Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 Zlecenie na esencję 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Zlecenie na esencję
Witam serdecznie.
Choć początkowo byłem przeciwny wprowadzeniu zlecenia na esencję, ponieważ jest ogromne ryzyko, że załamałoby one rynek esencji, pomyślałem, że gdyby wprowadzono takie zlecenie z głową, mogłoby one w znaczący sposób urozmaicić grę, a zwłaszcza jej aspekt pvp.
A zatem przejdę do sedna pomysłu.
Zlecenie polegałoby na wytropieniu i ubiciu grupki Kraba Esencjonalnego respiącego na plaży Ichiego ( oczywiście tylko red pole ).

Więcej o Krabie:

Krab Esencjonalny miałby 40 lvl, 1500hp, umiejętności jak Krabostwór, biłby 50% mocniej i 50% celniej niż Krabostwór, miałby taki sam pancerz.
Respiłby tak jak wspomniałem wczesniej na plaży Ichiego co 30 min od chwili ubicia i jego resp trwałby również 30 min ( zatem wytropienie go wcale nie byłoby takie łatwe ).
Jego drużyne stanowiłyby 2 zwyczajne Krabostwory.
Krab byłby agresywny do 60 lvl ( celowo później nie byłby agresywny, aby nie ułatwiać zbytnio hlvlom. Koniec końców i tak byłby to teren pvp więc mają przewagę nad slabszymi )
Drop z Kraba Esencjonalnego stanowiłyby 3 różne kule.
Biała kula - 30% szansy na drop
Czarna kula - 20% szansy na drop
Czerwona kula - 10% szansy na drop.
Podobnie jak z rarkami, szansa na drop dla każdej z kul byłaby liczona osobno i byłoby możliwe zdropienie kilku kul jednoczesnie jak równiez nie zdropienie żadnej z nich.
Szanse zatem wyglądałyby następująco:

*Brak dropu - 50,4%
*Tylko biała kula - 21,6%
*Tylko czarna kula - 12,6%
*Tylko czerwona kula - 5,6%
*Biała z czarną - 5,4%
*Biała z czerwoną - 2,4%
*Czarna z czerwoną - 1,4%
*Wszystkie 3 kule - 0,6%

Kule, podobnie jak kotki czy gnaty stanowiłyby istotę zelcenia jak równiez byłyby samodzielnie przedmiotem handlu.

Więcej o zleceniu:

Zlecenie byłoby pobierane u Wiły ( można pobrać, nie mając kuli, podobnie jak z kotkami czy gnatami ).
Do wyboru byłyby 3 różne zlecenia w zalezności jaką kulę chcemy oddać.

*Chciałbym zdobyć 5 esencji - przynieś białą kulę. Czas 30 min, oczekiwanie na kolejne zlecenie 1h.
*Chciałbym zdobyć 10 esencji - przynież czarną kulę. Czas 30 min, oczekiwanie na kolejne zlecenie 2h.
*Chciałbym zdobyć 15 esencji - przynieś czerwoną kulę . Czas 30 min, oczekiwanie na kolejne zlecenie 3h.

Kule, podobnie jak gnaty czy kotki możnaby oddawać grupowo, jednak na własne ryzyko.
Szansa na zdobycie nagrody dla każdej z oddających zlecenie odób wynosiłaby 100% / liczba osób i liczona byłaby osobno. Zatem oddając samodzielnie mamy pewność nagrody, oddając grupowo, może otrzymac każda z osób jak również może nitk nie otrzymac.

Uwagi końcowe.
Uważam, że tego typu zlecenie nie zachwieje rynkiem esencji, choć dostarczy średnio około 200 esencji dziennie na każdy z serwerów. Dodatkowo Samo polowanie na Kraba byłoby dość emocjonujące, bo respiłby na red polu, a chętnych pewnie byłoby sporo więcej niż krabów.
Do tego uważam, że przydałaby się tego typu nowa " arena " bo po ostatnim upku, mokradła już nie są starymi dobrymi mokradłami:(
Dodam jeszcze, że tego typu zlecenie stanowiłoby alternatywną formę zdobywania esencji, ale co bardzo ważne, podobnie jak ze standardową metodą, byłoby pracochłonne i co najważniejsze... niepewne. Wprowadzenie jakiegokolwiek pewnego źródła esencji, nawet przy dość trudnym zleceniu wiązałoby się z zagrożeniem, że okaże się ono głównym sposobem jej pozyskiwania, a to już całkowicie wypacza jej pierwotny sens.
Zdaję sobie sprawę, że pojawiały już się inne pomysły dotyczące zleceń na eskę, jednakże póki co nie pojawił sie pomysł tego typu.
Zapewne osoby o największym zapotrzebowaniu na esencję wcale nie byliby paradoksalnie zainteresowani szukaniem Kraba, ale to tylko byłby ich problem. Tego typu zlecenie stanowiłoby potencjalne, dość spore źródło dochodu, więc jestem pewny że niedługo po jego wprowadzeniu znalazłoby się paru zawodowych farmerów Kraba, co można zaobserwować także przy kotkach. Dla pozostałych, co bardziej leniwych pozostałoby dotychczasowe źródło pozyskania esencji, czyli handel...

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


19 Gru 2012, o 09:51

Podziękowali: Dupek (29 Gru 2012, o 00:56)
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 14:50
Posty: 79
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zlecenie na esencję
hehe...

krytykujesz inne pomysły, które nie wiele ale lepsze były

przelicz sobie raz jeszcze aspekty jakie dajesz a dowiesz się o co mi chodzi :)

(twierdzisz, że tamte zapchałyby rynek czy też zniszczyły popyt esencją... twój pomysł też to robi tylko, że z korzyścią dla graczy 60- którzy mogą szybciej złapać tego stwora dając im kolejne źródło dochodu)

pomysł średni - sorry za ocene ale tak to wygląda w świetle całego planu


19 Gru 2012, o 13:46
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zlecenie na esencję
Hmm, faktycznie, teraz jak na spokojnie to jeszcze raz przeliczyłem, wychodzi że takie zlecenie dawałoby średnio około 152 esencji na serwer dziennie.
Sadzę, że taka ilość w żadnym stopniu nie zapchałaby rynku, a raczej zgodnie z planem, dałaby pewną alternatywę w zdobywaniu esencji.

Z drugiej strony, całkowicie rozumiem że krytykujesz ten pomysł, zwłaszcza aspekt dotyczący tego, że kule dropiłyby głównie osoby, które ich w gruncie rzeczy nie potrzebuja dla siebie. Moze i Cię rozczaruję, ale o to własnie mi chodziło.
Taki już urok gry i to zlecenie idealnie się w nią wpisuje.
Kto głównie dropi rary przeznaczone dla low lvli? Przykład nowych bosków powinien dac do myślania. Pare godzin po upku rynek zalał się od ofert hlvli sprzedających te rarki. A czy oni ich potrzebowali?? Nie. Dropili je aby je sprzedać i dalej je w tym celu dropią na potęgę, zatem co byłoby złego, aby dać ludziom niepotrzebującym esencji mozliwość pozyskania jej na handel? Napiszesz, że low lvle mogą także bić marionetkę i dropić te rary zamiast je kupowac. Odpowiem... hlvle takze mogliby polować na kraba i dropić kulki. Podobnie jak low lvle na marionetce mieliby nieco trudniej, ale ich niewątpliwa przewagą byłaby obecność tam red pola więc także możliwość eliminacji konkurencji...

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


19 Gru 2012, o 14:11
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 76 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron