Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
 Zmiany w magu ognia 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lip 2012, o 14:38
Posty: 22
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 29 razy
Nick w grze: Shacal
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Witam,
krótko i na temat postaram się odpowiedzieć.
Skoro grasz profesją jaką jest mag ognia, to ten pomysł wydaje Ci się idealny, natomiast inny profesją on się raczej nie spodoba.
Mag ognia jakbyście nie zauważyli posiada podpalenie od 18lvl , z czego atakuje zwarciem i obrażeniami od następnej rundy. Pomysł sam w sobie nie był by taki zły jakbyś wziął pod uwagę to iż mo, juz posiada podpalenie i skoro już by mieli to wprowadzić ( w co bardzo mocno wątpię ) mo by został za dobrą postacią troszeczkę.

Natomiast porównywanie go do takich profesji jak VooDoo czy łucznik jest banalne, Łucznik i VooDoo są debuferami , Mag Ognia robi za hitera , a obrażenia to jak już zostały wspomniane dzięki inkantacji i wrażce są przeznaczone własnie do używania i zwiekszania DMG Magowi , więc proszę was :D

To tak samo jakby Sheedowi dać przy unikach iloś 5 zamiast 3, kto Ci pójdzie na ten pomysł ? Nikt, dlatego że Sh by był prawie nie do zabicia w walce pvp 1 na 1 np.

PzDr. Shac

_________________
Pielęgnuje tę nienawiść w sercu na dobre i karmie ją głupotą ludzi, którą widzę ciągle.
Mój Kanał YouTube :twisted:


24 Kwi 2013, o 15:40
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2013, o 13:05
Posty: 19
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Ja powiem tak:
Pomysł genialny.
spodobała mi się na 1 stronie wypowiedź o ulu z osami kolesia o pseudo rzuff xd dobrze dowalił temu druidkowi xd.

No ale z drugiej strony (pomimo iż jestem mo) to trochę by dało jeszcze większa przewagę niż juz jest mo nad innymi profami. Tak samo jak ogien logicznie podpala tak samo u łucznik strzała logicznie zabija człowieka, lub powoduje krwawienie.
A po strzale z łuku wcale przeciwnik nie krwawi (krwawieniem takim jak barbarzynskie gryzienie)


24 Kwi 2013, o 22:23
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Mar 2011, o 14:03
Posty: 2356
Podziękowano: 161 razy
Otrzymanych podziękowań: 256 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Odpowiedzcie mi na jedno pytanie, po co ta zmiana?


25 Kwi 2013, o 10:29
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Sty 2013, o 14:47
Posty: 119
Podziękowano: 23 razy
Otrzymanych podziękowań: 11 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
To Vd dajcie krwawienie zamiast zatrucia w cieniu .
Mo już jest koxem widzę że chyba za małym co dla niektórych .
Radzę po prostu rozwinąć podpalenie i z niego korzystać.

A zuzuzu3 robi porównanie jak przecież Mo posiada inke która mu zwiększa atak .

Carrot niema co porównywać mo do vd szpila nie zależy od nas w pvp czasami ją się wrzuca przez 3 rundy jak i na bossach też czasem tak bywa

_________________
VD 120 +

Czegoś nie potrafisz to rób to częściej i więcej żeby przełamywać progi w codziennym Życiu


Ostatnio edytowany przez Boogiboy, 25 Kwi 2013, o 15:16, edytowano w sumie 1 raz



25 Kwi 2013, o 10:45
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Boogiboy napisał(a):
A zuzuzu3 robi porównanie jak przecież Mo posiada inke która mu zwiększa atak .


A VD ma szpilę dzięki której lepiej trafi (niby to debuff, więc nie ma 100% na wejście, ale daje dużą różnicę), łucznik zmysły dzięki którym lepiej trafi...
@topic: gdyby wprowadzili takie coś umiejętność podpalenie straciłaby na wartości, jak już to zwiększyć troszeczkę obrażenia kuli, bo te 220% to trochę mało jak na DMG dealera, ale wtedy mag ognia mógłby być trochę zbyt mocny. W każdym razie większy w tym sens niż w podpaleniu z kulli.


25 Kwi 2013, o 14:00
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Zaletą MO są względnie wyższe obrażenia na mobach. Jeśliby zwiększać jego obrażenia, to w znacznie większym stopniu niż w PvP byłoby to odczuwalne w PvM. Wtedy powinno się zwiększyć resów u WSZYSTKICH mobów o jakąś część tego, co by zostało podniesione w kuli (aby nagle przeciętny MO nie bił o kilkadziesiąt/kilkaset obr. mocniej). Od groma roboty...

Inaczej mówiąc - zaleta MO, jaką jest większe obrażenia na mobach skutecznie utrudnia zwiększenie obrażeń MO w PvP.
Barbarzyńca ma 320%+55% obrażeń, MO 220%+29% obrażeń... a mimo to, w trakcie bicia bossów dobry MO niewiele ustępuje barbie (pozbawionego transu/poświęcenia). A różnica to aż 126% obrażeń !

Oczywiście, gdyby planowano zmienić dużo... gdyby dodać 5-10% (z 220% do 230%) różnica byłaby symboliczna - równie symboliczna co znaczenie tego tematu w zmianach MO.


25 Kwi 2013, o 14:52
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Kyth - a te procenty to się nie liczy przypadkiem w ten sposób?

Barb 320% * 1.55
MO 220% * 1.29


25 Kwi 2013, o 19:48
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
Matilon napisał(a):
Kyth - a te procenty to się nie liczy przypadkiem w ten sposób?

Barb 320% * 1.55
MO 220% * 1.29


Możliwe. Musiałbym sprawdzić w grze, by mieć pewność. Lecz to tylko zwiększa przewagę barbarzyńcy nad MO, co jeszcze bardziej podkreśla różnicę resów u mobów.


25 Kwi 2013, o 20:50
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Kwi 2013, o 16:29
Posty: 49
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zmiany w magu ognia
BassticO napisał(a):
Wpadłem na taki pomysł żeby zrobić zmianę w magu ognia. O to chodzi ze gdy on zadaje obrażenia z kuli ognia żeby miał jakieś szanse na podpalenie przeciwnika tak jak ma VD z cienia na otrucie


Kolego ;) pomysł genialny! Jednak zachwiałoby to równowagę, Mo byłby jeszcze lepszy niż jest. Za pomysł dostajesz "kufla" odemnie, ale wydaje mi się, że nie przejdzie :(

_________________
s5 | nick Combo | profa Sheed | lvl 43 (postać Turkowa, PvP, również pod bossy, pod expa, pod czat handlowy, pod czempy, POD GRĘ..)
inne postacie to tajemnica, liczy się Combo - PJK


26 Kwi 2013, o 17:22
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 422 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron