Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
 system walki 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Wrz 2011, o 12:11
Posty: 6
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post system walki
mam propozycje aby po rozpoczęciu walki z automatu wskakiwało ustawienie np.1 lub któreś tam. Propozycja się bierze z tego że gdy mam słabszy komputer to często będac w grupie lub gdy ktoś mnie zaatakuje jestem bez def zanim mi się walka wczyta a jak już to zrobi to się okazuje że zaliczyłem deda.


23 Lut 2013, o 21:07
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
Przecież zegar zawsze czeka aż się wpakujesz do walki by ruszyć.


23 Lut 2013, o 21:39
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
Matilon napisał(a):
Przecież zegar zawsze czeka aż się wpakujesz do walki by ruszyć.


Jak się za dlugo ladujesz to daje ci 000 jak dolaczysz do walki - i to jest problem wyświetla ci że grą chodzi u cb za wolno i nie ma, często nawet jak się zaladuje to vi przerywa, problemem jest również zacinanie animacji po wbiciu

_________________
_______
Image
Image


24 Lut 2013, o 00:04
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
W takim razie zwracam honor.


24 Lut 2013, o 00:11
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 6 Cze 2012, o 12:43
Posty: 58
Podziękowano: 8 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
Osobiście uważam, że pomysł nie do końca głupi. Także wiele razy miałem taką sytuację i deda przy 000. Mimo wszystko wydaje mi się, że wczytywanie taktyki ustawionej przez gracza to byłoby zbyt wiele ( tym bardziej że przy innych walkach jak x vs 1 i tak nie ustawisz celu którego byś chciał ). Raczej proponowałbym w takim przypadku taktykę obronną ( 552 lub 444 ) albo 331 z ucieczką.

_________________
"Plany. Zrobimy te podklasy! Nie ma bata. Ciągle nam wyskakuje coś innego, ale obiecujemy: słowo Taernijczyka! Podklasy będą i to już w przyszłym roku. Słowo!" Torgerd 17.12.2012


25 Lut 2013, o 10:11
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
Automatycznie po "twój komputer działa za wolno..." albo "utraciłeś połączenie" powinno dawać obronę 444 lub 552.


25 Lut 2013, o 15:25
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: system walki
Butosh napisał(a):
Osobiście uważam, że pomysł nie do końca głupi. Także wiele razy miałem taką sytuację i deda przy 000. Mimo wszystko wydaje mi się, że wczytywanie taktyki ustawionej przez gracza to byłoby zbyt wiele ( tym bardziej że przy innych walkach jak x vs 1 i tak nie ustawisz celu którego byś chciał ). Raczej proponowałbym w takim przypadku taktykę obronną ( 552 lub 444 ) albo 331 z ucieczką.


najfajniej byłoby gdyby każdy mógł sobie sam wybrać taktykę na taka sytuację z ograniczeniem skili do ucieczki i przymusem rozdania wszystkich 12PA ( oczywiście nie musielibyśmy dawać ucieczki), żeby nie było że co chwilę ktoś zmienia wprowadzić jakiś czas do odczekania oraz opcję natychmiastowej zmiany z platyne :)


26 Lut 2013, o 00:22
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 7 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 461 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron