Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
 Zmiany w magu ognia 
Autor Wiadomość
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2012, o 13:58
Posty: 38
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Matilon napisał(a):
Druwsot napisał(a):
Druid jest czarodziejem, który posiada ogromną moc, a własnie tym źródłem jego czarów/siły jest kij. :ugeek:

Gdzie pisze że moc swoją druid czerpie ze swojej laski?

Nie pisze tylko jak juz jest napisane. Z tym kijem to moj wymysl ;) . Jakby sie temu dobrze przyjrzec to mysle, ze jest w tym troche prawdy.

_________________
Druid & Sheed


21 Kwi 2013, o 15:45
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
No tak, wiedziałem że mi to wytkniesz, Ale jak brak argumentów to i tonący się brzytwy chwyta.
Zgodnie z Twoją sygnaturką grasz Druidem. Zdejmij Istav/Gnata/Latarnie czy inną broń jaką posiada Twoja postać i spróbuj rzucić korzenie/źródło/osy.
Wynik?

@down - jak się nie potrafi czytać ze zrozumieniem to się nie pisze.


Ostatnio edytowany przez Matilon, 21 Kwi 2013, o 15:52, edytowano w sumie 1 raz



21 Kwi 2013, o 15:48
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Matilon napisał(a):
No tak, wiedziałem że mi to wytkniesz, Ale jak brak argumentów to i tonący się brzytwy chwyta.
Zgodnie z Twoją sygnaturką grasz Druidem. Zdejmij Istav/Gnata/Latarnie czy inną broń jaką posiada Twoja postać i spróbuj rzucić korzenie/źródło/osy.
Wynik?

Wejdą korzonki druid nic nie czerpie :/
jak sie nie wie to sie nie pisze

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


21 Kwi 2013, o 15:51
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2012, o 13:58
Posty: 38
Podziękowano: 6 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Skoro wiedziales to po co z bledem napisales?
Domyslam sie jaki bedzie wynik zaproponowanego przez ciebie testu. Nawet nie mam zamiaru go przeprowadzac. Troche zboczylismy z tego tematu zajmujac sie glupim kijem. Jezeli ktos chce podyskutowac na ten temat to prosze do mnie na PW (najlepiej wieczorem wtedy bedzie mozliwosc sprawniejszej komunikacji, gdyz zazwyczaj jestem online o tej porze) lub prosze zalozyc temat w karczmie do tego przeznaczony.
pozdrawiam.

@edit. widze, ze w tym temacie jak narazie wiecej wytykania bledow, niz przemyslen na temat calego podpalenia, wiec postanowilem, ze wszystkie odpowiedzi do tych ktorzy tak bardzo czepiaja sie tego calego "kija" bede kierowal na PW.

_________________
Druid & Sheed


21 Kwi 2013, o 15:56
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Mar 2011, o 14:03
Posty: 2356
Podziękowano: 161 razy
Otrzymanych podziękowań: 256 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Hola hola, czy to serio przemyslany pomysł?
Jakby to podpalenie miało wyglądac? Przecież już i tak dmg z kulki jest duże, i do tego podpalenie?
No chyba, że podpalenie miałoby być malutkie....ale.....
Co wtedy z normalnym podpaleniem? MO podpala gracza, zadaje dosyć przyzwoite DMG, potem bije z kulki, wchodzi podpalenie, które jest znacznie słabsze i całe podpalenie traci na efekcie.

Jakies pomysły za wprowadzeniem?
Duże dmg z podpalenia z kulki nie zostanie wprowadzone.
Małe podpalenie może de facto osłabić MO.


22 Kwi 2013, o 11:26
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 19 Sty 2011, o 18:34
Posty: 85
Miejscowość: Mielec/Kraków
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 21 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Średnio przemyślany. Chociaż faktem pozostaje, że jeśli łuka ognista strzała jest mocniejsza od kulki, UC mocniejsze w podstawie... Ale nie no, to psułoby palenie.

Póki co jest ok, szkoda coś zmieniać, inne profy by płakały i płakały, mimo, że mo za dużych szans z ogarami z podobnym lvlem nie ma: P Znaczy ma, ale niższe niż strona przeciwna, od ok. 30 lvlu do 100go z hakiem: D Później ze Żmijem kwestia farta, ale nie o tym.

Porównajmy np - barba i ryc. Jeden ma potężne, a drugi ma krytyczne... o ile potężniejsze?: ) I furia do tego. Analogicznie - mo mógłby mieć zwiększony lekko dmg z podstawy (skoro nuker od buffera ma większe, to mo od takiego vd czy dru też mógłby, żeby ładniej wyglądało), a moby zwiększone resy; (żeby nie zachwiać pve). Wrażka odejmująca więcej resów nie jest złym pomysłem - bo naprawdę wydaje mi się, że jak w ogóle zacznie działać, to nie odejmuje procent odporności jak ma w opisie skilla, lecz punkty odporności, a na osoby/moby z nawet "tylko" 160 resa te 50 coś punktów to serio niewiele: P (tak samo jak odp na lód nie dodaje procent resów lecz punkty resów, to takie info dla młodszych mo).

Aczkolwiek, mimo, że 1vs1 MO najmocniejszy nie jest, spisuje się za to jako tako w grupowym, zmiany proponowałbym wprowadzić po podklasach dopiero... Wiem, że to lata, no ale cóż poradzić.

Bo prawda jest taka, że żeby nie zachwiać jednocześnie pvp grupowego i inst, a nieco wzmocnić mo w 1vs1 należy dać mu jakiś debuff lub buff, i nieco wzmocnić dmg/inkę/wrażkę. Bo z takimi łukami, sheedami czy drutami mo przegrywa w przedbiegach. Z barbą - 2 hity wrzuci barba czy 5 hitów wrzuci mo? kto pierwszy, szczególnie że barbik kasuje pa i ma zrękę broniącą go na 2 strefy? Mniej więcej jak równy z równym mo (tylko na wiedzę) może konkurować z vd i rycami. Sad but true: ) No ale czemu po podklasach dopiero? A dlatego, że tam może być jakiś ciekawy plan balansu, a nawet jak nie to i tak trzeba by to po nich pewnie zmieniać: D

Z mojej strony eot, propozycje można dać, podyskutować można, aczkolwiek większego sensu to nie ma: )

Na zakończenie zaś dodam - "ja kce pińcet procent lajf stila, wraszke grupowom zeby mi dawala pa a przecwinikom kasowala po pińć pa i ukas z metełoru i krytyk co drógi meteło i deszcz leprzy i wogule zeby resuf na łogień nie byuo".

_________________
Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg.
Ani czerwonej gwiazdy starzec.
Kocham czerń, kocham noc,
Pluję na prawo, bo kocham wolność.


22 Kwi 2013, o 13:28

Podziękowali: DevV (22 Kwi 2013, o 13:35)
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2013, o 06:46
Posty: 63
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 3 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Jestem na nie ponieważ
Mo juz jest wystarczająco mocny w pvp i zarówno w expieniu

_________________
Kalazakk Dr 61 LvL Wciąż rośnie :)
S1


22 Kwi 2013, o 15:18
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2012, o 18:31
Posty: 156
Miejscowość: Siedlce
Podziękowano: 38 razy
Otrzymanych podziękowań: 33 razy
Nick w grze: Wesolygoryl
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Porównajcie sobie ataki 3 różnych profesji:

Kula ognia: _______________________________ Uderzenie cienia: ___________________________ Lodowa strzała:
Image ImageImage

Kula ognia jest najgorszym z tych ataków, ma najniższy modyfykator celności, dużo większe zużycie many niż uderzenie cienia i brak dodatkowych efektów, mo koksi tylko i wyłącznie dzięki inkantacji i wrażce które zwiększają dmg, natomiast sama kula jest słaba. Pomysł wprowadzeniu efektu podpalenia 24% tak jak zatrucia u vd moim zdadniem jest dobry.

_________________
Wesołygoryl MO 140 Ostlor na codzień
TypowyTroll RYC 116 Ostlor dla odmiany
ZłyŻuczek SH 59 Tolnor pvp i turnieje
mój kanał YT


23 Kwi 2013, o 00:55
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Sedno w tym że potwory mają o wiele większe resy na uroki
dla ptrzykładu MO bije w lempo 600 a VD 250
obecny system i tak najlepiej wychodzi dla MO
bo na lodowej ataki "lodowe" też nie kokszą


23 Kwi 2013, o 09:57
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lut 2013, o 15:26
Posty: 7
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Jak tylko dałem pomysł , nie mówie ze szanse na podpalenie mają mieć duże procenty tylko rozsądne :)

_________________
S.3 ------- Forever


23 Kwi 2013, o 17:46
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 435 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron