![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
PvP i PT - Barba usprawnienia
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 16 Sie 2012, o 13:03 Posty: 22 Miejscowość: Ziemia Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 30 razy ![]() |
Po serii ostatnich "usprawnień' gracze podnieśli wrzawę, z powodu "psucia" postaci, "lepszych" na rzecz "słabszych" zamiast usprawniać te drugie. Skoro niektóre klasy są lepsze, silniejsze, bardziej sprawne od innych słabsze należałoby usprawnić, a przynajmniej tak nakazywałaby logika. Chyba najbardziej poszkodowaną z klas w pvp jest Barbarzyńca, dlatego to od niego chciałabym zacząć swój wywód : ) Proponowałabym u tej postaci dokonanie znacznych zmian oraz wprowadzenie 1 nowej umiejętności w zamian za inną, niepotrzebną. Postaram się odnieść kolejno do każdej z umiejętności z zaznaczeniem zmian jakich bym dokonała Tyle z wstępu : ) Dyńka jest ok Taran jest ok. Gruboskórność jest ok. Gryzienie jest ok. Zakażenie jest mało praktyczne, ale wystarczy tylko kilka drobnych poprawek, a od razu byłoby lepiej. Przede wszystkim zmiana współczynnika z 0,5 na 1*siła + 0,3*wiedza a po drugie tę umiejętność uczyniłabym umiejętnością grupową. Ryk uważam, że również powinien być zaklęciem grupowym. Atak dwuręczny wykreśliłabym na rzecz Kondensacji Furia tu dodałabym kilka poprawek: Przede wszystkim wykreśliłabym ujemną szansę trafienia z dystansu pozostawiając jedynie tę na trafienia wręcz z oczywistych względów Kamień/Łuk to jedyna broń w walce Drut vs Bab a i tak mało skuteczna Dodatkowo przy Furii dodałabym szansę na trafienie Krytyczne x2 przy Kondensacji (warunki, jak u VD przy ukazaniu) ![]() Krytyczne jest ok, ale usprawniłabym je, przy użyciu innej umiejętności którą nazwałam Kondensacja. ![]() Kondensacja byłaby umiejętnością na którą barbarzyńca musiałby poświęcić jedną turę w której to nie mógłby wykonywać żadnych ataków dystansowych lub wręcz. Od następnej tury po rzuceniu na siebie kondensacji podczas używania zwykłego Krytyka obrażenia wyglądałyby jak przy Meteorycie u MO. Jedno silniejsze uderzenie w miejsce gdzie spada cios i obrażenia od trzęsienia dla reszty drużyny. ![]() Podsumowując Barba wrzuca sobie Furię i Kondensację po czym dopiero wtedy przy używaniu Krytyka osiąga efekt jak przy Meteorycie z obrażeniami od odłamków i bardzo silnym uderzeniem miejscowym zdolnym powalić każdego. Nie mniej po to aby w turze w której Barb wrzuca Kondensacje nie stał bezużytecznie wzmocniłabym jego zaklęcia poprzez uczynienie ich grupowymi i wzmocnieniu efektu. Nie mówię o zrobieniu z Barbarzyńcy czarodzieja, ale o wzmocnieniu jego pozycji w drużynie. Zaś całość mogłaby wyglądać tak: ![]() _________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale... : ) |
|
2 Sty 2013, o 23:58 |
![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Heremona ![]() ![]() |
Widzę, że się postarałeś:) Może część uda nam się wykorzystać przy podklasach, niestety większość jest moim skromnym zdaniem nietrafiona.
- Zakażenie: moim zdaniem należy raczej osłabić a nie wzmocnić. Obecnie każda walka wysokopoziomowego barbarzyńcy sprowadza się do ugryzienia i zakażenia. Wbicie zakażenia oznacza pewną śmierć gdyż trwa bardzo długo, dmg jest dość duże i wymaga zakładania resów na uroki od wydawałoby się najfizyczniejszego fizola jakim jest barbarzyńca. W walkach 1 na 1 ten skill jest MOCNO przekokszony. - Dwuręczne: kilka klas ma alternatywny atak (szybkie cięcie, lewy-prawy czy precyzyjny). Chyba nie trzeba nic z tym robić, można spokojnie nie rozwijać a PU przeznaczyć na coś innego. - Idea ataku obszarowego u barbarzyńcy: ciekawe rozwiązanie. W propozycjach podklas dla barby jest m. in. obszarówka, zobaczymy czy przejdzie:) tą część pomysłu prześlę gdzie trzeba:) Widzę, że nie doceniasz barbarzyńcy w pvp. Jest to mimo wszystko dość mocna klasa, masz przewagę nad rycerzem, VD, MO a na wysokim poziomie możesz nawet podjąć równorzędną walkę z sheedem. Mając set pinari i prommius druid też nie powinien być tak groźny, zwłaszcza jeśli zainwestujesz w wiedzę. Naprawdę nie sądzę, żeby barbarzyńca był poszkodowany w pvp. Na wszelkie zmiany w umiejetnościach radzę czekać do podklas nad którymi prace już (niemrawo) trwają. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
|
3 Sty 2013, o 00:24 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=tXlaxyY7 ... r_embedded znalezione gdzieś tu na forum-proponuję obejrzeć, barba w pvp wcale nie jest słaby, a zakażenie jest jak widać przydatne.
jedynie pomysł z atakiem obszarowym mi się podoba. |
|
3 Sty 2013, o 00:30 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 16 Sie 2012, o 13:03 Posty: 22 Miejscowość: Ziemia Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 30 razy ![]() |
Swoją drogą gram Druidką. Po prostu Barb w pvp wydał mi się leszczem więc pomyślałam, że warto by go wzmocnić : )
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale... : ) |
|
3 Sty 2013, o 04:42 |
![]() |
|
![]() |
||
Pogromca Valdaroga
![]() |
Nie jest leszczem, tylko grają nim leszcze
![]() Niestety, jak większość graczy gra wg. poradnika Lestera (krytyczne, furia i ryk na 7), to nic dziwnego że nie radzą sobie w PvP. Zwłaszcza, że niektórzy zdecydowanie przesadzają w inwestowanie w siłę. Osobiście sądzę, że w zakażeniu powinna być zręczność+ wiedza, nie siła. Akurat trucie wymaga prędzej precyzji ![]() |
|
3 Sty 2013, o 04:54 |
![]() |
|
![]() |
||
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
Barb w pvp jest dość cięzką do prowadzenia profą gdzie trzeba po prostu ogarniać i kombinować. Jak Kyth słusznie zauważył wiele osób korzysta z bardzo przestarzałego już poradnika Lestera a potem gdy jego zakres sie kończy juz nie wiedzą co ze sobą zrobić i często gęsto nobią postacie. Na h-lvl w walkach 1vs1 barb jest mniej wiecej średniakiem...z łatwością radzi sobie z ryckiem, nawiązuje kontakt z sheedem ,potrafi złożyć dru(nie licząc osobników po 3k+hp) ale wbrew powszechnej opinii dobry mo czy vd nie dadzą się złożyć barbie ,że o łuczniku który wogóle jest poza zasięgiem nie wspomne.
Kolejna rzecz wiedza u barby...jest mu tak potrzebna jak psu ubranie daje naprawde niewiele(co znaczy 60 wiedzy wobec 450+ druida) a znacznie obniża dmg i celność gryzienia. Nawet zeby sheedowi/ryckowi z wiedzą wcisnąc debufy mozemy jej mieć podstawowe 10 a nawet bez debufów bardziej wg mnie przydatna jest przewaga zręcznosci(czesto niwelowana przez okrzyk wiec i tak na 0 wychodzimy). Główną słabością barby są pvp grupowe gdzie zawsze korzeń dostanie(głównie kwestia braku pa na wybronienie sie) i sobie stoi i sie patrzy(Może warto w oczyszczeniu w następnej rundzie po myciu dodać niewrażliwość na korzeń) Ogólnie barb jest fajną profą dającą możliwość zabawy ale i wymagającą ogarnięcia i myślenia, bo gdy widze ze barb przegrywa z 10 lvl mniejszym ryckiem to sie nie dziwie ze barba ma opinie tak słabej profy którą w rzeczywistości nie jest choć miło by było w nim ujrzeć jakies poprawki. _________________ Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor ![]() Żmij Attawa Skin Blasku Allenor |
|
3 Sty 2013, o 09:36 |
![]() |
|
![]() |
||
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 19 Cze 2011, o 21:41 Posty: 16 Miejscowość: Przasnysz Podziękowano: 13 razy Otrzymanych podziękowań: 9 razy ![]() |
Gram barbem odkąd pamiętam. Nie wydaje mi się, aby trza byłoby go wzmacniać, i tak jest on dość mocny. Nigdy nie narzekałem na pvp, wręcz przeciwnie czułem i nadal czuje sie w pvp bardzo pewnie grając tą profą - nie licząc walk z łuicznikami czy druidami
![]() _________________ Dehu s2 Barbarzyńca 96lvl DELETED dehu s2 sheed 101lvl DELETED Dehuś s5 Barbarzyńca 62lvl DELETED |
|
3 Sty 2013, o 13:22 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Uczeń Simona
![]() |
Wszystko ładnie opisane, widać włożony wysiłek, jednak jest drobne ale...
Mianowicie, błagam, nie przesadzajmy z tymi krytykami u barba. Już dziś dla takiego barby z setem i epikiem mniej więcej co 4 hit to krytyk. Dodając do tego dodatkowe 20% ( a nie ma co się oszukiwać, każdy barb rozwinąłby tą umiejętność na 7 ) koxy osiągałyby blisko 45% szansy na krytyk, co byłoby już wartością absurdalną... _________________ "Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012 |
|
3 Sty 2013, o 14:48 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach ![]() Rejestracja: 2 Lip 2011, o 10:30 Posty: 87 Podziękowano: 45 razy Otrzymanych podziękowań: 33 razy Nick w grze: Phantom ![]() |
A jak dla mnie dla mnie jest to po prostu płacz nubów, które sobie nie radzą w pvp i tyle w tym temacie.
![]() _________________ We think too much and feel too little. |
|
3 Sty 2013, o 16:59 |
![]() |
|
![]() |
||
Błądzący w Tunelach
![]() |
Akurat dwuręczne jest całkowicie zbędnym atakiem. Wystarczy gryzienie i krytyczne. W odwodzie pozostaje dyńka czy nawet zwykły atak.
_________________ Druid/Barbarian Są epiki, jest zabawa. |
|
3 Sty 2013, o 19:59 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 14 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |