Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 [IDEA] Koszt umiejętności 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Mnie się pomysł nie podoba. Jak ktoś nie wie ile potrzebuje, a ma za mało, to straci to co ma. Dobrze jest jak jest. A co do wyświetlania zużycia przy ikonkach - to będzie wartość taka sama jak w opisie, można się nauczyć, według mnie też zbędne. Podobną sprawą jest faktycznie zużycie przy podliczeniu wszystkich bonusów - z pierścionków, świątyni, źródła. Trzeba sobie samemu ogarnąć na co nas w walce stać :)

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


17 Sty 2013, o 21:01
Profil WWW
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Ja tam pamiętam (podobne do rzeczywistych) ilości używanej many :) - tak oglnie to 17~~ many leczenie że źr chociaż teraz ulepszalem to do końca nie jestem pewien :(
Jak coś to można sobie zapisać na kartce xD
Z drugiej strony grając druidem nieczęsto zdarza mi się że mi mana pada do 0 :)


17 Sty 2013, o 21:45
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Mi pomysl sie podoba, ale tylko ta czesc z pokazywaniem kosztu many/kondy w umkach. Tak jak napisal Szymdaro, przy wszystkich buffach, pierscieniach, zrodlach, kontrolkach, zatruciach czy kolankach, dosc ciezko jest wyliczyc wszystko majac 10 sekund.


17 Sty 2013, o 23:07
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 31 Sty 2011, o 14:32
Posty: 56
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Gra jest i tak zbyt prosta by jeszcze ją upraszczając. Umiejętności szybkiego kalkulowania to jeden z podstawowych skilli gracza. Dzieciaki uczą sie matematyki chociaż w grze i sądzę że może nie raz im się to przydać w życiu. Liczę również że gra będzie szła w kierunku zintensyfikowania myślenia a nie w kierunku "lec i klikaj" które ostatnimi czasy staje się popularne oglupiajac ludzi, ale co zrobić te gry są zrobione pod amerykanów .


18 Sty 2013, o 10:19
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sie 2012, o 13:03
Posty: 22
Miejscowość: Ziemia
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 30 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Zastanawiałam się nad czymś podobnym, to mogłoby być spore ułatwienie ale...
Uważam, że każdy gracz powinien znać swoją postać na tyle by wiedzieć ile co go kosztuje, nie tylko podstawowo, lecz również z psycho obniżającymi zużycie, ze źródłem, zatruciem, czy zwykłym strategiem...

_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale... : )


2 Lut 2013, o 04:58
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2012, o 20:04
Posty: 50
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 19 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
Abigaill napisał(a):
Zastanawiałam się nad czymś podobnym, to mogłoby być spore ułatwienie ale...
Uważam, że każdy gracz powinien znać swoją postać na tyle by wiedzieć ile co go kosztuje, nie tylko podstawowo, lecz również z psycho obniżającymi zużycie, ze źródłem, zatruciem, czy zwykłym strategiem...


Oczywiście, ponadto gracz obowiązkowo musi wykuć całą Wikipedię Taernu, znać co do literki zużycie kondycji/many, kilkanaście godzin dziennie poświęcać czas na ratowanie Taernu, znać wzory i umieć obliczyć system, na którym opiera się zadawanie obrażeń... :roll:

Temat jeszcze nie 'zastygł', więc pozwolę sobie na napisanie kilku zdań co o tym sądzę.
Osobiście całkowicie popieram ten pomysł, lecz wcielenie go w życie zajęłoby jednak trochę czasu twórcom. Mimo wszystko jeśli twórcy chcieliby go wykorzystać- warto byłoby poczekać.

Tene, chyba chodziło Ci o to, aby mniej-więcej w ten sposób to wyglądało? :

1. Wygląd ogólny, bez debuffów/buffów.
http://imageshack.us/photo/my-images/62/pomystenead1.png/ (przepraszam za słabszą jakość, 2 screen oprawiony lepiej. :) )

2. Wygląd z dwoma debuffami, zwiększone koszty many/kondycji.
http://img607.imageshack.us/img607/3730/pomystenead2.png

Pozdrawiam

_________________
Gram ,,4fun"... Rycerz s3,spamer,nup,wielbiciel erpegów, i bijatyk typu ,,pancz,pancz,pancz-pancz,kik,pancz"

Wróciłem ;)
Pomogłem? Kliknij kufelek przy mojej wiadomości.

>>>Znany jako Advocate s3<<<


2 Lut 2013, o 10:20
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] Koszt umiejętności
@up dobre, obrodzic jeszcze, wgrac i bedzie ulala :)
mi pasuje jeszcze wpisac gdziekolwiek, ile stracimy kondy/many za dana runde :)

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


2 Lut 2013, o 15:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 434 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron