Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
fyo błąd z % na punktach pa [X]
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Serwer: S3
Nazwa postaci: ciprider Czas: 02:12 Opis: [i]nie wazne ile dam pa w atak urokiem i tak mam te same % http://screenshooter.net/4155210/dwgtmai sory zapomnialem zrobic ss z punktami... |
20 Paź 2012, o 02:15 |
|
|
To nie błąd ;D
To jest 100% w nowej wersji Ja też tak na ichim myślałem zr błąd xD |
20 Paź 2012, o 23:00 |
|
Chodząca legenda
|
Dokładnie, mob nie ustawił wcale defa w uroki, dlatego nieważne ile dasz PA w atak to zawsze będzie ta sama wartość. I teraz powiedzcie, ktory system wprowadza więcej zamieszania? Stary z dymkami czy nowy?:D
|
21 Paź 2012, o 11:46 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Oo stary...
|
21 Paź 2012, o 12:10 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Developer napisał(a): I teraz powiedzcie, ktory system wprowadza więcej zamieszania? Stary z dymkami czy nowy?:D oczywiście że nowy, już to pisałam zresztą. no chyba że pytanie jest retoryczne ^^ kiedyś wystarczyło załapać że urok może nie wejść przy 100% i dlaczego, teraz w zasadzie trzeba się uczyć na pamięć tych wartości dla każdego moba z osobna (i od nowa po wbiciu kolejnego poziomu). 'bessęsu ' ;p |
21 Paź 2012, o 13:34 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Developer napisał(a): Dokładnie, mob nie ustawił wcale defa w uroki, dlatego nieważne ile dasz PA w atak to zawsze będzie ta sama wartość. I teraz powiedzcie, ktory system wprowadza więcej zamieszania? Stary z dymkami czy nowy?:D Jeśli mob nie ustawia defa w uroki to ma stałą odporność wynikającą ze statystyk jakie mu nadano, czyli logicznie rzecz ujmując jeśli hipotetycznie ma 50% odporności a ja rzucam urok na 1 PA to wyświetla się x% jeśli rzucę ten sam urok na 2 PA to powinno pokazywać x/2% a nie że urok rzucony na 1-5 PA pokazuje dalej tą samą odporność :d w końcu powodzenie ataku wynika z ilości przeznaczonych PA na atak oraz z odporności przeciwnika(?) _________________ s3 Racja jest jak dupa każdy ma swoją. Don't hate the player, hate the game! Czarne pole powinno zmuszać ludzi do walki |
23 Paź 2012, o 17:34 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Willy napisał(a): Ilość PA przeznaczona na atak w przypadku 0 PA w obronę celu nie ma znaczenia. Ponieważ algorytm nie uwzględnia wtedy naszej wiedzy oraz ilości PA. Bazuje jedynie na prostym wzorze: szansa[%] = 100% - odporności_celu[%]/2 + modyfikator_różnicy_lvli viewtopic.php?f=14&t=22955 |
23 Paź 2012, o 18:59 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 108 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |