Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 312 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Następna
 co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Wichita napisał(a):
1. Możliwość handlu potami,
2. Naprawiane bugów (szczególnie w questach),
3. Więcej mobów dla małych lvl, może jakiś nowy boss?,
4. Większa wycena rarów u kowala,
5. Podklasy! Były obiecane dawno temu a do dziś ich nie ma!
6. Zwiększenie szansy zwierzaka na ucieczkę,
7. Zwiększenie szansy na pojawienie się pumpmastera, idę ostatnio jaskinią (42 lvl) a tu atakuje mnie koleś z 90 lvl wraz z kolegami, uciec nawet nie da rady. Cytując informację z wiki taern " Atakowanie gracza / grupy minimum 30% słabszej od naszej...może skutkować pojawieniem się w walce Pumpmastera", 90*30%=27, kox z 90 lvl może atakować 27/28....lekka przesada czyż nie?
8. Poprawienie grafiki "Uderzenia cienia", mogło by wyglądać jak "Kula ognia" u maga ognia tylko że z innym kolorem, obecna grafika 'UC' jest bardzo "sztuczna".

Pozwól, że odniosę się jako pierwszy do Twoich propozycji
1. Istnieje handel bezwodnikami, który jest poniekąd odpowiednikiem handlu potkami. Handel potkami sam w sobie raczej nigdy nie będzie możliwy, ze względu na fakt, że byłby to najprostszy sposób na wyprowadzanie platyny z postaci.
2. Bugi są (a przynajmniej powinny być) naprawiane na bieżąco. Zgłaszanie ich na forum i odpowiednie opisywanie bardzo pomagają ekipie w ich wyłapywaniu i eliminowaniu
3. Ostatnio nastąpiło sporo zmian wśród najmniejszych bossów (Herszt i Krzyżak). W jaskini herszta można znaleźć też nowe czempiony. Ja sam wychodzę z założenia, że lvl 30 można wbić w kilka dni. Początek gry jest ważny, po to aby mogła gracza zauroczyć, przekonać do siebie, ale z tego co widzę i wiem, ekipa będzie starać się zachęcić graczy bardziej rozbudowanym systemem questów, a niekoniecznie nowymi bossami na niskich poziomach.
4. To jest zbędne. Zwiększenie wyceny rarków u kowala nic nie da, ponieważ w dalszej perspektywie wzrosną inne ceny w grze. Tak działa ekonomia: wzrost ilości pieniądza na rynku powoduje inflację.
5. Obecnie trwają prace nad podklasami, ich efekty będzie można zaobserwować jeszcze w tym roku.
6. Zwierzak ma 100% szans na ucieczkę. Nie da się tego zwiększyć :) Zwiększ mu ilość HP, przy której będzie uciekał, a nie czekaj aż padnie. (Zwierzak, podobnie jak gracz, nie ucieknie z fioletowych instancji)
7. Nie można wprowadzić 100% szansy na wyskoczenie pumpmastera. Tak jak przeczytałeś w Wiki: istnieje SZANSA na pojawienie się pumpa. Chyba dalej nie trzeba tłumaczyć...
Ale aby była jasność: Kox 90 lvl może atakować graczy z lvl 20-30. Musi jednak liczyć się z ryzykiem że wyskoczy pump. Inna sprawa że kara za deada dla gracza z lvl 30 zabitym w pvp jest bardzo niska, a dodatkowo taki gracz zyska 2 dni ochronki przed PvP, tak więc uważam że prodlem jest marginalny.
8. Tu się nie wypowiem, każdy ma swój gust :)

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


12 Paź 2012, o 15:16
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
@up:
1. Platyna nie schodziła by szybciej, tylko gracze z platyną mogliby czerpać dodatkowe korzyści i sposób na łatwy zarobek -,-
3. Krzyżak już nie jest już bossem na mały lvl...

_________________
_______
Image
Image


12 Paź 2012, o 15:20
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Lut 2012, o 15:15
Posty: 475
Miejscowość: Orzesze
Podziękowano: 24 razy
Otrzymanych podziękowań: 135 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Maxmar - chodzi o to, żeby utrudnić wyprowadzanie platy na inne konta za zdobyte lvle itp. Platę w paczkach można sprzedawać - platę z konta, nie.

_________________
Gram na Larkas (kiedyś S2), MO 133
Gildia: Dark Templars |||||||| Blues Brothers & Valhalla - I shall remember

Image
+Druid turniejowy, lvl 44: 1. miejsce x3 +Ryc turniejowy, lvl22: 1. miejsce x3, 3. miejsce x1


12 Paź 2012, o 15:33
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 12 Paź 2012, o 18:45
Posty: 8
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Witajcie
Może nikt nie zobaczy nawet mojej propozycji ale fajnie by było że np. u MO na 40 lvl taka moc "inferno". Taka moc by wyglądała tak : Mag ognia podchodzi do postaci(wroga , moba) i zieje ogniem przez 3 sekundy(by był dobry DMG ale by zabierało duzo many ) a dla barbarzyńcy nie mam pomysłu. Możecie sami wymyśleć :D ;)


12 Paź 2012, o 18:59
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Lip 2011, o 18:08
Posty: 291
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Dla barby analogicznie umiejętność bardzo krytyczne uderzenie Podbiega do przeciwnika, podnosi topor, krzyczy "ZA NARNIE, ZA ASLANA" (trwa to 3 sekundy) i uderza młotem. Zadaje bardzo duży dmg ale zabiera bardzo dużo kondy. Licze na wprowadzenie do gry. Drygu już pewnie programuje obie umiejętności. Pozdrawiam pana wyżej za pomysłowość. Oby tak dalej.

_________________
BloodlineMage s2 86 mo OFF
UndeadMage s4 121 mo OFF
UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik
Undi EU 62 druid OFF
Undiii Ostlor 40 Ryc


12 Paź 2012, o 19:29

Podziękowali: 4 Belcia (12 Paź 2012, o 20:12), krzywoo (12 Paź 2012, o 19:50), mandaryn3d (12 Paź 2012, o 19:32), xavier1993 (12 Paź 2012, o 20:57)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 12 Paź 2012, o 18:45
Posty: 8
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Podobno mam "dobra wyobraźnie


Czy to prawda ? Nie wiem sam.

Ale wiem jedno dla druida na 40 lvl mógłby przyzwać np takiego mini dino ( np 25 lvl) i on by trwał na 3 RUNDY. Po trzeciej rundzie on tak fajnie może wyparować. Oczywiście jak wszystkie moce na 40 ( te które wymyślał) zabierały by dużo many. Dla vd może być lustrzane odbicie swojej postaci która ma 400 hp ( może i mało ale słuchajcie mało i to na 1 poziomie ). I takie odbicie może mieć : otępienie , zatrucie , ochrone jak u rycerza i hak w brzuch.

Pozdrawiam krzywoo ;)
PS: Wszystkiego najlepszego nauczycielom ( może ktoś z was nim jest) z okazij Edukacji Narodowej w niedziele :D


12 Paź 2012, o 20:05
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Maj 2011, o 02:57
Posty: 109
Miejscowość: Edinburgh
Podziękowano: 59 razy
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Nick w grze: Bella
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
wpada Dino i ryczy "Za Taern!", po czym podbiega MO i zieje ogniem :D PRO


wybaczcie offtop, mam wizualizacje :D

_________________
Bella
knight 95 - ON
druid 90 - OFF
server EU

- The Black Pearl -


12 Paź 2012, o 20:09

Podziękowali: mandaryn3d (12 Paź 2012, o 20:26)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 12 Paź 2012, o 18:45
Posty: 8
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
Czy ty mnie krytykujesz ?:D


12 Paź 2012, o 20:13
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Maj 2012, o 16:34
Posty: 19
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
mist napisał(a):
Tak, zawsze mruga ale jeżeli jest okno czatu zamknięte i ktoś napisze coś na Gildyjnym to nam już ikonka otwierająca okno czatu nie mruga :)

Jak dla mnie to pierdoła która ani nie utrudni gry ani ułatwi bo i tak w większości będzie pewnie odznaczona na czerwono :)



dokladnie o to mi chodzilo.
ja nie uwazam ze to pierdola, ja nie otwieram tego okna poniewaz przeszkadza mi w grze i jak ktos z gildii cos napisze to czesto jest tak ze po jakims czasie to zobacze

mysle ze bardzo by to poprawilo gre

_________________
--> Skelentho - S4 - MŁODA SFORA WILKÓW <--


12 Paź 2012, o 20:51
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 17 Sie 2011, o 09:22
Posty: 45
Podziękowano: 33 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Nick w grze: GHOSTpap
Serwer: HardCore
Post Re: co warto zmienić/poprawić/dodać - oczami graczy
skar napisał(a):
mist napisał(a):
Tak, zawsze mruga ale jeżeli jest okno czatu zamknięte i ktoś napisze coś na Gildyjnym to nam już ikonka otwierająca okno czatu nie mruga :)

Jak dla mnie to pierdoła która ani nie utrudni gry ani ułatwi bo i tak w większości będzie pewnie odznaczona na czerwono :)



dokladnie o to mi chodzilo.
ja nie uwazam ze to pierdola, ja nie otwieram tego okna poniewaz przeszkadza mi w grze i jak ktos z gildii cos napisze to czesto jest tak ze po jakims czasie to zobacze

mysle ze bardzo by to poprawilo gre

Zgadzam się z kolegą czasami gram i zobaczę co piszą kumple z gildii po wielu minutach...

_________________
Już nie gram.


21 Paź 2012, o 17:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 312 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron