Odpowiedz  [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Pomysł do dodania 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Myslalem o takim "dodatku", ale w troche inny sposob.
Krytyki moznaby zmienic na bardziej odpowiadajace rodzaju ataku, np.:
- sieczne - rozplatanie (krwawienie?)
- klute - przebicie (tutaj nie wiem co dac)
- obuchowe - ogluszenie (male obnizenie szansy ataku i obrony)
- ogien - podpalenie
- energia - porazenie (zwiekszenie zuzycia many i kondy)
- zimno - aura zimna/zamrozenie
- uroki - tutaj wymiekam

Oczywiscie nie mowie ze to ma przejsc. ;)
Chodzilo mi to ostatnio po glowie.


26 Sty 2013, o 15:29
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
sila lucznika tylko dlaczego jako jedyna profesja szanse w PVP Luk v Dr wynoszą 20% luk v 80% Dr czyżby ludzie piszący poradniki opierający sie o własne doświadczenia się mylili?

Dodajmy że Druid wrzucając korzenie daje pelny deff 5 PA na dystans, korzenie zmniejszają celność o 30% wrzuci ci takie oski masz 2PA z głowy. A kto ma łuk wie jak łatwo dostaje się korzenie często nawet przy 5PA w deff na uroki i 100 odpornosciach na uroki.

Owszem jest szansa na wygraną trafiając 1 krytyk dobry.


26 Sty 2013, o 15:49
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Korzenie zmniejszają obronę dystansową, co w przypadku 1vs1 z druidem jest bez znaczenia. Chyba, że druid wali kamykami i te kilka obrażeń ma niebagatelne znaczenie. Już po tym zdaniu widzę, że poza posiadanym poziomem niewiele wiesz o grze.

Bardziej rozumiałbym wtapienie; nawet +46% obrony redukuje znaczenie zmysłów. Rozumiałbym okrzyk; przy wiedzy druida łatwo wrzuca, co jeszcze bardziej potęguje jego przewagę.
Z dobrym druidem nawet krytyk nie wystarczy; nawet bardzo dobry rycerz/barba/sheed ma problemy z obroną druida. Kiedy oni mają swoją zręczność przeciw "lv+10" obrony druida... Łucznik zawsze musi się zmagać z wiedzą przeciwnika.


26 Sty 2013, o 16:09
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Nie chodzi o to, żeby się licytować która profa słabsza. Proponowana zmiana tak bardzo pomoże łucznikowi w walce z druidem jak ostatnia zmiana w oczyszczeniu, a w pve spowoduje niemniejsze szkody.
Naiwnie powtarzam sobie, że podklasy dają szanse każdemu z każdym...

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


26 Sty 2013, o 16:43
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Kyth Moire napisał(a):
Korzenie zmniejszają obronę dystansową, co w przypadku 1vs1 z druidem jest bez znaczenia. Chyba, że druid wali kamykami i te kilka obrażeń ma niebagatelne znaczenie. Już po tym zdaniu widzę, że poza posiadanym poziomem niewiele wiesz o grze.

Bardziej rozumiałbym wtapienie; nawet +46% obrony redukuje znaczenie zmysłów. Rozumiałbym okrzyk; przy wiedzy druida łatwo wrzuca, co jeszcze bardziej potęguje jego przewagę.
Z dobrym druidem nawet krytyk nie wystarczy; nawet bardzo dobry rycerz/barba/sheed ma problemy z obroną druida. Kiedy oni mają swoją zręczność przeciw "lv+10" obrony druida... Łucznik zawsze musi się zmagać z wiedzą przeciwnika.



Nie oceniaj po wpisaj dyskutuj polecam na przyszłośc


26 Sty 2013, o 16:51
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Mam nie oceniać po argumentach w dyskusji? Przypomnę, że sam napisałem poradnik dla łucznika, w którym zaznaczyłem że na wysokich poziomach łucznik jest bez szans. Druidzi mają tyle PU, że niemalże każdy ma wtapianie i okrzyk.

Można mieć tylko pięć ataków. Należy trafić (mimo okrzyku, wtapiania czy dużej wiedzy) i liczyć na brak skoku farida. Gdy druid ponadto ma sporo hp oraz porządne resy na lód/ogień, jego pokonanie jest niemożliwe.
Sam kiedyś wychodziłem z lodowego smoka, w pełnych resach. Gdy zaatakował mnie Zano (łucznik 120+, z epikiem itd), potrzebował dwóch rund by mnie zabić, pomimo że nie nastawiłem obrony... (nie było sensu, zaraz do niego doskoczyłaby polowa serva).

Co mówić o zabiciu druida, gdy ten trzyma obronę? Jak nawet biedny Zano nie mógł pokonać bezbronnego przeciwnika w rundę?


26 Sty 2013, o 17:02
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Cos co moze poprawic sytuacje - zmiana umiejetnosci zmyslow ktora zamiast szansy na krytyk tylko przy precyzce podbijala by szanse na krytyk wszystkimi atakami dystansowymi (powiedzmy z 3% bazowych do 15-20%).
Lucznik jako jedyny nie ma modyfikatora do krytyka (nie licze seta bo jest on zalosny i smieszny - zle dobrane staty a do tego wszystkiego wymog az 4 itemow gdzie przy endgame broniach innym klasom poza lukiem wystarczy jeden item).Nie jest to cos co da lukowi 100% wygrana ale moze zwiekszyc szanse.
Niestety wiem tez ze takie rozwiazanie nie przejdzie gdyz administracja jest uprzedzona do takich pomyslow.


Oczywiscie na hlvlu luk jest tak dobry jak osoba go prowadzaca czyli nie jest on oped bo jesli gra nim nieogar to i tak dostanie w pape nawet od najgorszej profki w taernie.

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


26 Sty 2013, o 17:13
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 8 Maj 2012, o 19:02
Posty: 6
Miejscowość: Łódź
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
cloaka napisał(a):
sila lucznika tylko dlaczego jako jedyna profesja szanse w PVP Luk v Dr wynoszą 20% luk v 80% Dr czyżby ludzie piszący poradniki opierający sie o własne doświadczenia się mylili?

Dodajmy że Druid wrzucając korzenie daje pelny deff 5 PA na dystans, korzenie zmniejszają celność o 30% wrzuci ci takie oski masz 2PA z głowy. A kto ma łuk wie jak łatwo dostaje się korzenie często nawet przy 5PA w deff na uroki i 100 odpornosciach na uroki.

Owszem jest szansa na wygraną trafiając 1 krytyk dobry.


Lepiej pocwicz pvp. Temat wg mnie zbędny


26 Sty 2013, o 17:24
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 15 Sty 2013, o 20:26
Posty: 24
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Druid jak puszcza kożenie to sprawia że przeciwnik nie może się ruszać ale może z dystansu oraz może się bronić . Gdyby było coś takiego to łuka byłby niepokonany w pvp i wogule .


27 Sty 2013, o 21:12
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
mat14 napisał(a):
Druid jak puszcza kożenie to sprawia że przeciwnik nie może się ruszać ale może z dystansu oraz może się bronić . Gdyby było coś takiego to łuka byłby niepokonany w pvp i wogule .



Widać jak bardzo broni się interesu druidów.

Owszem zostaje atak dystansowy, jednakże druid od 70+ ma około 2k HP, często na 1PA wskakuja jego umiejętności jeśli wrzuca korzenie i daje 5PA w dystans i 2 w uroki przy swojej WIEDZY sprawia, że możemy w niego strzelać do woli, owszem może trafimy 1,2 może nawet 3 razy, tylko co z tego, druid dalej stoi w rundzie i leczy się.

Pozdrawiam wszystkich przeciwników pomysłu "zamrożenie" i obrońców druidów :P

Jak łatwym przeciwnikiem obecnie dla druida jest łucznik pokazuje ten cytat z poradnika dla druida.

Cytuj:
Druid vs Łucznik

Kilka słów o przeciwniku: Jedna z najłatwiejszych ofiar. Ważne by mieć przynajmniej 1 fulgura oraz caratris.
Na niskich (do 30 lvl) oraz wysokich (80+ lv) można spotkać łucznika na ognistą, dlatego w przypadku walki z nieznanym łukiem warto mieć fulgur+uguns.
Łuk z wiedzą to absolutne wyjątki, wiec nie należy się przejmować trudnością wbicia korzonków/os. Nie istnieją też sety z odp. na korzonki. <-nieaktualne zdanie

Deff 1/4/2 (0/5/2)

W pierwszej rundzie najlepiej wrzucić źródło, wtapianie oraz korzonki. W drugiej rundzie można wrzucić okrzyki/osy.
Koniecznie trzeba oczyścić się z piachu/mamuśki lub okrzyku, gdyż łucznik+debuffy mogą sprawić kłopoty.
Potem swobodnie dobijamy z uderzenia i cieszymy się zwycięstwem.


28 Sty 2013, o 14:23
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 502 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron