Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W] 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2011, o 23:20
Posty: 33
Podziękowano: 16 razy
Otrzymanych podziękowań: 58 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea
Gzergu nie jestes Wulgarfem Drygu wprowadza tylko to co wulgarf wymyśli

Pomysł jak najbardziej na +
Zamiast trofeum można by było dac w to wolne miejsce w eq branzoletke

_________________
Natura dałam nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język, po to abyśmy więcej patrzyli i słuchal, niż mówili.


24 Paź 2012, o 08:56
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea
złe nie jest, dupy też nie urywa jednakże widziałem lepsze pomysły na zagospodarowanie tego miejsca

_________________
We are all the same, players in the game.


24 Paź 2012, o 10:07
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea
Pomysł bardzo ciekawy i starannie opisany , jednak jego realizacja wymagała by sporo pracy 8-)

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


24 Paź 2012, o 14:13
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Sty 2011, o 04:23
Posty: 65
Miejscowość: Ab'dendriel
Podziękowano: 90 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea
+

_________________
I chodź bym szedł ciemną doliną zła się nie ulęknę.
Nieograniczona władza w rękach ograniczonych ludzi zawsze prowadzi do okrucieństwa.


24 Paź 2012, o 18:29
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea
Pomysł został przeniesiony do Strefy Inżyniera i zostanie omówiony na spotkaniu.

Następnym razem za każde nic nie znaczący "+/-", marudzenie, bręczenie, oczernianie, dezawuujące, negujące pisanie nic nie znaczących postów w kontekście "byleby zaistnieć w temacie" będę wnioskował o tygodniowego bana na forum (at least sam go wlepię), żebym nie tracił czasu na czytanie powyższych w istotnych tematach.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


30 Paź 2012, o 19:08
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
Ja lubię marudzić !

1. Jakiekolwiek to nie nazwać, to pomysł na dodatkowe miejsce w ekwipunku i jednocześnie na nowe przedmioty na zapełnienie tej luki. Czy zwie się on "trofea", "bransoletka", "amulet", czy może "przyjazny duszek natury"... bez znaczenia.
Ten pomysł sprawi, że postacie na danym lv będą odpowiednio silniejsze. Oznacza to, że bez zmiany mobów, gra stanie się łatwiejsza - będzie łatwiej bić bossy. A może to reakcja na wzmocnienie herszta/krzyżaka?
Autora zachęcam do rozwinięcia pomysłów o konkretne rozwiązania: np. spis trofeów z każdego bossa wraz ze statystykami i ewentualnie opisem.

2. Na forum istnieje wiele takich pomysłów. Próby wprowadzenia "branzoletek", przedmiotów dopasowanych do klasy (np. kołczan dla łucznika, laleczka dla vd, płonący kamień dla MO itd) zdarzają się w miarę często, w zależności od użytkowników i mody na pomysły. Warto przypomnieć choćby Umagicznianie i uszlachetnianie, czyli Alchemia w Taernie. Ten pomysł zaproponował w pewnym sensie to samo: więcej punktów statystyk, tylko nie poprzez dodatkowy item, a ulepszanie aktualnych. Również wspomniane jest, żeby uzależnić to w pewnym stopniu od liczby zaszlachtowanych bossów.
3. Statystyki są... takie nudne. Lepiej postarać się o nowe właściwości przedmiotów. Dają one o wiele większe możliwości kombinowania i wymyślania.
Co byście powiedzieli na przedmiot "kula martwiaka", która sprawia że obie strony nie mogą uciec z pola walki?
Jak zmieniłoby się pvp, gdyby istniał przedmiot "zakłócenie", który uniemożliwiałby wszystkim druidom korzystanie z odczarowania?
Przedmiot "no lucky" wykluczający krytyki i trafienia poniżej 30%? :lol:
+30 hp dają rary.
+5% do celności dają sety/epiki
Czas na nowości !

Czy wobec tego administracja pokusi się o przypomnienie wielu niezłych pomysłów z ostatnich lat? To tylko 32 stron forum... Do tej pory pamiętam całkiem niezłe pomysły zaproponowane przez byłego moderatora forum, Saintxa.


30 Paź 2012, o 19:58
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 31 Paź 2012, o 21:59
Posty: 4
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
Gram w to od kilku godzin ale z tego co przeczytałem na wiki i tu + wypowiedz Kyth moire to widze jakoś słabo ten plan.
Pzdr. Kaktusak

_________________
Kaktusak 7 lvl Barbarek Ciągle rośnie


31 Paź 2012, o 22:23
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 31 Sty 2011, o 14:32
Posty: 56
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
Kyth Moire - nie chciałbym zabierać całej pracy inżynierom, pomysł to pomysł nie opracowanie wszystkiego, tym bardziej jeżeli opisałbym to dokładnie tutaj, a nuż by weszło to były to typowy spoiler.
Druga sprawą jest to, że poświecę na to godziny pracy wejdzie taka osoba marudząca na forum, która sprawi że w głowach osób decyzyjnych może ten pomysł odejdzie na plan dalszy, a może zostanie całkowicie zapomniany.

Ok, jeżeli jednak chcesz jeszcze jakąś ideę co do atrybutów takich trofeów by nie były typowe jak rary poniżej jeszcze jedna propozycja.
Każde z trofeum otrzymywałoby 3 różne wartości
1. statyski podstawowe (HP, mana, konda, widza, moc, siła, zręka) od 5 do 40 pkt zależnie od poziomu trofeum, z dodatkową formą losowości statystyk od +/- 20%
2. bonusy - (krytyki, podwójne ataki, modyfikator obrażeń, rozproszenie Holma, skok Farida) - wartości od 1 - 4 % w zależności od rangi Trofeum, z dodatkową formą losowości +/- 1 pkt (jednak nie niżej niż 1%)
3. wartości ochronne - (bonusy chroniące przed jednym z dowolnych ataków danej profy t.j. - ryk, osy, twoja stara, wrażliwość na ogień, otępienie, dotkliwe uderzenie, mierzony cios) - wartości od 10 - 40 % w zależności od rangi Trofeum, z dodatkową formą losowości statystyk od +/- 20%

np. Trofeum - Oko z Węża (Losowe) mógłby dawac: 100 HP, 50 kondy, 10 wiedzy, 3 zręki, 3% na podwójny atak, 35% na ochronę na osy.
ale biorąc pod uwagę losowośc wartości trofeum mógłby dawac: 80 many, 30 kondy, 7 siły, 10 zręki, 4% skoku farida, 30% odporności na wrażliwośc na ogień.


1 Lis 2012, o 10:54
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Dodatkowy Item - Trofea [W]
@Gzerg

Spokojnie, marudzenie malkontentów i trolli jest selektywnie odrzucane i ignorowane, więc tym się nie przejmuj to jedynie strata czasu na przeczytanie tego co dany troluś napisał. Niestety to moje zmartwienie.

Opisanie szczegółowo projektu leży jak najbardziej w gestii pomysłodawcy, gdyż nawet jeżeli nie w całości zostanie wprowadzony to może pokazać, zainteresować w danym aspekcie pomysł na modyfikację czegoś innego. Innymi słowy jeden pomysł można podzielić i wykorzystać na modyfikację trzech innych.

@Kyth

Masz dużo racji w tym co piszesz. Nie za bardzo jesteśmy skłonni na trywialne zwiększanie statystyk, gdyż to już oklepany pomysł. Jesteśmy bardziej nastawieni na nowości, nowe bonusy, umiejętności, które pozwolą Wam graczom na szersze pole działania i większą frajdę z odkrywania, kombinowania, modyfikowania nowych rzeczy.


Ogólnie wszystkie sensowne i przemyślane idee są ciekawe, gdyż mogą zainspirować inne osoby to opisania swoich - nie mówię tu o plagiatach, ale o dodatkowym powiewie świeżości i weny.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


1 Lis 2012, o 20:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 479 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron