Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
 [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza. 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
Chciałbym poruszyć kwestię tych dwóch petów. Być może temat ten został już wspomniany w zamkniętych strefach gdyż rozmawiałem o tym z kilkoma osobami ale nie chciałbym by ów problem przepadł w otchłani spamu jaka potrafi tu trafić.

O co mianowicie chodzi.

Dodanie ataku dystansowego tym dwóm petom. Może to być coś aktywującego się przy blokadzie przez korzonki, bądź permanenty atak dystansowy dodany do puli obecnych już skilli ów mobów.

Przykładowo :

Tłuk - rzut kamieniem (jak drzewce)
Kudłacz - tąpniecie (coś ala dystansowy atak miśków tyle że single target).

Argumenty "za" na poparcie pomysłu ?

Obecnie oba pety magiczne (Twig i Drakling) posiadają ataki na wszystkie 3 sfery ataku (urok dystans i zwarcie) w czasie gdy Tłuk i Kudłaty atakują tylko urokiem i zwarciem.
W momencie w którym dostaną korzonki są oni w bardzo dużym stopniu wyłączeni z walki (nie licze uroków) i stoją oni zapychając jedynie slota. Jest to bardzo duży minus i niestety wpływa to na niekorzyść nasza jak i naszego peta.

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


18 Lut 2013, o 02:43

Podziękowali: Arewna (18 Lut 2013, o 02:44)
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 5 Lis 2010, o 16:10
Posty: 1201
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 112 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
Co do Kudłacza - To pet za samo złoto, więc nie oczekujmy zbyt wiele :P
Co do Tłuka - No tu moża by dodać rzut kamieniem :)

_________________
Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl


18 Lut 2013, o 19:47
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
Nie chodzi o to czy za złoto czy nie bo defakto Tłuk jest tańszy niż kudłaty przeliczając platynę na złoto.(także twój argument nie przemawia do mnie niestety) Chodzi o sam fakt ze pety magiczne nieważne czy droższe czy nie, mają lepsze możliwości taktyczne. Zrozumiałbym gdyby wszystkie pety miały tylko po 2 sfery ataku ale nie kiedy 2 pety (które na dobra sprawę tego zwarcia nie potrzebują) atakują na każda sferę a 2 pozostałe można na stałe wyłączyć z walki już nawet jednym PA szczególnie że pety fizyczne mają teoretycznie gorszą obronę na uroki co ułatwia jeszcze sprawę. ;)
(nie żebym narzekał na siłę tłuka czy kudłacza bo oba pety są świetne ale brak dystansu czasem jednak boli).

Nie chciałbym się wywyższać czy coś w tym stylu ale patrząc na twój lvl raczej nie miałeś styczności z tymi petami (ewentualnie małą patrząc po kolorku) i zwyczajnie tego "problemu" nie odczuwasz. (nie odbieraj tego jako personalnego ataku ale chciałbym by wypowiadały się osoby które posiadają pety z 3 klatki i znają dobrze ich możliwości, a nie później zbiera się w temacie kilkanaście postów osób które nie mają zbytnio pojęcia o czym piszą i decyzje są jakie są -twoją wiedzę na w/w temat oceniam po twoim podpisie i kolorze-).

@down

W takim razie kuki - ciut podniesc resy na urok (w formie odpornosci na korzen) ;) co nie powodowaloby ze dosc latwo mozesz wsadzic korzonki i zrobic z takiego peta worka treningowego. tym samym nie "przekoksilo" by to petow.
A co do petow z 1 klatki, sorry ale nie ma co ich porownywac bo to zupelnie rozne ligi.

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


Ostatnio edytowany przez Shorty 18 Lut 2013, o 20:47, edytowano w sumie 3 razy



18 Lut 2013, o 19:56
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 03:16
Posty: 421
Miejscowość: Wwa/Krk/Hamburg
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 130 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
to nie maja byc pety robiace wszystko za nas na dodatek takie koksy w pvp, jedne pety maja taka slabosc, jedne taka. Tluk bardzo dobrze walczy w zwarciu i ma dobre debuffy, po co go jeszcze przykoksac, rownie dobrze moglbym powiedziec, ze niesprawiedliwie, ze pantera czy tygrys z 1 tez walcza tylko na 2 strefy ataku (chodz strefa urokowa u nich jest beznadziejna) kiedy inne walcza na 3. To tak samo jakbys powiedzial zeby druid dostal atak dystansem, niech np. tam ochrona kudlatego czesciej dziala co m.in. wyroznia go

_________________
Koko: kuki jak nazwac gildie?
-nie wiem, czy to wazne?
..
-dlaczego nazwales nasza gildie NoName?
-bo to gildia bez nazwy, ona nie jest wazna, tylko osoby ktore w niej sa
Image
Dzieki. Wszystkim.


18 Lut 2013, o 20:11
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sie 2012, o 10:13
Posty: 27
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
moim zdaniem pomysł do kitu, dodanie takiego czegoś spowodowałoby że tłuk/kudłacz
straci na wartości dlaczego gdyż zamiast bić atakami takimi jak

Krwawienie, Dyńka, Taran / Front kick, Krwawienie, Dotkliwe uderzenie - rzucałby kamienie..


działało by to tak jak podpalenie u fenixa..


18 Lut 2013, o 20:55
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
Można po prostu wyrzucić krwawienie u Twiga czy Darklinga. Wyjdzie na to samo. Ale nie rozwiąże to problemu stania w korzeniach Tłuka czy Kudłatego.


18 Lut 2013, o 21:13
Profil
Uczeń Heremona

Rejestracja: 9 Lut 2011, o 18:04
Posty: 466
Miejscowość: płock
Podziękowano: 41 razy
Otrzymanych podziękowań: 93 razy
Nick w grze: ShortBow
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
AzionRafal napisał(a):
moim zdaniem pomysł do kitu, dodanie takiego czegoś spowodowałoby że tłuk/kudłacz
straci na wartości dlaczego gdyż zamiast bić atakami takimi jak

Krwawienie, Dyńka, Taran / Front kick, Krwawienie, Dotkliwe uderzenie - rzucałby kamienie..


działało by to tak jak podpalenie u fenixa..



Zauważ że podałem kilka rozwiązań. Jednym z nich był atak dystansowy (permanentny) drugim atak dystansowy aktywujący się tylko kiedy dostaniemy korzonki.
Inne rozwiązanie (zaproponowane przez osobę z która rozmawiałem na priv) to dodanie odporności na korzeń rzędu 35% (tak jak set pinari).

To tylko kwestia odpowiedniego wyboru i w każdym bądz razie nie chodzi o ograniczenie tych petow w jakimkolwiek stopniu (to samo tyczy sie twiga i draklinga nie chodzi o to by je nerfić a jedynie dać rowne szanse w boju wszystkim tym petom z 3ciej klatki)

_________________
*Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever)

(In)famous asian women lover from s3.


18 Lut 2013, o 21:18
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [Idea] Modyfikacje u Tłuka i Kudłacza.
Lest ales udarl posta :lol:

dodanie tlukowi i kudlaczowi ataku dystansowego by je znacznie oslabilo, w duzo mniejszym stopniu by mozna przewidziec co pet zrobi, bo by mialy szerszy wachlarz mozliwosci no i by sie zmniejszyla szansa na skuteczne uzycie ktoregos debufa przez nie, co decyduje o przydatnosci tych petow

Pomysl ze kamienie wyciagaja dopiero jak stoja w korzeniu juz lepszy

Jakims rozwiazaniem jest dodanie odpa na korzen, ktore by roslo wraz z lev peta do wartosci 35% na 90lev (wartosc seta pinari), skoro pety fizyczne, niech maja odpy jak fizole, ale szczerze mowiac watpie zeby sie to kiedykolwiek pojawilo.
za incjatywe +

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


18 Lut 2013, o 21:47
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 8 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 499 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron