Odpowiedz  [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Pomysł do dodania 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
@Cloaka: racja, ale wierz mi, że to raczej problem druida a nie łucznika. Gdy projektowano te umiejętności nikt nawet nie myślał o tym, że druid będzie leczył po 1000+, czyścił się na raz, doskonale się bronił (wtapianie) i do tego jeszcze miał 4k HP w ekstremalnych przypadkach (obecna norma na 100+ to 2700-3000HP) i to jeszcze na 1 PA więc zostaje mu 6-7 PA na obronę. Nikt też nie myślał, że będzie relatywnie mocno nawalał z osek/kija dodatkowo z megaprzegiętym modyfikatorem do trafienia. Nikt nie myślał, że od pewnego poziomu wystarczy właściwie mana z regeneracji na wszystkie akcje druida (nie tylko dla posiadaczy epików). Problem leży w samym druidzie a nie w łuczniku. Łucznik jeśli dostanie te 8% szans na zamrożenie będzie praktycznie nieuchwytny dla rycerza/barbarzyńcy (już teraz mają wielki problem) czy MO/VD. Trzeba raczej myśleć nad tym jak osłabić druida w walkach 1 na 1 w ten sposób, żeby się to nie odbiło za bardzo na walkach w drużynie i na druidach do okolo 50 poziomu gdzie mają względnie ciężko. Jeśli już rozdawać Nowe efekty to w taki sposób, aby wzmocnić daną klasę tylko przeciw druidowi (w przypadku walk z innymi klasami ta zmiana powinna być niezauważalna).

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


28 Sty 2013, o 15:00
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Rozwiazania nie ma bo jedyne co moznaby w tym wypadku zrobic to :

- zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2

Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki.

- zmniejszyc efektywnosc wiedzy przeciwko atakom dystansowym

Odpada gdyz uderza to we wszystkich magicznych i nie tylko przeciwko lukom a i w PvE.

- Zmniejszenie efektywnosci Wtapiania.

Nie wiem jak to by mialo sie w praktyce ale zapewne z wtopki ktora teraz jest jednym z naj skilli na hlvlu (nie ma co sie oszukiwac w PvP wszystko co poprawi def jest naj) moze stac sie czyms do dupy a i w tym wypadku nie ma pewnosci ze to cos zmieni.

- Zmniejszyc efektywnosc leczenia.

j/w odbije sie na PvE i PvP grupowym.

To samo niestety tyczy sie luka. Kazda zmiana w nim zmieni tez jego pozycje w starciu z innymi klasami. Odpornosc na korzenie nic tu nie pomoze jedynie przedluzy czas do zgona o kilka rund ewentualnie da wiecej czasu na ucieczke (a nie o to chodzi zeby uciekac)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


28 Sty 2013, o 16:48
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2012, o 23:05
Posty: 17
Miejscowość: Bydgoszcz
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Shorty napisał(a):
- zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2

Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki.


Akurat rycerzom było by to na rękę. Bo pkt z wiedzy by przeznaczyli w zr/sil. Dzięki tej zmianie w końcu by można było uderzyć druida przy wtapianiu, bo by nie miał tyle PA ustawione w deffa.


28 Sty 2013, o 18:40
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
A ja wam powiem że to zależy od łucznika
jeden będzie cię trafiał na 17% i zabierze ci te -6pa
a inny nawet ci pa nie zabierze


28 Sty 2013, o 18:45
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
W obu przypadkach jest to bez znaczenia. Oczyszczenie na 1 PA, 5 pozostałych w deff dystans, a drugi raz taka sztuczka się nie uda.


28 Sty 2013, o 18:49
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Tylko nikt nie robi afery, kiedy idąc na ducha zimno ten najpierw wrzuci Wam aure by za chwilkę Was zamrozić, jakoś każda profesja sobie radzi, są caraty, markhalmy itp z odpornościami na zimno, a i MO nie może narzekać bo ma tak zaniedbywaną i niedocenianą umiejętność odporność na zimno..


28 Sty 2013, o 19:47
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
cloaka napisał(a):
Tylko nikt nie robi afery, kiedy idąc na ducha zimno ten najpierw wrzuci Wam aure by za chwilkę Was zamrozić, jakoś każda profesja sobie radzi, są caraty, markhalmy itp z odpornościami na zimno, a i MO nie może narzekać bo ma tak zaniedbywaną i niedocenianą umiejętność odporność na zimno..


Jeżeli ja bym mial coś do Ducha Zimna to tylko to że ma za dużo krytyków i często trafia seriami na 30% +/-
PS:Duch Zimna to chyba wcielenie MAGA???


28 Sty 2013, o 19:50
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Gru 2011, o 16:51
Posty: 499
Podziękowano: 153 razy
Otrzymanych podziękowań: 197 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Shorty napisał(a):
Rozwiazania nie ma bo jedyne co moznaby w tym wypadku zrobic to :

- zwiekszyc minimalna ilosc pa na rzucenie buffa do 2

Odpada gdyz w tym momencie poszkodowani sa nie tylko druidzi a wszyscy ze 160+ wiedzy. Glownie rycki.


Nie przejdzie, ew przy niektórych tylko skillach, ale to będzie wybitnie krzywdzące dla druida.

Shorty napisał(a):
- zmniejszyc efektywnosc wiedzy przeciwko atakom dystansowym

Odpada gdyz uderza to we wszystkich magicznych i nie tylko przeciwko lukom a i w PvE.


jw, odpada

-
Shorty napisał(a):
- Zmniejszenie efektywnosci Wtapiania.

Nie wiem jak to by mialo sie w praktyce ale zapewne z wtopki ktora teraz jest jednym z naj skilli na hlvlu (nie ma co sie oszukiwac w PvP wszystko co poprawi def jest naj) moze stac sie czyms do dupy a i w tym wypadku nie ma pewnosci ze to cos zmieni.
-

Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność.
Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji.



Shorty napisał(a):
- Zmniejszyc efektywnosc leczenia.

j/w odbije sie na PvE i PvP grupowym.


Tutaj proponuję jeszcze coś innego. Jak wiemy leczenie staje się przegięte dopiero od któregoś tam poziomu i proste cięcia we wzorze za bardzo osłabią druidów na niskich poziomach, jednak przywracanie za jednym zamachem 1200+ HP minimalnym kosztem many i PA też jest przegięte. Tutaj widziałabym ograniczenie typu: do 200 wiedzy leczysz normalnie, od 201 wiedzy masz karę za każdy punkt wiedzy z przedziału 201-250 20%, za każdy punkt z przedziału 251-300 40% itd, więc siła takiego leczenia przy 300 wiedzy wynosiłaby 200+50*80%+50*60%=270 zamiast 300, podobnie do mocy (wartości przykładowe).
Nie odbije się to za bardzo na nisko i średniopoziomowych druidach, wysokopoziomowi i koxy zostaną osłabieni, nie na tyle, żeby mieli jakieś wybitne problemy w pve, ale w walkach 1 na 1 mogą już potrzebować 1 kółka więcej.

Shorty napisał(a):
To samo niestety tyczy sie luka. Kazda zmiana w nim zmieni tez jego pozycje w starciu z innymi klasami. Odpornosc na korzenie nic tu nie pomoze jedynie przedluzy czas do zgona o kilka rund ewentualnie da wiecej czasu na ucieczke (a nie o to chodzi zeby uciekac)


Tutaj proponuję zmiany w oczyszczeniu. Zamiast max ilości możliwych do usunięcia debuffów można przypisać każdemu debuffowi % szansę na zmycie i tak ustawić %, żeby każda klasa miała choć 1 debuff którego usunięcie byłoby bardzo trudne. Wtedy debuffowanie dru miałoby sens.

Łucznik i sheed w omawianym przedziale zadają na tyle małe obrarzenia, że praktycznie niemożliwe jest zabicie druida mającego więcej niż 2500 HP w rundę (zwykle druidzi mają 2500-3000, rekordzista ponad 4000). Łucznik powinien mieć możliwość skutecznego debuffowania druida (a więc nie takiego, gdzie po 1 oczyszczeniu wszystko schodzi), więc strateg powinien być bardzo trudny do zmycia (20-30%) a aura zimna średnio trudna ok (50%). Nie wzmocni to nijak łucznika ani druida w walkach 1 na 1, zmiany w pve też będą raczej niewielkie. U sheeda bym widziała efekt "uniemożliwia regenerację many w walce" do wbicia na 2-3 rundy. Również nijak nie wzmocni go to przeciw innym klasom, a w pve nie bedzie to miało żadnego wpływu.
Co do rycerza i barby ciężko mi się jest wypowiedzieć... te klasy mają na tyle silne obrazenia, że potrafią ściągnąć druida w rundę. Mierzony oraz taran powinny mieć jednak szansę zmycia taką jak strateg.
To chyba tyle. Jakieś zmiany są konieczne, ale nie powinny rozwalać balansu gry.

_________________
REDDE, QUOD DEBES

ACCUSARE NEMO SE DEBET

ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR

DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS


28 Sty 2013, o 21:02
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Cytuj:
Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność.
Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji.


Taa i zrobić kolejną maszynkę do zarabiania kasy na miesku z druida

_________________
_______
Image
Image


28 Sty 2013, o 21:07
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sty 2013, o 21:22
Posty: 36
Podziękowano: 103 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Nick w grze: Myrlin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł do dodania
Cytuj:
Ja bym wywaliła wtapianie i zastąpiła to czymś innym, czymś co by nie wzmocniło druida w walkach i na 1 ani nie osłabiło go za bardzo w drużynie. Taki pomysł na szybko: skill ciernie: z ziemi wyrastają ciernie (urok negatywny, grupowy) raniąc każdego kto się znajdzie w ich zasięgu (w praktyce drużynę przeciwną). Trwa 1 rundę, bez dodatkowych efektów. Dmg na poziomie gradu strzał, podobna celność.
Co do samego wtapiania... skill jak skill, nie miałabym nic przeciwko gdyby się znajdował w arsenale łucznika, VD czy barby, ale POSTAĆ KTÓRĄ TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ W RUNDĘ NIE MOŻE MIEĆ BUFFÓW UTRUDNIAJĄCYCH TRAFIENIE. Kto kiedykolwiek walczył z hlev druidem wie, jak mocny to skill. Na niskich poziomach mało kiedy się go używa, więc zmiana powinna zaboleć tylko hlev druidów i tylko w pvp, dając im możliwość w miarę szybkiego solowania lowlev instancji.


Ja jako druid jestem za tym pomysłem, w pvp się nie bawię a taki skil obszarowy był by bardzo fajny na mniejsze instancje :) Ale szczerze wątpię żeby ten pomysł przeszedł, taki skil znowu z druida zrobił by koxa w drugą stronę i solowamie instancji, czy zbieranie mięska było by zbyt łatwe.

_________________
Spakie lvl 64 MO s2
Myrlin lvl 95 Druid s2


28 Sty 2013, o 21:26
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 43 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 486 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron