Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Chłosta/Jail/Ban/Knebel 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Chłosta/Jail/Ban/Knebel
Wcześniej nie widziałem tego tematu, ale do głowy przyszedł mi dziś pomysł całkiem podobny, dzielę się więc nim chętnie:
Pręgierz działał by w ten sposób, że gracz który dostał by karę np 5 godzin na nim, byłby umieszczony w klatce w Trentis przy czym:
- miałby ograniczoną swobodę ruchów
chodzi o to że taki gracz musiałby odsiedzieć w niej przykładowe 5 godzin czasu gry, czyli być przez 5 godzin zalogowanym i nie móc nic zrobić. Wylogowywanie przy AFK zostałoby skrócone do np 2 min, czyli przez pięć godzin co dwie minuty musiałby tą postacią się przemieścić na drugi koniec klatki, inaczej byłby wylogowywany. Zegar z czasem pozostałym do końca pręgierza miałby na swoim panelu i wiedziałby ile jeszcze musi się męczyć. Do tego knebel, żeby nie zasmiecał czatu.

Według mnie taka kara byłaby dotkliwsza niż np ban na 48h czy knebel. Osobiście gdybym dostał bana, za dużo by to nie zmieniło, miałbym dwa dni żeby napić sie piwka z kumplami czy spędzić wieczór z dziewczyną zamiast tłuc setny raz krzyżaka, natomiast perspektywa 5 czy nawet 10 godzin klikania w klatce byłaby odstraszająca bardziej.

Na koniec rzecz trochę fluffowa: jak wiadomo w skazańców zakutych w dyby czy pod pręgierzem gawiedź rzucała różnymi, nieprzyjemnymi rzeczami. Moim zdaniem komunikat dla takiego np złodziejaszka w którego ktoś rzucił psią kupą (do kupienia u przekupki) mógłby np brzmieć: " Pies z którego to wyszło chyba zjadł coś nieświeżego, bowiem rzadka kupa którą cie trafiono lepi ci się do twarzy i spływa za koszulę" Dodatkowa kara psychiczna dla bardziej ambitnych graczy jak się patrzy. Do tego taki gracz byłby śmierdzielem :!: , czyli po wyjściu nie mógłby wejść ani do sklepu, ani do ratusza czy karczmy (kto by chciał takiego beja wpuścić żeby mu zapachem odstraszał klientów?), chyba że by się wykąpał, np w burdelu. Za platynę oczywiście.
Czekam na krytyk i uwagi
Pozdrawiam
Gamedec


28 Mar 2013, o 18:12
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Chłosta/Jail/Ban/Knebel
Pomysł fajny, dość ciekawy. Wydaje mi się że były już takie propozycje, ale mogę się mylić.
Rozumiem, że te 5 godzin nie resetowałoby się po każdym wylogowaniu?


28 Mar 2013, o 20:35
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Chłosta/Jail/Ban/Knebel
Nie, nie byłoby resetu. W końcu co innego zasłużona kara, a co innego ewentualne błędy spowodowane awarią u dostawcy neta, crashem serwera czy jakimś zwykłym lagiem lub sytuacją losową. Co prawda, dla osób postronnych widok osoby która dostała kare np 20 godzin i minutę przed jej końcem wysiadł prąd byłby zapewne dosyć zabawny, ale to ma być kara, nie zemsta. Zegar zatrzymywałby się po każdym wylogowaniu, i ruszał od nowa po zalogowaniu postaci. Czas kary ustalaliby oczywiście Modzi.
Przyszło mi właśnie do głowy, że w razie posiadania kilku postaci nawet na różnych serwerach, przy logowaniu na dowolnej z nich, z automatu logowałby się postać pod pręgierzem.


28 Mar 2013, o 23:18
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 432 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron