Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka". 

Popierasz wprowadzenie ankiety do gry?
Zdecydowanie TAK! 45%  45%  [ 19 ]
Tak, lecz dokonał bym drobnych zmian (podać w komentarzu). 10%  10%  [ 4 ]
NIE. Uważam to za zbędne. 45%  45%  [ 19 ]
Razem głosów : 42

 [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka". 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Maj 2011, o 22:35
Posty: 88
Podziękowano: 57 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Kyth Moire napisał(a):
Nie ma demokracji, bo nie ma. Na dziesięciu graczy jest góra jeden, który zna grę na tyle dokładnie, by móc w pełni obiektywnie się wypowiedzieć i dodać coś konstruktywnego w dyskusji. Jeśli na zmiany mieliby mieć wpływ gracze pokroju "zgadzam się" "mam iść do Wiły, gdzie to jest?", byłoby o wiele, wiele gorzej.


No i niech sobie nie będzie. Ale niech głos graczy będzie w ogóle uwzględniany. W obecnej sytuacji... nie jest. I na dodatek na blogu próbuje się nam bezczelnie wcisnąć, że jest inaczej... gdyby zdanie graczy się liczyło, to ostatnie update'y nie wywoływałyby fali narzekań (albo nawet oburzenia), bo gracze zawczasu wyraziliby opinię na temat tego, co im nie pasuje. Jeśli chodzi o to, że "nooby" miałyby wpływ na zmiany - cóż, ja proponowałem ograniczenie levelowe, na wyższych poziomach noobów zdarza się mniej.


17 Lis 2012, o 21:33
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 02:54
Posty: 144
Podziękowano: 55 razy
Otrzymanych podziękowań: 113 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Załącznik:
20120420162550.jpg


Drygu napisał(a):
każda zmiana zmniejszająca szybkość ekspienia lub ‘siłę’ danej profesji wywołuje zmasowane protesty graczy. Niestety w przeważającej większości są to protesty niezwykle emocjonalne, subiektywne, bez spojrzenia na tzw. Big Picture. My patrzymy tylko w ten sposób. Jako developerzy musimy spoglądać na grę z perspektywy jej dalszego rozwoju, tego co wprowadzone zostanie za chwile i trochę później.


Gdyby ogół graczy miał decydować o czymkolwiek, to w ogóle nie byłoby zmian. Kontrowersje są ceną braku stagnacji.
ALBO byłyby to zmiany, pożądane przez gówniarzy i debili, które spłoszyłyby normalnych graczy.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


17 Lis 2012, o 22:03
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 4 Maj 2011, o 22:35
Posty: 88
Podziękowano: 57 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Odnoszę wrażenie, że niektórzy niedokładnie temat przeczytali. Z postów autora wynika, że:
a)Takiemu "społecznemu sondażowi" poddawane by były tylko kontrowersyjne zmiany, np. zmiana oczyszczenia; te drobniejsze, jak np. więcej ekwipunku w sklepach, zmiany graficzne, czy agresywna grupa w drodze na halit wprowadzano by normalnie
b)Ankieta nie polegałaby na wyborze między "chcemy" i "nie chcemy", tylko gdyby chodziło o np. osłabienie druida, podane by było kilka możliwości osłabienia i między nimi byłby wybór - co za tym idzie, nie byłoby stagnacji, tylko wprowadzona by była akurat ta zmiana, która jest zdaniem graczy najlepsza
c)Zdanie graczy byłoby w ogóle brane pod uwagę, a nie byłoby czynnikiem decydującym (chyba każdy się zgodzi, że to dobre by nie było)


17 Lis 2012, o 22:26
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
1) Każda większa zmiana byłaby kontrowersyjna.
2) Wtedy każdy gracz szedłby po najniższej linii oporu. Jeśli miałbym wybierać wybierać osłabienie jakiegoś skilla u łucznika, to wybierałbym te, które są dla mnie najmniej ważne, od deszczu strzał zaczynając.
3) Gdyby administracja postąpiłaby inaczej niż wyszły wyniki ankiety, to byłyby dwie burze - jedna o to że wyszedł zły up, druga że odrzucono opinię graczy.


17 Lis 2012, o 22:34

Podziękowali: 3siu (19 Lis 2012, o 18:05)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 11:21
Posty: 101
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Precz z tym, to admini decydują o updacie, a nie gracze, to admini mogą chcieć coś zmienić(i zmieniają!) jeśli źle zrobili.

_________________
Image


18 Lis 2012, o 11:40
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2011, o 13:23
Posty: 156
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
@up

Przecież wiadomo, że to admini będą zmieniać, ale warto chyba znać opinię
graczy tak ?


18 Lis 2012, o 13:26
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Ankieta do tego zupełnie niepotrzebna. Wystarczy opisać zmiany w odpowiednim temacie/dziale, a gracze sami będą krytykować. Dopiero dzięki konstruktywnej krytyce admini mogą zweryfikować swoje plany. Ankieta tylko by prowokowała kłótnie, jeśli admini nie kierowaliby się jej wynikami.


18 Lis 2012, o 13:29
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lis 2011, o 13:23
Posty: 156
Podziękowano: 69 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Tu masz racje, ale może warto by było wprowadzić taki dział do gry ? Dużo ogarniętych graczy nie ma konta na forum, a nawet nie wiedzą, że coś takiego istnieje :D


18 Lis 2012, o 13:31
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Teoretycznie do tego służy temat "W PLANACH - materiały i komentarze" oraz blog taernu. Niestety, zazwyczaj zamieszczają tam ledwo informację nad czym pracują + ciekawostki, typu ile epików jest na danych serverach...
Nie chcą zdradzać informacji przed update. Dlaczego, nie wiem zupełnie... posiadanie informacji o wielu zmianach nie odbiłoby się na zachowaniu graczy. Dlatego nawet nie są testowane, gdyż traktują testerów jako oczywiste źródła przecieków.
Naprawdę, zamieścić informację o planowanych zmianach dobę przed upem niewiele by zmieniło, a pozwoliłoby na zebranie informacji od graczy i można by wprowadzić ewentualne poprawki.

Takie informacje jak obniżenie dropu z np. jaskółki czy szatana i tak nie są ogłaszane nawet po wprowadzeniu zmian, więc dbają o serca graczy - nie informują o tym, co z pewnością nikomu by się nie spodobało, o ile mogą.


18 Lis 2012, o 13:39

Podziękowali: Avidar (18 Lis 2012, o 13:42)
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 22:57
Posty: 314
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Jak uniknąć updatów spod znaku "Totalna porażka".
Twórcy gry muszą dokonywać zmian niekiedy kontrowersyjnych z myślą o przyszłości gry. Taka ankieta to "totalna porażka" by była ponieważ balans byłby bardzo trudny do wprowadzenia. Osobiście uważam że da się wprowadzić balans dodając tylko pozytywne dodatki ale wtedy to zabiera sporo czasu i jest bardzo trudne nieraz bardzo niewykonalne.

_________________
"Warto mieć marzenia" tylko jaka to wartość jak się nic z tego nie ma??


19 Lis 2012, o 09:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 20 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 464 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron