Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 N.S.H. (nowy system handlu) 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
Pomysł wzięty z metina, jest już w planach inny "system handlowy" o nazwie targowisko...

@edit: przyznam Ci rację, kyth, ale taki system byłby uciążliwy, bo tak to napiszesz na handlowym i sobie expisz, a tak musiałbyś stać nie wiadomo ile czasu, a wcale więcej graczy by tego nie zauważyło, nawet mniej, bo tylko ci, którzy byliby w pobliżu.


Ostatnio edytowany przez Carrot, 12 Kwi 2013, o 18:52, edytowano w sumie 1 raz



12 Kwi 2013, o 18:28
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
Metin, Metin... innych gier nie znacie? W takiej postaci jak zaprezentowanej przez autora sposobu sprzedaży przedmiotów istnieje w kilkunastu grach. Podałbym nazwę chociaż jednej, ale nie chcę reklamować. Ogólnie, takich gier jest na kopy, a że większość japońsko;chińsko;koreańskich gier nie jest zbytnio znana w Europie, to już inna kwestia.

Niemniej, wolę klasyczne targowisko, czyli NPC którzy przyjmuje i wyświetla wszystkie przedmioty, posegregowane w odpowiednich kategoriach. To też istnieje w ogromnej ilości gier, a zostało stworzone jeszcze na potrzeby prostych gier przeglądarkowych za lat 90-tych, które bardziej przypominały programowanie niż grę dla dwunastolatków.


12 Kwi 2013, o 18:39
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Kwi 2013, o 13:10
Posty: 42
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Nick w grze: ProTesciowa
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
wgl mapka bylo by cala zawalona stoiskami itp. mnie to nie kreci przeciez jest konwo kawalek nie zaszkodzi przejsc sie

_________________
Nick: ProTesciowa
Profesja: Ryc
Level: 44
Server: 2
Bo w życiu są najważniejsze skille
Ban :/ Powrót 30 sierpnia 2013


12 Kwi 2013, o 20:21
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Lut 2013, o 00:38
Posty: 43
Podziękowano: 9 razy
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Nick w grze: tfujstary
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
Basfau napisał(a):
Pomysł i tak zaczerpnięty z metina.

Nie tylko z Metina
A Tak do tego jestem Za

_________________
tfuj stary


13 Kwi 2013, o 23:18
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Mar 2013, o 18:30
Posty: 40
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
jeden z najlepszych systemów handlu jaki widziałem to był system w settlersach wystawiałeś coś na dany czas i znikało to z twojego magazynu na x czasu

jest jedna wada waszych pomysłów są one sciągniete z innych gier którch maja o wiele więcej kasy i te systemy są zapewne opatentowane i jakie kolwiek kopiowanie może skonczyć sie zle


13 Kwi 2013, o 23:31
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20
Posty: 143
Miejscowość: Cardiff
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
System handlowy typu aukcja czy sklep nie może być opatentowany. Nie przekracza progu oryginalności. Dopiero praktycznie identyczna kopia, obejmująca działania, elementy graficzne wyglądu, podatki itd. może być.

1 dom handlowy, wrzucasz przedmiot np. na tydzień, uiszczając kilka % ceny, którą żądasz za przedmiot. Przedmiot znika z twojego ekwipunku na ten czas i pojawia się jako opcja do kupienia w domu handlowym.
Same przedmioty są podzielone na kategorie, i porządkowane zazwyczaj wg. ceny.

Proste, a nie wymaga zaspamowania serwera postaciami ze stoiskami.

_________________
"The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry"


14 Kwi 2013, o 02:58
Profil WWW
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 8 Paź 2011, o 17:52
Posty: 171
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
Wojny gildiowe , gdzie bedzie sie pushowac wieze (lol)
Wystawianie sklepikow (metin)
Client taernu , oraz stawianie wlasnych kreatywnych serverow (minecraft/metin etc.)
0 kreatywnosci ...


16 Kwi 2013, o 21:56
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Maj 2012, o 22:20
Posty: 143
Miejscowość: Cardiff
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 28 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: N.S.H. (nowy system handlu)
Masz rację!
Magiczne przedmity, statystyki postaci, setting fantasy, orki - zero oryginalności!
(sarkazm)

Myślę że powinni zrobić klienta na szalik, będzie wtedy oryginalnie i hipstersko!

_________________
"The meme for blind faith secures its own perpetuation by the simple unconscious expedient of discouraging rational inquiry"


17 Kwi 2013, o 12:08
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 399 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron