Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Glob - poradnik dotyczący ataków. 
Autor Wiadomość
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Glob - poradnik dotyczący ataków.
Cześć wszystkich,

Ponieważ pojawiło się ostatnio trochę pytań dotyczących ataków, rodzajów ataków, bonusów ataków, modyfikatorów trafień/obrażeń, sposobu wyliczania obrażeń/celności postaram się wszystko zebrać w jednym miejscu i jak najbardziej "zjadliwie" dla każdego z Was to wyjaśnić.

Poniżej proszę o konkretne pytania dotyczące TYLKO i wyłącznie ataków, na które chcecie poznać odpowiedź.

Proszę nie dublować pytań i nie pisać zbytecznych informacji.

Tylko i wyłącznie precyzyjne pytania.


Poczekam na Wasze opinie kilka dni, a następnie zabiorę się do pracy.

Pozdrawiam:)


@Kyth Moire - algorytm liczenie dmg z zakażenia.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


9 Sty 2013, o 23:12
Profil
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Czy oslabicie znowu druida??? -,- korzenie(np żeby dopiero na 7 były na 3 rundy) ????

Ode mnie słowne ostrzeżenie, a od moda może warn/ban za powyższy post. - Willy.


9 Sty 2013, o 23:17
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
To chodzilo o tabelke trafien i modyfikatorow obrazen.

swoja droga - Haduoken. Ma modyfikator obrazen magicznych. Czyli to atak magiczny ze wszystkimi tego konswenkcjami?

Będzie opisany w tabelce. Jaki to rodzaj ataku/jakie zadaje obrażenie/co go modyfikuje. - Willy.


9 Sty 2013, o 23:36
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Cze 2011, o 18:45
Posty: 328
Podziękowano: 83 razy
Otrzymanych podziękowań: 213 razy
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Jakie resy obniżają dmg z krwawienia? Wg mnie są 2 rodzaje krwawienia fizyczne(sieczne) u barby i urokowe u vd...jednak bardzo często spotykam sie z opiniami że to u barby też jest urokiem. Więc pytam o oficjalne info by wiedzieć co i jak.
2 pytanie odnośnie krwawienia...jak to mozliwe ze np w 1 sheeda wikinga ugryze 3x i dyńka i mam wieksze krwawienie niz na takich samych bufach debufach i innych rzeczach gdy ugryze 4x i dyńka.

Dodam objaśnienie n/t krawienia do poradnika. - Willy.

_________________
Galmachar-Barbarzyńca 140lvl Ostlor Image

Żmij
Attawa
Skin Blasku
Allenor


9 Sty 2013, o 23:43
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2010, o 14:18
Posty: 215
Podziękowano: 48 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
A mnie zawsze ciekawiło jakie bronie rarowe biją z jakich obrażen typu kłute, sieczne, obuch etc. Nie wszędzie jest to klarowane i jasne.

Tj. wyglądają :P Ale ok to można dopisać jeżeli nigdzie tego nie znajdę. - Willy.

_________________
A little knowledge is a dangerous thing.
Image
PJONA!


10 Sty 2013, o 01:55
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
@up - tężec - podobno kłute, czyli broń, o którą dla fizoli jest ciężko - są obuchy i sieczne, a kłute ma np: strzała u łuka. Gdy taki ryc założy tężec może się okazać, że nagle na karakanach bije więcej niż z lawiny, a różnica w dmg broni jest znaczna.

Ja natomiast ciekaw jestem ataków o bossów/mobków. Widać, że atakują one czymś nigdzie nieokreślonym, nikomu nie znanym, gdzie gracze nie mają informacji o tym jakie odporności wpływają na obniżenie dmg danego ataku.

To co mi przychodzi na myśl:
Valdarog - czy bije z haudokena? Dostałem info, że jest to jakiś "lodowy strzał"
Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych?
Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka?
Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno?
Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno?

Ataki bossów pozostaną małą tajemnicą do odkrycia dla Was wszystkich :) - Willy.

Przykładów można mnożyć bez końca.
Nie wiem czy odpowiedź zostanie ujawniona, zawsze po upie gracze sami musieli poznawać gdzie zakładać na co resy.


Druga sprawa - czy ataki magiczne poza obrażeniami magicznymi mają jakieś inne zakamuflowane typy obrażeń? To samo tyczy się ataków fizycznych z obrażeniami od magii. Przykładowo Kula Ognia - 100% ogień, nic dmg z obuchów itp. Lodowa strzała - 100% zimno, czy coś jeszcze?

Edycja specjalnie dla tych, którzy w temacie pytali o to samo kilka razy. - Szymdaro

Czyli przy zdjętym eq poza amuletem i pierścieniami dostajemy tyle samo od ataków magicznych co mając dodatkowo resy na obrażenia fizyczne?


I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?

Dodam do poradnika - Willy.
@down - to wiem, że z lodu ... chodzi mi tylko o to, czy to 100% lód? czy może jakiś mix np: 80% zimno, 20 kłute itp.
To, że aura podnosi dmg to też wiem, ale nie wiem jak bardzo i w jaki sposób jest to liczone. Nigdy nigdzie nie było o tym info, a efekt widać.


@shorty - lodowa u łuka podnosi dmg z zimna po wejściu widać to doskonale. Aura to aura, nie ma znaczenia chyba w jaki sposób została wsadzona, czy z uroku, czy ze strzałki. Na moje oko ~15%.

@down2: jakby % się po prostu sumowały z bonusów to przy źródle 52%, 2x mauremys na 7 poziomie 34%, buff z gildii 10%, razem 96%, czyli takim MO byś nie zużywał nic many :D Wiadomo, że działa to inaczej.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro 11 Sty 2013, o 01:26, edytowano w sumie 7 razy



10 Sty 2013, o 02:23
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Lip 2011, o 18:08
Posty: 291
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 78 razy
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Szymdaro napisał(a):
Nidhogg - czy grupowy atak liczony jest tylko z resów na zimno, czy jakichś innych?
Węże niebieskie - mają dwa ataki z czego jeden jest ~2x silniejszy, podobnie jak u Valdka?
Zimowy troll - rzuca jakieś "śniegowe kulki" liczone tylko z odporności na zimno?
Lempo - podobnie jak wyżej, tylko zimno?

I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


Nidhogg - zimno (po rzuceniu odpornosci na zimno dmg spada drastycznie)
Zimowy i lempo- zimno
aura podnosi dmg zadawany od zimna co do poziomu to nie wiem.
krwawienie- resy sieczne/ob/kł

moje pytanie: Jakim rodzajem ataku jest kula ognia/meteor/iskra? Iskra na voughu robi bardzo duże spustoszenie, kula niewiele większe.
Jak duży wpływ mają obrażenia z łuku/miecza itd? (Tzn czy jakbym ulepszył gjolmar z 0 na 6 to jest spora różnica? szczerze mówiąc nie widzę jej)
Wrażka u mo ma zwiększać dmg o 53%. W praktyce tak nie jest. Ile zwiększa?
Modyfikator trafień z blasku, jaką daje dodatkową szansę na trafienie?
Modyfikatory obrażeń dają realnie tyle, ile jest napisane na przedmiocie? Jak się to sumuje? Dodając % czy po kolei rośnie za każdym założonym przedmiotem? (100% + yurugu= 110% + blask 15% ze 110% czy 100% ?

Dodam powyższe. Wzory nie są tak oczywiste jak info w przedmiocie - Willy.

Shorty napisał(a):
Cytuj:
I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna).


Są bardzo zauważalne. Mi dmg podchodzi o jakies 100 po tym jak wejdzie aura, a przy wbiciu aury wchodzi maksymalny hit badz do takiego zblizony.

_________________
BloodlineMage s2 86 mo OFF
UndeadMage s4 121 mo OFF
UndeadPonyH Ostlor 123 łucznik
Undi EU 62 druid OFF
Undiii Ostlor 40 Ryc


Ostatnio edytowany przez BloodlineMage 10 Sty 2013, o 18:46, edytowano w sumie 3 razy



10 Sty 2013, o 02:44
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
To ja dodalbym jeszcze do posta Szymdara jednego moba:

Zaba i jej trujaca tarcza. Nie wiem moze zle kombinowalem (ewentualnie moj zasob resow a nubie byl zbyt maly by zauwazyc roznice) ale jaki res zbija dmg od jej tarczy.

Cytuj:
I ostatnie co obecnie przychodzi mi do głowy - jak bardzo aura zimna podnosi obrażenia od zimna? Czy zależy to od poziomu aury?


I czy to tyczy sie rownierz lodowej u lucznika. Niby skill ten sam jednak u luka aura nie podbija dmg (no chyba ze % dmg od zimna w lodowej sa tak male ze roznica jest prawie niezauwazalna).

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


Ostatnio edytowany przez Shorty 10 Sty 2013, o 12:01, edytowano w sumie 4 razy



10 Sty 2013, o 11:04
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Z tego co pisał kiedyś Willi Valdek bije z lodowego (więc przyda się res na zimno), ale grafika jest z haduokena.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


10 Sty 2013, o 11:24
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Post Re: Glob - poradnik dotyczący ataków.
Od czego zależy ilość zadanych obrazeń od krwawienia np. u Zito lub u szczurka na statku??
Potrafią odjąć nawet -150 a niekiedy po -10-30. Czy krwawienie zostanie osłabione u niektórych mobków?

Jest na to wzór - opiszę go - Willy.

@down: a skad 1-2 lvl na statku ma miec resy na uroki? :|

@edit: przy takiej samej liczbie nabitego krwawienia moge odjac upadlycm na 27 lvl'u od 150- do 350 :/

_________________
_______
Image
Image


Ostatnio edytowany przez MaxMar 10 Sty 2013, o 18:22, edytowano w sumie 2 razy



10 Sty 2013, o 15:57
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 397 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron