![]() |
Strona 4 z 7 |
[ 67 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
"Nowe" odczarowanie
"Nowe" odczarowanie
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Simona ![]() ![]() |
Pirek napisał(a): sprawi to, że gra będzie bardziej losowa, nieprzewidywalna a co za tym idzie bardziej emocjonująca dla mnie to + Ta gra przed upem była dosyć losowa dzięki krytyką.Niedługo będzie ona przypominać gre w papier kamien nożyce ![]() |
15 Lis 2012, o 21:51 |
![]() |
![]() |
|
Inżynier ![]() Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:04 Posty: 1452 Podziękowano: 112 razy Otrzymanych podziękowań: 357 razy Nick w grze: Zojah ![]() |
robisiu napisał(a): Moim zdaniem bardzo fajny pomysł duży + Chciałbym również zauważyć, iż ta zmiana tak naprawdę niewiele zmieni, zarówno w normalnej grze jak i w PvP. 2 czyszczenia i po problemie. Proponuje pograjmy troszkę i potem krytykujmy. 2 czyszczenia i po problemie? Dzisiejsze węże: jeden z party dostał aurę, miał na sobie łącznie chyba aż całe 6 (wiemy że potrafi być znacznie wiecej) buffów i debuffów, rzuciłam 2 czyszczenia - zmyło wyszystko, oprócz... aury. Oczywiście w next zamrożony, a jak. Proponuję pograjmy troszkę, i potem... oceniajmy? ![]() Co za problem na bossach, żeby ktoś miał na sobie z 10 buffów i debuffów, ile razy trzeba rzucać mycie żeby miec pewność, że zmyje co trzeba...? Rachunek prosty. Sorry, nie widzę tu żadnego plusa tych zmian. W pvp 1v1 nie zmieni się nic. Na bossach osłabiło drużynę, w dodatku promuje brak myślenia (zbyt wiele losowości) Może ta zmiana byłaby jeszcze do przełknięcia, gdyby było jasno powiedziane: mycie na 1 lv zmywa 2, na 6 - 5, na 7 - 5 buffów/debuffów. To pozwoliłoby chociaż na jakąś taktykę. W takim stanie w jakim jest teraz.... idiotyzm :/ Tak ktoś tu już powiedział - jak będę chciała grać w gry losowe, jest mnóstwo znacznie lepszych niż Taern do wyboru. _________________ pozdrowienia z s7, eu i s5 Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120) Zojah zwana Zośką (ryc z s5) |
16 Lis 2012, o 00:31 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20 Posty: 143 Miejscowość: Cardiff Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 28 razy ![]() |
UP totalnie niefajny.
Osłabienie druida zbyt losowe. Bramki to rozwiązanie siłowe. Limit dropu powinien być od początku, albo wcale (zwiększy się znowu przepaść między starymi graczami a nowymi). Alternatywne rozwiązanie: Leczenie druida przywraca życie, ale zmniejsza maksymalną ilość hp o 10% (czy np. 17%-poziom leczenia) wartości uleczonej (na czas walki). Oznacza to że postać pomimo "pełnego" leczenia ma coraz mniej życia, łatwiej ją zabić, i trzeba się skupić na zapobieganiu obrażeniom, a nie ich leczeniu (wszelakie debufy na przeciwniku, obrony i bufy na drużynie). W takim wypadku można by nawet zostawić te 2-4 myte uroki, ale wyłącznie debufy. Przykład uwzględniający proponowaną zależność utraty życia od poziomu leczenia/leczenia grupowego: Postać z 1200 życia otrzymuje 780 obrażeń. Druid leczy na maksimum (leczenie 5). 12% z 780 to 93,6 (zaokrąglając 94). Postać po uleczeniu ma 1106 życia. Same procenty można oczywiście dopasować, np. 25% - poziom leczenia*2 (24% do 10% straty życia przy leczeniu, zależnie od poziomu skilla). Zmniejszyłoby to nieco siłę druida, zwłaszcza w PvP, nie pozbawiając go jednak roli w drużynie. Zmusiłoby też do wbijania leczeń powyżej minimum na 1 PA. _________________ "The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry" |
16 Lis 2012, o 01:31 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk ![]() Rejestracja: 7 Lip 2012, o 12:28 Posty: 5 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Po jaką cholere pogorszyliscie druta co wam to przyszkadzalo teraz myjesz i myjesz a vd nadal moze cie ukazac !!!!
_________________ Dr 55lv Atanos s1 i ciągle rośnie^^ |
16 Lis 2012, o 13:18 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
Rejestracja: 12 Cze 2011, o 10:34 Posty: 61 Miejscowość: BBA Podziękowano: 6 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz ![]() |
Ta gra ma być loterią ?? może rzucajmy kostkami zamiast walczyć i kto więcej oczek wyrzuci wygrywa :/nie ogarniam waszego toku myślenia , po coś są umiejętności i inne staty przedmiotów aby na tej podstawie obliczac ataki itp a nie loteria i ktos kto ma 30 lvl moze zabic 70 majac identyczne taktyki, załosne sie to wszystko niestety robi
![]() |
16 Lis 2012, o 13:39 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
dasz 2 czy 3 odczarowania i na pewno ci wszystko usunie, spoko. Ktoś powie (napisze), że niby na szatanie daj odczarowanie to tamto siamto itd ale co wy chcecie? żeby w następnej rundzie jeśli tylko jest druid i ma manę (a od tego jest latarnia) wszyscy byli jak nowi? bez szwanku? i robili dalej monotonnie to samo co w poprzednich rundach? w ten sposob to nie dziwne ze ktos gdzies napisal ze dobra ekipa szatan jest na 12 minut. w... glowach wam sie porzewracalo chyba juz od tego dobrobytu
![]() plenty napisał(a): Alternatywne rozwiązanie: Leczenie druida przywraca życie, ale zmniejsza maksymalną ilość hp o 10% (czy np. 17%-poziom leczenia) wartości uleczonej (na czas walki). Oznacza to że postać pomimo "pełnego" leczenia ma coraz mniej życia, łatwiej ją zabić, i trzeba się skupić na zapobieganiu obrażeniom, a nie ich leczeniu (wszelakie debufy na przeciwniku, obrony i bufy na drużynie). W takim wypadku można by nawet zostawić te 2-4 myte uroki, ale wyłącznie debufy. Przykład uwzględniający proponowaną zależność utraty życia od poziomu leczenia/leczenia grupowego: Postać z 1200 życia otrzymuje 780 obrażeń. Druid leczy na maksimum (leczenie 5). 12% z 780 to 93,6 (zaokrąglając 94). Postać po uleczeniu ma 1106 życia. Same procenty można oczywiście dopasować, np. 25% - poziom leczenia*2 (24% do 10% straty życia przy leczeniu, zależnie od poziomu skilla). Zmniejszyłoby to nieco siłę druida, zwłaszcza w PvP, nie pozbawiając go jednak roli w drużynie. Zmusiłoby też do wbijania leczeń powyżej minimum na 1 PA. Chyba żeby takie coś to tak ![]() |
16 Lis 2012, o 15:18 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach ![]() ![]() |
Czy jakis tester/gm/++ mozne napisac od jakich poziomu skila zalezy ile odczaruje? na jakiej podstawie sciaga bufki?
_________________ Kto walczy z potworami, ten niechaj baczy, by przy tym samemu nie stać się potworem. |
17 Lis 2012, o 01:15 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() Rejestracja: 14 Paź 2011, o 15:50 Posty: 77 Podziękowano: 5 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz Nick w grze: Wedess ![]() |
Na jakiej podstawie?
![]() Wiem tyle, że na 5 poz. odczarowanie ściąga po 3 buffy/debuffy, a na 7 poz. myje po 4 nie wiem jak na poz. 1-4, z kolei na 6 domyslam sie tez po 3. _________________ Jest życie jakie jest i życie jakie chcieli byśmy by było.. |
19 Lis 2012, o 12:49 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 19 Wrz 2012, o 22:18 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
To moze teraz na "głupie" fyo bedziemy chodzic na 2 druidów?
![]() _________________ Druid Poziom 93 Expected S3 |
19 Lis 2012, o 13:14 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona ![]() ![]() |
Ja to się boje aby z druidem nie było to samo co z vd.Zaczeli go tak osłabiać, aż przestał byś przydatny na te najsilniejsze bossy
![]() |
19 Lis 2012, o 13:37 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 4 z 7 |
[ 67 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |