Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 [IDEA]Szansa na rara 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szansa na rara
Jestem za ale jak tak napisalem "100 valdków" to ktos calymi dniami bd chodzic zakladajmy na duchy i co i po 12 h wydropi 2x braski :D

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


22 Mar 2013, o 03:38
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 15 Lis 2012, o 16:41
Posty: 21
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szansa na rara
Ciekawy pomysł ale nie przejdzie mi też nic nie dropi. :] W końcu to tylko gra, więc nie trzeba jej upraszczać sobie rary to nie wszystko.


22 Mar 2013, o 10:53
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szansa na rara
Ktoś ma pecha po to żeby ktoś inny miał szczęście :D

Jestem zdecydowanie przeciwny, drop rarów jest rzeczą całkowicie losową i tak też powinno pozostać.
Prawda jest taka, że przedmiot legendarny się nikomu nie należy za samo chodzenie na bosa.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


22 Mar 2013, o 11:25
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 20 Paź 2011, o 02:48
Posty: 17
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 23 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szansa na rara
Pewna mutacja tego samego pomysłu była w jednym z (skąd inąd ciekawszych) pomysłów na trofea:
viewtopic.php?f=121&t=23279&hilit=trofeum

Pomysł wydaje mi się z działu racjonalnych. Tyle, że naliczanie szansy na drop powinno być raczej łączne ze wszystkich bossów (m.in farmiąc np wieżę, ryzykujesz utratę tego statusu).

Hasło pech/fart jest jedną ze zmor taernu. Znam x osób, które grając bardzo długo, dobrze i intensywnie, pod wpływem narastającej frustracji z racji omijąjących ich rarów porzuciły gierkę. Każdy element obniżający zależność od najgłupszego parametru zwanego "szczęściem" a premiujący, aktywność, umiejętności itd trzeba poczytywać in plus.

Nie kupuję argumentów "taka gra" , bo to jest właśnie jej podstawowa wada.


22 Mar 2013, o 12:12

Podziękowali: Wallace (22 Mar 2013, o 12:48)
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 21 Mar 2013, o 22:45
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Szansa na rara
@Szymdaro

Powiedzmy, że maksymalna szansa będzie 90%, że tobie spadnie, ale nikt nie będze wiedział ile masz zrobionych waldemarów.

Po 2 nie zmienia to tego, że możesz mieć ogólnie pecha do dropu i nic nie poleci do drużyny. Nie jest zmieniana szansa na drop tylko na osobe, do której poleci.


23 Mar 2013, o 10:30
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20
Posty: 143
Miejscowość: Cardiff
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA]Szansa na rara
Pomysł dobry i chyba nawet gdzieś już był. Rozwiązanie podobne do DungeonMaster - tam niewidoczna statystyka "luck" odpowiadała za szansę powodzenia innych akcji; każdy sukces ją obniżał, każda porażka podnosiła.

_________________
"The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry"


23 Mar 2013, o 13:19
Profil WWW
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA]Szansa na rara
Mi się pomysł nie podoba. Jeśli jakiś gracz rzadko gra, to chodząc na bossy nie dość że miałby mało prób na rar (bo w końcu rzadko ma okazję pójść), to jeszcze miałby mniejszą szansę na rara (gdyż z dużą pewnością można stwierdzić, że w ekipie będzie ktoś z większą ilością zrobionych bossów od ostatniego dropu).
Świetna sprawa dla pechowych - aktywnych, lecz pogrążająca pechowych - mało aktywnych. Bo jakbym miał pójść na 100 szatanów by mieć w ogóle sensowną szansę na drop, kiedy idę tam raz na miesiąc...


23 Mar 2013, o 15:45
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2010, o 10:13
Posty: 323
Podziękowano: 50 razy
Otrzymanych podziękowań: 115 razy
Nick w grze: Doneu
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA]Szansa na rara
viewtopic.php?f=121&t=20855


23 Mar 2013, o 16:24
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Maj 2012, o 20:40
Posty: 129
Miejscowość: Bydgoszcz
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA]Szansa na rara
Waski - Po jakiego grzyba dajesz link do własnego (słusznie) odrzuconego przez ekipę tematu? Sio spamerze!

Kyth - Można by zrobić taki algorytm, który dawałby większą szansę dla tych co częściej robią danego bossa i nic im nie wypada ale nie na tyle większą żeby grający rzadziej nie byli przez to pokrzywdzeni. Kwestia proporcji moim zdaniem.

_________________
"To nie bug. Tak ma być..."
"Procenty działają"
Pety dopracowane
Podklasy zrobione


23 Mar 2013, o 17:36
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 21 Mar 2013, o 22:45
Posty: 4
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA]Szansa na rara
Chodziło mi tutaj w tym temacie o zbalansowanie dropu :)

Aby aktywny gracz, który ma pecha od czasu do czasu coś sobie zdobył.


23 Mar 2013, o 22:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 443 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron