Strona 1 z 24 |
[ 234 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 24 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Postac VD
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Witam.
Vd niema zadnego buffa dla siebe i pozatym odpornosci w rarach sa takie mocne ze ta postac staje sie slaba . Proponuje wiekszy wplyw lvl na postac np. posiadana wiedze i moc x lvl i tak samo w innych provach wiec ryc o 10lvl inzszy by mial pozamiatane ( 100 wiedzy i mocy x 70lvl - po 7000 ryc 100 zerki i sily x 60lvl - po 6000)i tak samo z obrona to by moglo tylko dzialac w pvp nie na bossach. Otepienie bym zrobil jako buff dla vd i dla innych prov w party ale nie grupowo zeby zwiekszyc jego ataki magiczne. _________________ VD 120 + Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu |
20 Mar 2013, o 11:34 |
|
Zabójca Tilsai
|
skoro nie ma otępienia to brak ukazania tak? odporności w rarach duże? to chyba odporności nie widziałeś, dobrze że to nie ty wprowadzasz pomysły do gry
_________________ We are all the same, players in the game. |
20 Mar 2013, o 12:01 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
W tej grze nie ma balansu i raczej nie będzie. Druidem czuje się jak jakiś półbóg zarówno w walkach grupowych jak 1v1 oraz pvp/pve jestem niezbędny Fajnie jakby dali vd debuffa powodującego life steal'a albo po prostu zmienili otępienie. Działało by to tak, że każda osoba bijąca moba z tym debuffem leczyła by się za jakiś % zrobionych obrażeń. Zbuffowało by to vd oraz zmniejszyło wartość druida który jako healer jest teraz nie zastąpiony. Posłuchajmy teraz sprzeciwu wszystkich druidów ;p Sam gram drutem i naprawdę grając taką overpower klasą która może wszystko solować i jeszcze jest niezastąpiona w grupie czuje się jak na cheatach xD
|
20 Mar 2013, o 12:43 |
|
Błądzący w Tunelach
|
koperek napisał(a): skoro nie ma otępienia to brak ukazania tak? odporności w rarach duże? to chyba odporności nie widziałeś, dobrze że to nie ty wprowadzasz pomysły do gry Ty chyba nie grales vd jak ktos zalozy carata +arcany to mam pozamiatane nawet gdy mam 10lvl wiecej. Otepienie by dzialalo przy ukazaniu ale trzeba je sobie wzucic a nie przeciwnikowi. _________________ VD 120 + Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu Ostatnio edytowany przez Boogiboy, 21 Mar 2013, o 10:22, edytowano w sumie 1 raz |
20 Mar 2013, o 12:53 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Z tymi resami z caratem i arcanami to true story. Dobry pomysł żeby zmienić otępienie w buffa który zwiększa vd % na ataki psychiczne oraz jego obrane na nie ;p + gratisowo daje mu 30-50% life steala
|
20 Mar 2013, o 13:04 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Dziqn napisał(a): Z tymi resami z caratem i arcanami to true story. Dobry pomysł żeby zmienić otępienie w buffa który zwiększa vd % na ataki psychiczne oraz jego obrane na nie ;p + gratisowo daje mu 30-50% life steala Pomysl mi sie podoba chociasz troche by to zastapilo dr. Tylo co jak bym ukazal np gmo z 10k to troszke hp by uroslo albo przy ukazaniu kazdy co by mial otepienie by mu roslo hp a takto by trzeba bylo samemu zadawac obrazenia zeby uroslo hp. _________________ VD 120 + Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu |
25 Mar 2013, o 13:15 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
ja tam bym dal vd leczenie, bo przeciez jak ktos trafi takiego vd to niedobrze i jest taki slaby :/
|
25 Mar 2013, o 13:30 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Kiedyś przewijały się pomysły nt. tego, aby oddzielić odporność na uroki od szansy odbicia, lub wprowadzić otępowi zmniejszenie szans na odbicie uroków innych (bez modyfikowania odp na dmg) - tak naprawdę tylko to boli VD, chociaż na bossach czy w pvp i tak te uroki wrzuci - vd będzie miał dymek, a inne klasy nie będą trafiały. Problem z odbijaniem uroków i tak by nie miał miejsca, gdyby nie druid - bo na bossach vd ma dymki, a reszta nie trafia przez pewien czas, tutaj po równo jest: P
Dmg akurat ma w porządku, ssanie many + debuffy i obrażenia na 2 strefy, szansa na instant kill. VD jest koxem w pvp, tylko z drutami 100+ ma problem, tak jak i reszta klas, więc to nie kwestia słabości vd, który mógłby od nowa, jak kiedyś być overpower, tylko kwestia koxowatości druta: ) Co do resów - arcany to akurat dobre ringi, ale tak jakoś po 100+ lepiej kupić od koldzicy 100hp/50 uroki lub podobny: P Tak samo w wisiorem. Na MO też są takowe resy, i MO nie narzekają - w okolicach 100go lvla powoli zaczyna wzrastać dmg każdej klasy - wiadomo, odporności ciągle są kupowane większe, więc dmge klas są słabiutkie... Ale w pewnym momencie już wyższych resów mieć się nie da i analogicznie rośnie dmg każdej z klas - co do tego balans względnie jest zachowany do 40 i po tym upragnionym przez wielu 100nym lvlu (nie dot. druida w 1vs1). Jednakże, w grupowych pvp każda z klas jest przydatna, jak i w pve. Tam najwyżej niektóre klasy pójdą ciut później na jakiegoś bossa niż inne. I proszę tych, którzy nie mają jakiegoś wielkiego doświadczenia w grze, o nie gadanie głupot: D A jak Twój kucyk za słabo bije, zmień Siodełko na Siodło Napierdzielania Nieogarów Po Łbach, wbij na + kilka i powinno działać: P _________________ Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg. Ani czerwonej gwiazdy starzec. Kocham czerń, kocham noc, Pluję na prawo, bo kocham wolność. |
25 Mar 2013, o 14:01 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Rekher napisał(a): Kiedyś przewijały się pomysły nt. tego, aby oddzielić odporność na uroki od szansy odbicia, lub wprowadzić otępowi zmniejszenie szans na odbicie uroków innych (bez modyfikowania odp na dmg) - tak naprawdę tylko to boli VD, chociaż na bossach czy w pvp i tak te uroki wrzuci - vd będzie miał dymek, a inne klasy nie będą trafiały. Problem z odbijaniem uroków i tak by nie miał miejsca, gdyby nie druid - bo na bossach vd ma dymki, a reszta nie trafia przez pewien czas, tutaj po równo jest: P Dmg akurat ma w porządku, ssanie many + debuffy i obrażenia na 2 strefy, szansa na instant kill. VD jest koxem w pvp, tylko z drutami 100+ ma problem, tak jak i reszta klas, więc to nie kwestia słabości vd, który mógłby od nowa, jak kiedyś być overpower, tylko kwestia koxowatości druta: ) Co do resów - arcany to akurat dobre ringi, ale tak jakoś po 100+ lepiej kupić od koldzicy 100hp/50 uroki lub podobny: P Tak samo w wisiorem. Na MO też są takowe resy, i MO nie narzekają - w okolicach 100go lvla powoli zaczyna wzrastać dmg każdej klasy - wiadomo, odporności ciągle są kupowane większe, więc dmge klas są słabiutkie... Ale w pewnym momencie już wyższych resów mieć się nie da i analogicznie rośnie dmg każdej z klas - co do tego balans względnie jest zachowany do 40 i po tym upragnionym przez wielu 100nym lvlu (nie dot. druida w 1vs1). Jednakże, w grupowych pvp każda z klas jest przydatna, jak i w pve. Tam najwyżej niektóre klasy pójdą ciut później na jakiegoś bossa niż inne. I proszę tych, którzy nie mają jakiegoś wielkiego doświadczenia w grze, o nie gadanie głupot: D A jak Twój kucyk za słabo bije, zmień Siodełko na Siodło Napierdzielania Nieogarów Po Łbach, wbij na + kilka i powinno działać: P Powyzej 100+ to pewnie masz racje z resami bo wiecej niz 80% sie nie da ale odp na uroki to nie to samo co na ogien bo ogien zawsze cos zabieze hp a uroku nie wrzuce.( trzeba dojsc do tej magicznej granicy 100+ wiec niema letko duzo expienia zanim sie odczuje ulge ) Pozatym brak buffa dla siebie i to wlasnie boli ssania niema co liczyc bo to zalezy tez od przeciwnika jaka ma obrone. Odwrucenie Otepienia i moze + hp za zadane obrazenia to by bylo cos pieknego i nie tylko dr by dawal hp w tej grze . Czytalem tez na forum ze wiedza u Ryca daje odp na uroki a zrecznosc u Vd nie pomaga uniknac ciosu i to jest dziwne. _________________ VD 120 + Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu |
25 Mar 2013, o 14:40 |
|
Pogromca Valdaroga
|
To, że wiedza daje fizolom nadludzki deff, a zręczność nic nie daje klasom magicznym to bzdurny mit, którzy upodobali sobie malkonenci. Obie te statystyki działają analogicznie w stosunku do obrony.
Otrzymywanie hp znikąd daruj sobie. To nierealne, sprawiłoby że np. 70 lv VD bez żadnego zadrapania wychodziłby z walk, gdzie kto inny ma szanse paść. Już choćby smok, który jest trudny do solowania - jakby móc przywracać sobie choćby marne 100 hp na rundę, byłby naprawdę banalnym bossem. Łucznikiem do 85 lv też nie ma lekko. Dopiero przy gjolmarze i yurugu zaczyna coś sensownie bić, a przy epiku może zaczynać wymiatać. Bez tego... smok co najwyżej z ucieczkami, a gregorius przy odrobinie szczęścia zdoła go pokonać. Czyli w sumie podobnie jak jest z VD. |
25 Mar 2013, o 17:52 |
|
Strona 1 z 24 |
[ 234 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 24 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 75 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |