Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zmiany w magu ognia
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Matilon napisał(a): Druwsot napisał(a): Druid jest czarodziejem, który posiada ogromną moc, a własnie tym źródłem jego czarów/siły jest kij. Gdzie pisze że moc swoją druid czerpie ze swojej laski? Nie pisze tylko jak juz jest napisane. Z tym kijem to moj wymysl . Jakby sie temu dobrze przyjrzec to mysle, ze jest w tym troche prawdy. _________________ Druid & Sheed |
|
21 Kwi 2013, o 15:45 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
No tak, wiedziałem że mi to wytkniesz, Ale jak brak argumentów to i tonący się brzytwy chwyta.
Zgodnie z Twoją sygnaturką grasz Druidem. Zdejmij Istav/Gnata/Latarnie czy inną broń jaką posiada Twoja postać i spróbuj rzucić korzenie/źródło/osy. Wynik? @down - jak się nie potrafi czytać ze zrozumieniem to się nie pisze. Ostatnio edytowany przez Matilon, 21 Kwi 2013, o 15:52, edytowano w sumie 1 raz |
|
21 Kwi 2013, o 15:48 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Matilon napisał(a): No tak, wiedziałem że mi to wytkniesz, Ale jak brak argumentów to i tonący się brzytwy chwyta. Zgodnie z Twoją sygnaturką grasz Druidem. Zdejmij Istav/Gnata/Latarnie czy inną broń jaką posiada Twoja postać i spróbuj rzucić korzenie/źródło/osy. Wynik? Wejdą korzonki druid nic nie czerpie :/ jak sie nie wie to sie nie pisze _________________ MO 36 Vocare Ad Regnum |
|
21 Kwi 2013, o 15:51 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Skoro wiedziales to po co z bledem napisales?
Domyslam sie jaki bedzie wynik zaproponowanego przez ciebie testu. Nawet nie mam zamiaru go przeprowadzac. Troche zboczylismy z tego tematu zajmujac sie glupim kijem. Jezeli ktos chce podyskutowac na ten temat to prosze do mnie na PW (najlepiej wieczorem wtedy bedzie mozliwosc sprawniejszej komunikacji, gdyz zazwyczaj jestem online o tej porze) lub prosze zalozyc temat w karczmie do tego przeznaczony. pozdrawiam. @edit. widze, ze w tym temacie jak narazie wiecej wytykania bledow, niz przemyslen na temat calego podpalenia, wiec postanowilem, ze wszystkie odpowiedzi do tych ktorzy tak bardzo czepiaja sie tego calego "kija" bede kierowal na PW. _________________ Druid & Sheed |
|
21 Kwi 2013, o 15:56 |
|
|
Chodząca legenda
|
Hola hola, czy to serio przemyslany pomysł?
Jakby to podpalenie miało wyglądac? Przecież już i tak dmg z kulki jest duże, i do tego podpalenie? No chyba, że podpalenie miałoby być malutkie....ale..... Co wtedy z normalnym podpaleniem? MO podpala gracza, zadaje dosyć przyzwoite DMG, potem bije z kulki, wchodzi podpalenie, które jest znacznie słabsze i całe podpalenie traci na efekcie. Jakies pomysły za wprowadzeniem? Duże dmg z podpalenia z kulki nie zostanie wprowadzone. Małe podpalenie może de facto osłabić MO. |
|
22 Kwi 2013, o 11:26 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Średnio przemyślany. Chociaż faktem pozostaje, że jeśli łuka ognista strzała jest mocniejsza od kulki, UC mocniejsze w podstawie... Ale nie no, to psułoby palenie.
Póki co jest ok, szkoda coś zmieniać, inne profy by płakały i płakały, mimo, że mo za dużych szans z ogarami z podobnym lvlem nie ma: P Znaczy ma, ale niższe niż strona przeciwna, od ok. 30 lvlu do 100go z hakiem: D Później ze Żmijem kwestia farta, ale nie o tym. Porównajmy np - barba i ryc. Jeden ma potężne, a drugi ma krytyczne... o ile potężniejsze?: ) I furia do tego. Analogicznie - mo mógłby mieć zwiększony lekko dmg z podstawy (skoro nuker od buffera ma większe, to mo od takiego vd czy dru też mógłby, żeby ładniej wyglądało), a moby zwiększone resy; (żeby nie zachwiać pve). Wrażka odejmująca więcej resów nie jest złym pomysłem - bo naprawdę wydaje mi się, że jak w ogóle zacznie działać, to nie odejmuje procent odporności jak ma w opisie skilla, lecz punkty odporności, a na osoby/moby z nawet "tylko" 160 resa te 50 coś punktów to serio niewiele: P (tak samo jak odp na lód nie dodaje procent resów lecz punkty resów, to takie info dla młodszych mo). Aczkolwiek, mimo, że 1vs1 MO najmocniejszy nie jest, spisuje się za to jako tako w grupowym, zmiany proponowałbym wprowadzić po podklasach dopiero... Wiem, że to lata, no ale cóż poradzić. Bo prawda jest taka, że żeby nie zachwiać jednocześnie pvp grupowego i inst, a nieco wzmocnić mo w 1vs1 należy dać mu jakiś debuff lub buff, i nieco wzmocnić dmg/inkę/wrażkę. Bo z takimi łukami, sheedami czy drutami mo przegrywa w przedbiegach. Z barbą - 2 hity wrzuci barba czy 5 hitów wrzuci mo? kto pierwszy, szczególnie że barbik kasuje pa i ma zrękę broniącą go na 2 strefy? Mniej więcej jak równy z równym mo (tylko na wiedzę) może konkurować z vd i rycami. Sad but true: ) No ale czemu po podklasach dopiero? A dlatego, że tam może być jakiś ciekawy plan balansu, a nawet jak nie to i tak trzeba by to po nich pewnie zmieniać: D Z mojej strony eot, propozycje można dać, podyskutować można, aczkolwiek większego sensu to nie ma: ) Na zakończenie zaś dodam - "ja kce pińcet procent lajf stila, wraszke grupowom zeby mi dawala pa a przecwinikom kasowala po pińć pa i ukas z metełoru i krytyk co drógi meteło i deszcz leprzy i wogule zeby resuf na łogień nie byuo". _________________ Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg. Ani czerwonej gwiazdy starzec. Kocham czerń, kocham noc, Pluję na prawo, bo kocham wolność. |
|
22 Kwi 2013, o 13:28 |
|
|
Uczeń Simona
|
Jestem na nie ponieważ
Mo juz jest wystarczająco mocny w pvp i zarówno w expieniu _________________ Kalazakk Dr 61 LvL Wciąż rośnie S1 |
|
22 Kwi 2013, o 15:18 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Porównajcie sobie ataki 3 różnych profesji:
Kula ognia: _______________________________ Uderzenie cienia: ___________________________ Lodowa strzała: Kula ognia jest najgorszym z tych ataków, ma najniższy modyfykator celności, dużo większe zużycie many niż uderzenie cienia i brak dodatkowych efektów, mo koksi tylko i wyłącznie dzięki inkantacji i wrażce które zwiększają dmg, natomiast sama kula jest słaba. Pomysł wprowadzeniu efektu podpalenia 24% tak jak zatrucia u vd moim zdadniem jest dobry. _________________ Wesołygoryl MO 140 Ostlor na codzień TypowyTroll RYC 116 Ostlor dla odmiany ZłyŻuczek SH 59 Tolnor pvp i turnieje mój kanał YT |
|
23 Kwi 2013, o 00:55 |
|
|
|
Sedno w tym że potwory mają o wiele większe resy na uroki
dla ptrzykładu MO bije w lempo 600 a VD 250 obecny system i tak najlepiej wychodzi dla MO bo na lodowej ataki "lodowe" też nie kokszą |
|
23 Kwi 2013, o 09:57 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Jak tylko dałem pomysł , nie mówie ze szanse na podpalenie mają mieć duże procenty tylko rozsądne
_________________ S.3 ------- Forever |
|
23 Kwi 2013, o 17:46 |
|
|
Strona 2 z 3 |
[ 29 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 123 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |