Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Nowe skille dla profesji 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 16 Mar 2013, o 15:32
Posty: 21
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Nowe skille dla profesji
Witam wszstkich !

Jestem nowy na forum ale już długo gram w dumę taernu i zauważyłem (jak większość)
,że w grze jest mało umiejętności. Chciałbym zaproponować nowe nazwy umiejętności dla danych klas.

Barbarzyńca:

rzut toporkiem - znana umiejętność koldów które zamiast rzucać kamieniem rzucają toporem :D

Kpina - podobne do umiejętności "Twoja Stara" lecz tutaj barbarzyńca wkurza przeciwnika na 2-3 rundy zmniejszając jego celność . (nie będę się wtrąncał ile ma zabierać :D)

Rycerz:

Cios w serce - umiejętność ta pozwala rycerzowi zadać poważne zranienie w okolicach serca przeciwnikowi. Cel krwawi przez 5-6 rund.

Szarża: Rycerz uderza tarczą w przeciwnika oszałamiając go na 1 runde.
Wymagania: tarcza

Sheed:

Podcięcie nóg - sheed trafia przeciwnika w kolana unieruchamiając go na 1 runde.
Wszystkie ataki przeciwnika są anuluwane (poza atakami dystansowymi i atakami umysłowymi).

Zmyłka - podczas ataku przeciwnika sheed na 1 rundę tworzy widmo samego siebie.
Chroni tylko przed 1 atakiem. ( 1 zmyłka = 1 zatrzymany atak).

Druid:

Błyskawica - grupa przeciwników dostaje błyskawicą stworzoną przez druida.
(czar obszarowy)

Siła wilka - druid używając tej umiejętności powoduje że przyjazny cel staje się silniejszy na 3-4 rundy i zadaje silniejsze obrażenia.

Szaman VooDoo :

Martwa Obrona - Szaman VooDoo przyzywa szkieleta jako tarcze dla przyjaznego celu.
Szkielet chroni przyjazny cel przez 2-3 rundy lub jak przeciwnicy go rozwalą.(szkielet nie atakuje).

Pomocne dłonie - z pod celu wychodzą trupie ręce unieruchamiające go na 1 ture i zadające mu 10%-70% obrażeń.

Mag ognia:

Gejzer Magmy - na środku pola walki wyrasta gejzer, a z gejzera wypływa w stronę przeciwników magma zadająca znaczne obrażenia + podpala ich na 3 rundy.
( kolejny atak obszarowy ).

Atak Feniksa - mag ognia rzuca na cel ognistego ptaka, który zadaje poważne obrażenia i zmniejsza PA.


16 Mar 2013, o 16:21
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Post Re: Nowe skille dla profesji
viewtopic.php?f=121&t=18511

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


16 Mar 2013, o 16:24
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2011, o 11:30
Posty: 269
Miejscowość: Hollywood
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 104 razy
Serwer: HardCore
Post Re: Nowe skille dla profesji
@up to propozycja nowych umiejetności NIE krain NIe klas NIE bossow więc czemu dajesz ten temat?

_________________
Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz


16 Mar 2013, o 16:51
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lut 2012, o 12:56
Posty: 239
Miejscowość: Taern
Podziękowano: 162 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: Nowe skille dla profesji
nazwy są nawet fajne, ale niektóre skille są za dobre :)

_________________
Image Image

Pomoglem? kliknij Kufelek Image


16 Mar 2013, o 16:53
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Post Re: Nowe skille dla profesji
SoadMaster napisał(a):
@up to propozycja nowych umiejetności NIE krain NIe klas NIE bossow więc czemu dajesz ten temat?


sry nie zauważyłem, bo administracja nowych skilli i tak nie potrzebuje

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


16 Mar 2013, o 17:00
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Post Re: Nowe skille dla profesji
Skill: Thunder Kick
Działanie: Silny kop godzący w tylne części ciała
Skutek: Wyrzuca daną postać poza obszar forum

_________________
We are all the same, players in the game.


16 Mar 2013, o 17:21

Podziękowali: Basfau (16 Mar 2013, o 18:51)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2011, o 09:33
Posty: 494
Miejscowość: Kameneak
Podziękowano: 143 razy
Otrzymanych podziękowań: 106 razy
Nick w grze: Crossborn
Post Re: Nowe skille dla profesji
Ryc traci jedną umiejętność normalną na rzecz tarczy.
A podklasy to nawet nie wiadomo kiedy wejdą.

_________________
_______
Image
Image


16 Mar 2013, o 17:23
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 16 Mar 2013, o 15:32
Posty: 21
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe skille dla profesji
starałem się dać tylko pomysł nie uważacie by weszły nowe skille ? byłoby fajnie mieć nowe skille bo gra zrobłaby się ciekawsza możecie też podać własne pomysły :D


16 Mar 2013, o 17:30
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Gru 2012, o 16:01
Posty: 26
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 10 razy
Post Re: Nowe skille dla profesji
Mi by się spodobały nowe skille. Ale u sheeda można byłoby dać kop z półobrotu (czy jak to się tam pisze ^^).

_________________
To, co mnie nie zabije, to wzmocni...
Image
Image


16 Mar 2013, o 18:38
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 16 Mar 2013, o 15:32
Posty: 21
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Nowe skille dla profesji
też o czymś takim myślałem ale nie wiem co ma robić XD

Wykop z półobrotu w skrucie to Kop Chucka Norrisa :D


16 Mar 2013, o 18:51
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron