Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
 ''Pigmentowanie'' Dracorporis. 
Autor Wiadomość
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2012, o 12:32
Posty: 298
Miejscowość: Starogard Gdański
Podziękowano: 64 razy
Otrzymanych podziękowań: 41 razy
Nick w grze: Stachubrach
Odpowiedz z cytatem
Post ''Pigmentowanie'' Dracorporis.
Witam serdecznie. Wpadłem na pomysł, aby może przy pelerynie ''Dracorporis'' można było ustawić jedną z dwóch opcji lub obie tj.
1) Pomalować to,co można teraz.
2) Pomalować naramienniki.
3) Pomalować i to,i to.
Oczywiście i to i to nie kosztowało by więcej,a pomysł zaczerpnięty z tego, że słyszałem od niektórych graczy, że żałują, że nie mogą pomalować naramienników.
Krótkie ale pewnie przydatne.
Komentujcie :)

_________________
Stachubrach-Łucznik [85] OFF :(
Pomogłem? Podoba się? Daj ku f e l k a. :)
Mój kanał na YT: http://www.youtube.com/channel/UC4rLfyOMgD-2IhDf0b6YxOw/feed


15 Maj 2013, o 15:18
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01
Posty: 2181
Podziękowano: 262 razy
Otrzymanych podziękowań: 697 razy
Nick w grze: desacred
Odpowiedz z cytatem
Post Re: ''Pigmentowanie'' Dracorporis.
Obecnie - o ile się nie mylę - jest to jeden obiekt i jest traktowany jako całość przy zmianie koloru. Możliwe (?), że na nowym silniku elementy ekwipunku będą miały kilka elementów składowych możliwych do podmalowania. Była by to fajna opcja nie tylko dla pelki z tematu, ale i dla wszystkich itemów.

_________________
"Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy."

"Nie znam się, to się wypowiem."
"Znam się na wszystkim, na niczym dobrze."


15 Maj 2013, o 15:26

Podziękowali: 4 Basfau (15 Maj 2013, o 16:55), Eduardoo (15 Maj 2013, o 15:34), Maerle (15 Maj 2013, o 17:42), Robinzgrubł (16 Maj 2013, o 18:25)
Profil WWW
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: ''Pigmentowanie'' Dracorporis.
desacred napisał(a):
Obecnie - o ile się nie mylę - jest to jeden obiekt i jest traktowany jako całość przy zmianie koloru. Możliwe (?), że na nowym silniku elementy ekwipunku będą miały kilka elementów składowych możliwych do podmalowania. Była by to fajna opcja nie tylko dla pelki z tematu, ale i dla wszystkich itemów.


Gdzieś na forum bodajże Drygu wspominał, że są plany dotyczące robienia przez siebie broni, z poszczególnych, wydropionych elementów, z konkretnymi, pożądanymi przez gracza właściwościami. Jeśli resztę eq dałoby się składać w podobny sposób, to prawdopodobnie morphowanie byłoby też "po kawałku".
Ale co będzie w tych upkach, tego nie wie nikt. (chyba nawet sama ekipa :lol: )
Jestem za.


15 Maj 2013, o 15:55
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 3 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 347 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron