![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
iskra a kulka i "kochane" procenty
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:07 Posty: 26 Miejscowość: Żory Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Mam nadzieje ze w dobry dziale pisze
![]() Skoro iskre mam rozwinieta na 1 (szansa trafienia 100%) a kule na 7 (szansa 115%) to dlaczego w tej samej turze i przy daniu tylu samo PA (2) iskra ma wieksza szanse na trafienie niz kulka? Pytałem GM-ów na moim serwerze ale niestety wszyscy odsyłają mnie do dryga ![]() UP Dlaczego ataki obszarowe u MO nie są brane pod uwagę przy sprawdzaniu komeda /stats? niejednokrotnie przy biciu mieska zdaza sie ze przy 4 atakach (2x89% i 2x 85%) jeden z mobków nie otrzymuje zadnych obrazeń ( co teoretycznie jest niemozliwe ![]() |
|
24 Maj 2013, o 14:10 |
![]() |
|
![]() |
||
Administrator ![]() ![]() |
Trochę pokręciłeś, szansa kuli na 7 i iskry na 1 jest taka sama, wynosi 115% (wg opisu).
Ale faktem jest, że iskra ma troszkę (1%) wyższą szansę na wejście ataku, w sumie to często starałem się dobić przeciwnika iskrą z racji tego, że jest ciut większe prawdopodobieństwo że wejdzie. Wytłumaczyłbym to zaokrągleniami, jest to bazowa wartość iskry, kula jest rozwinięta i pewnie w którymś miejscu nie wpisano wartości szansy, ale wyliczono ją z poziomu poprzedniego. Co do statsów wiele razy dyskutowane było o niedociągnięciach w tej komendzie. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E ![]() |
|
24 Maj 2013, o 15:18 |
![]() |
|
![]() |
||
Zabójca Tilsai ![]() Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01 Posty: 799 Podziękowano: 66 razy Otrzymanych podziękowań: 195 razy Nick w grze: Eld ![]() |
obszarówki deszcz/grad musiałyby być liczone w zależności od tego ilu przeciwników się znajduje naprzeciwko np 5 wilków brane jako 5 ataków i z tego liczone który trafi który nie, co według mnie jest bez sensu, inna sytuacja meteor, który jak wiemy nie zawsze sięga wszystkich wrogów
_________________ We are all the same, players in the game. |
|
24 Maj 2013, o 15:32 |
![]() |
|
![]() |
||
Jedną nogą w Haligardzie ![]() Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:07 Posty: 26 Miejscowość: Żory Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Fakt mój błąd jeśli chodzi o tą szanse:/ gdzieś musiałem się zakręcic, ale nie zmienia to faktu że prc patrząc na opie powinien być taki sam:) a co do komendy stats... Niedociągnięcia, błąd, itp w narzędziu które jest standardowym "narzędziem obrony" ekipy przy każdej dyskusji o procentach?
P.S. Jeszcze jedna rzecz a nie chce nowego tematu zakładać. Przy wbijaniu wrażki wiecej niz 1x w bosa (np. 2PA i druga wrażka 1PA) często zdarza sie sytuacja w krórej szansa na wbicie jest taka sama^^ ktoś mi to moze wyjaśnić? |
|
27 Maj 2013, o 13:04 |
![]() |
|
![]() |
||
Administrator ![]() ![]() |
gregor86 napisał(a): P.S. Jeszcze jedna rzecz a nie chce nowego tematu zakładać. Przy wbijaniu wrażki wiecej niz 1x w bosa (np. 2PA i druga wrażka 1PA) często zdarza sie sytuacja w krórej szansa na wbicie jest taka sama^^ ktoś mi to moze wyjaśnić? Oczywiście, już wyjaśniam ![]() W tej sytuacji boss nie dał punktów akcji na obronę przeciwko urokom, a szansa na trafienie wynika tylko z jego odporności. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E ![]() |
|
27 Maj 2013, o 13:52 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |