Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Klimatyczniej.
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Administrator
|
Eydetka napisał(a): Gdyby np. posiadanie męża/żony dodawało 10% do wybranej statystyki.. Chyba odejmowało 3/4.. A co do pomysłu, klimatyczniej to może i by było, tylko nie w tej grze. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
|
6 Kwi 2013, o 21:11 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ta, klimatyczniej... to w większości byłyby fikcyjne małżeństwa tylko dla bonusu do stat.
|
|
7 Kwi 2013, o 13:59 |
|
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 10 Mar 2013, o 12:02 Posty: 89 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 8 razy Nick w grze: Naloko |
Z tą rodziną to nie jest taki idiotyczny pomysł, ale musiało by być to w formie questa fabularnego. Gracz dalej robi to co robi, ale dostaje też coś w rodzaju własnej prywatnej instancji, gdzie od czasu do czasu dostaje nieliniowe questy z wieloma zakończeniami, które wpływają na to co dzieje się w instancji (kto jest partnerem naszej postaci, zmiany wyglądu instancji, jeśli mamy peta, to w instancji jest on NPC). Trochę chyba przekombinowałam.
_________________ Rany zadane na ciele, tak jak powiedzieli, w imie... Rany zadane sercu, są początkiem, końca! Rany zadane duszy, i ty wiesz, iż to wie gdzie moje... Rany zadane mojemu życiu, przeklinające głośno, niczym chaos! |
|
14 Kwi 2013, o 16:06 |
|
|
Uczeń Simona
|
Nie no bez jaj... Tworzenie rodziny? A co to jest MMORPG czy jakaś komercyjna kupa na facebooka?
_________________ Scarface- 46lvl łucznik S1 [ON] Bo z Taernem jest jak z Media Marketem... Nie dla idiotów... |
|
14 Kwi 2013, o 17:09 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Niech sobie będzie oznaczenie męża i żony, jeśli komuś by zależało na takiej bzdurze. Lecz na pewno nie może wiązać się to z żadną premią do czegokolwiek.
Jeśli chcecie klimatu, istnieje nawet specjalny dział fabularny. To, że świeci pustką wiele mówi o tym, czy graczom choć trochę na tym zależy. |
|
14 Kwi 2013, o 18:25 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Ok
Jako, że bardzo lubię dobre pomysły urozmaicające rozgrywkę jestem za tym żeby wrzucić coś klimatycznego, co by zwiększyło zainteresowanie grą... niestety żaden z pomysłów OP taki nie jest... TO co ja uważam że by pomogło to zróżnicowanie klas żeby każda klasa miała więcej niż 2 buildy (i tak już na siłę uznawane za różne buildy). Podklasy niby mają być a w praktyce wyjdą na chwilę zanim nastąpi "nigdy" Gra robi się strasznie linearna, mniej więcej koło poziomu 50 kilku ludzi odeszło z gildii/gry bo zwyczajnie im się znudziła... Plenty kiedyś dał pomysł żeby w zależności od tego pod czyim patronatem założyć gildię, dawałoby to dostęp do konkretnych możliwości i statusu w świecie Taernu Poza tym często gęsto jest tak że ekipa robi mnóstwo zmian w grze a opisuje naprawdę z tego niewiele - jeśli by to wszystko opisać jak należy to widząc ile zmian powstaje i w jakim tempie, to może gracze odchodzili by nieco wolniej ;P Ja myślę że przydąło by się sporo questo-podobnych długich zleceń z mnóstwem losowych różnych odnóg tak żeby stopień ich liniowości był naprawdę niski No i w końcu dochodzimy do mojego ulubionego tematu tj. CRAFTINGu! Nie oszukujmy się - Robienie flach/inhibitorów jest strasznie niezbalansowane i nie opłaca się robić prawie żadnych poza flachami hp... W innych grach potrafiłem spędzać cały dzień krafcąc jakieś bronie czy pancerze, ale taern nie daje skrawka możliwości spełnienia takich aspiracji... _________________ "To nie bug. Tak ma być..." "Procenty działają" Pety dopracowane Podklasy zrobione |
|
14 Kwi 2013, o 18:49 |
|
|
Pogromca Valdaroga
|
Wystarczyłoby usunąć wszelkie opłaty wynikające ze stworzenia inhibitora, gdyż bywało że są wyższe niż analogiczny koszt w platynie. Sama konieczność zebrania stosunkowo rzadkich składników (brosze ghadiry, łapy niedźwiedzia, płetwy ichi) jest wystarczająco trudna. Niemniej, ilu graczy lubi crafting? Naprawdę mały odsetek. Można uzyskać to samo, albo i więcej ganiając na halit/małże, po czym kupując platynę i tworząc z niej inhibitory.
Znacznie ważniejsze jest stworzenie możliwości konkurowania z innymi graczami, gdzie klasa postaci i sprzęt wraz z jego ulepszeniami miałby drugorzędne znaczenie. Przy aktualnym mordobiciu zawsze wygrywa lepiej przygotowany i bogatszy, przez co np. w turniejach realne szanse ma wąskie grono zapaleńców. W rezultacie turnieje są dla małego grona graczy. Już gdyby była możliwość organizowania np. turniejów prywatnych, można by uruchomić kilka o danej porze w nadziei, że koksy akurat wybiorą inny. Wystarczy, że by można zagrać na jednym turnieju naraz. Niemniej, turnieje są zbyt nudne i trwają zbyt długo, brakuje też w nich elementu odpornego na osiągnięcie przewagi wynikającej z majątku gracza. |
|
14 Kwi 2013, o 19:02 |
|
|
Strona 2 z 2 |
[ 17 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 76 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |