdrawiam krzywoo PS: Wszystkiego najlepszego nauczycielom ( może ktoś z was nim jest) z okazij Edukacji Narodowej w niedziele |
|
12 Paź 2012, o 20:05 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
wpada Dino i ryczy "Za Taern!", po czym podbiega MO i zieje ogniem PRO
wybaczcie offtop, mam wizualizacje _________________ Bella knight 95 - ON druid 90 - OFF server EU - The Black Pearl - |
|
12 Paź 2012, o 20:09 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Czy ty mnie krytykujesz ?:D
|
|
12 Paź 2012, o 20:13 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
mist napisał(a): Tak, zawsze mruga ale jeżeli jest okno czatu zamknięte i ktoś napisze coś na Gildyjnym to nam już ikonka otwierająca okno czatu nie mruga Jak dla mnie to pierdoła która ani nie utrudni gry ani ułatwi bo i tak w większości będzie pewnie odznaczona na czerwono dokladnie o to mi chodzilo. ja nie uwazam ze to pierdola, ja nie otwieram tego okna poniewaz przeszkadza mi w grze i jak ktos z gildii cos napisze to czesto jest tak ze po jakims czasie to zobacze mysle ze bardzo by to poprawilo gre _________________ --> Skelentho - S4 - MŁODA SFORA WILKÓW <-- |
|
12 Paź 2012, o 20:51 |
|
|
Uczeń Simona
|
skar napisał(a): mist napisał(a): Tak, zawsze mruga ale jeżeli jest okno czatu zamknięte i ktoś napisze coś na Gildyjnym to nam już ikonka otwierająca okno czatu nie mruga Jak dla mnie to pierdoła która ani nie utrudni gry ani ułatwi bo i tak w większości będzie pewnie odznaczona na czerwono dokladnie o to mi chodzilo. ja nie uwazam ze to pierdola, ja nie otwieram tego okna poniewaz przeszkadza mi w grze i jak ktos z gildii cos napisze to czesto jest tak ze po jakims czasie to zobacze mysle ze bardzo by to poprawilo gre Zgadzam się z kolegą czasami gram i zobaczę co piszą kumple z gildii po wielu minutach... _________________ Już nie gram. |
|
21 Paź 2012, o 17:18 |
|
|
Strona 11 z 32 |
[ 312 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |