Strona 2 z 5 |
[ 41 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zlecenia - tylko propozycje
Autor | Wiadomość | |
---|---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 22 Lut 2013, o 20:34 Posty: 1 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Oto mój pomysł na nowe zlecenie brało by się je od nowego NPC Skorpion który byłby niedaleko zamku zlecenie na Upadłych dialog mniej więcej taki
Player-Witaj Skorpionie nie masz dla mnie jakiejś pracy może? Skorpion-Witaj <Player> prosiłem już strażników aby końcu się pozbyli tych upadłych w zamku ale najwyraźniej mają to w D**** wiec prosiłbym cie o pomoc P-Oczywiście , co mam zrobić?? S-Zabij 15 upadłych w zamku . Nagroda była by ok 3000 złota i 3500 expa skorpion byłby takim starszym wojownikiem z taernu np bez ręki i można by zrobić u niego misje np na 27 która polegała by na np zemście na jego jakimś dawnym wrogu |
|
23 Lut 2013, o 16:26 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Zlecenie na wendigo
bierzemy od kowala w terentis mamy 10 min na upolowanie wendigo nagroda: flasza większej zręki _________________ Moment w którym zamykasz oczy na polu walki, jest momentem, w którym już ich nie otwierasz |
|
23 Lut 2013, o 18:24 |
|
|
Walczący z drzewcami
|
Zlecenia na bossy
moim zdaniem powwinno tk cos byc wkoncu to bylby nielada wyczyn dla niekturych ... zlecenie bylo by od larsa Zlecenia stopniowaly by sie sie na - Hardcora(losuje bossa od gmo do jaskólki) - Koxa(od ducha lodu do fyo) - Nieulomka( duch ognia/energi/misiek/ghadira) - Zawansowanego (ichi/babatek/gregorius) -Nowicjusza (od herszta do ichiego)(tu bieze sie od kolda tizemlina z powodu braku wejscia do alairu) nie ma powyzej jaskólki poniewaz za duzo by to trwalo . LVL DO ZLEC hordcore-65-100+ Kox-45-65 Nieulomek-34-45 Zawansowany(26-34 Nowicjusz-1-26 _________________ MO 36 Vocare Ad Regnum |
|
4 Mar 2013, o 20:53 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 14 Kwi 2012, o 22:27 Posty: 12 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Na potrzeby tego zlecenia należy stworzyć nowego NPC: "Panią Wiosnę" (coś na wzór mikołaja), która pojawiłaby się 14 marca, a znikłaby 31marca.
Znajdowała by się ona przed areną tak jak mikołaj i gwiazdor, otrzymywalibyśmy od niej zlecenie o nazwie: "Utopić marzannę". Polegałoby ono na dostarczeniu przedmiotów potrzebnych na wykonanie kukiełki, a następnie wrzuceniu jej do rzeki. Czas trwania: 30 min Czas oczekiwania: 15 min Nagroda: 25 000 doświadczenia oraz 12 500 złota Dialogi: A:Witaj, potrzebujesz może pomocy? B: Owszem, muszę pozbyć się zimy. A: Jak zamierzasz to uczynić? B: Potrzebuję do tego: -Sznurek(znajdziesz go u kowala) -Patyki(do zebrania koło zedow) -Pajęcze spoiwo -Materiał(zapytaj o niego Jadźke) Gdy dostarczymy jej odpowiednie przedmioty otrzymamy marzannę, którą wrzucamy do miejsca wskazanego na mapie, a następnie wracamy po nagrodę. |
|
8 Mar 2013, o 00:06 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Nie mam zbyt dobrych pomysłów ale oto moje zlecienie ( potrzebne jest stworzenie NPC o nazwie Glou. Będzie stał obok domku na podzamczu. To będzie taki szkielet w czarnym płaszczu opierający się laską)
Dialog: Player: Kim jesteś szkielecie ?! Glou: Nazywam się Glou i potrzebuje pomocy. Player: mów o co chodzi ! Glou: Moi martwi przyjaciele zostali opętani przez złe siły... dotego jeszcze te ogry ! Player: Co z tego mam rozumieć ? Glou: Zabij 10 szkieletów, a ich szczątki przynieś do mnie. Oto pierwszy etap zadania: Przy zabijaniu dowolnego szkieleta dostaniemy przedmiot "szczątki" (dostępny tyko podczas trwania zlecenia). Zbierzemy 10 szt. i wracamy do Glou'a. I mówimy z nim : Player: Glou'rze zdobyłem szczątki ! Glou: Dobrze ale to nie koniec trzeba je skremować. Player: Nie ma problemu pozbieram drewna. Glou: Musi to być specjalne drewno z tych okolic... Ogry używają tego drewna jako broni. Player: Czy do skremowania potrzebne będzie coś jeszcze ? Glou: Tak. Będą potrzebne pajęcze skóry na owinięcie prochów. Etap 2: Zabijamy dowolnego ogra i dostajemy od razu rzecz "Pałka z martwego drewna". Następnie udajemy się na bagna i ubijamy pająki . (najlepiej zdobyć skóry przed rozpoczęciem zlecenia ). Kiedy wszystko zdobędziemy wracamy do Glou'a na rozmowę : Player : zdobyłem wszystko Glou: Dobrze. Bardzo dobrze ! [Glou ani chwili czekając rozpala pałkę i zaczyna palić się ogień. Następnie wrzuca szczątki do ognia by spaliły się na popiół. Gdy z szczątek i drewna został sam popiół to zaczyna brać garściami go na skóry i zawija następnie je w sakwy.] Player: Gotowe ? Glou: Tak, tak. Teraz każdą sakiewkę z prochami wrzuć pojedyńczo do każdej z tych dołów a następnie zasyp. Player: [Robisz to co każe glou. Gdy skończyłeś zauważyłeś że Glou gdzieś znikł a na ziemi leży sakwa z pieniędzmi oraz buteleczki z szpikiem nieumarłego.] Nagroda: 3.000 expa 10.000 złota 15 szt. szpiku nieumarłego Czas robienia zlecenia : Etap 1: 20 min. Etap 2 : 20 min. Czas na rozmowe z Glou'em nie jest doliczany ( prosiłbym o takie zrobienie ze strony technicznej ) Czas na wykonanie kolejnego zlecienia wynosi 4h. |
|
16 Mar 2013, o 17:20 |
|
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Q. Nadzieja
Wym. 8lvl, zrobiony Q simon mówi. podchodzimy do simona i informuje nas, o bandytach przetrzymujących młodą taernanijkę (znajomą koleżanką z taernu, o imieniu Diana) , w jaskini bandytów, tam, gdzie zabiliśmy Inagara. Idziemy tam, i zastajemy i zastajemy 5-osobową drużynę złożonej z 2x zlodziejka (osłabione), 2x rzezimieszek (oslabieni), 1x drab (oslabiony). Po zabiciu ich leży przed nami umierająca złodziejka. Pytamy się jej, kim jest, i ona nam mówi, że są ludżmi siostry Inagara. Oraz nam mówi, że jej szefowa się dowiedziała, że to wlaśnie taernczycy zabili jej brata. Więc postanowiła się na nich zemścić. (złodziejka umarła). Po tym idziemy do ołtarza i widzimy kobietę. Player:Nic Ci się nie stało? Diana:Nie, nic. Ale, ja Cię chyba znam? Player: tak to ja (nick). Diana: Tak się cieszę! A gdzie jest Twoja matka i Alend? Player: Nie, żyją.... Diana: Szkoda, nawet mili byli. Player: Hodź za mną! Po rozmowie otrzymujemy przedmiot: Diana. I idziemy do Simona. On z tego powodu się cieszy i mówi nam, żeby, została u niego. My się zgadzamy odprowadzamy ją do domu Simona. Po tym wracamy do Simona. I on nas informuje abyśmy poszperali w mieście. Idziemy do Maliny i pytamy się jej: Player: Cześc, Malina! jakieś platki na mieście? Malina: Tak, ostatnio jakaś dziwna kobieta zawitała do miasta. I bez przerwy chodzi do jaskini bandytów. Chodzą słuchy, że porywa ludzi. Aha, znam takiego typka z którym bardzo często rozmawia. Nazywa się Milon i przesiaduje w ruinach, jabłka mi tam często zrywa. Player: Ok, dzięki. Wracamy do Simona i opowiadamy mu o naszych odkryciach. Potem wysyła nas do ruin i wchodzimy przez klape do piwnicy. i podsłuchujemy: Milon: Ostatnia partia niewolników z taernu została uwięźniona. Rioluna (siostra Inagara): Ha! świetnie! nie mogę się doczekać, gdy będę ich torturowała! Milon: Heh, jaka ty jesteś zabawna! Rioluna: Och! dzięki, musze iść jeszcze coś załatwić! Milon: Bywaj. Ona wychodzi a my wchodzimy piętro niżej. Widzimy Milona przy papierach: Player: Ty gnoju! Milon: Kto ty?! Player: Obywatelką taernu, durniu! Milon: Osz ty! Walka! Milon wygląda jak łysy, ma 100 hp, 300 many, 500 kondycji. Po zabiciu jego wylatuje nam świstek z słowami po utorskiemu. Wracamy do Simona a on na nas krzyczy że bandyci są w jego domu z Dianą. Wchodzimy a w środku są 2 grupy moobów takich, jak byli na początku mojej odpowiedzi. po zabiciu ich umierająca Diana informuje nas, że Rioluna wraz z więźniamy jest w ruinach w piwnicy. (Diana umarła). Biegniemy do ruin. Po wejściu pod klapę w ruinach stoi nam 1 grupa moobków taka jak powyżej. Po zabiciu ich kierujemy się na dół, tam stoi Rioluna wraz z kompanami (walka). Rioluna wygląda jak Ghadira ale że ma 200 hp, 300 many, 800 kondycji. A w drużynie ma 2x drab. Po zabiciu ich wracamy do Simona a on nam gratuluje. Nagroda: 5k zlota 5k expa. _________________ To, co mnie nie zabije, to wzmocni... |
|
18 Mar 2013, o 19:04 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Będzie można wziąć 3 zlecenia od Turvilla, zlecenia są losowe:
Wymagany 25 lvl i zrobiony quest próba druidów. Opis: Polega na zabiciu bossa Ropuchy/Ichtiona lub Babadka. Dilaog: -Player: Witaj! Turvill masz może jakieś zadanie dla mnie? -Turvill: Witaj! <Player> Mam dla Ciebie zadanie. -Player: Dobrze. -Turvill: Zabij Ropuche, która pustoszy mokradła. -Player: Ok. Już lece. / Nie zrobie tego bywaj Czas na wykonanie zlecenia 45 min Czas na następne zlecenie 30min Polega na zdobyciu Imperialnych Naramienników. Dialog: -Player: Witaj! Turvill masz może jakieś zadanie dla mnie? -Turvill: Witaj! <Player> Mam dla Ciebie zadanie. -Player: Dobrze. -Turvill: Imperialni Rycerze zaczynają słabo pilnować, przetrzep im skóre i zdobądź ich Naramienniki. -Player: Ok. Już lece. / Oni są dobrzy nic im nie zrobie bywaj. Czas na wykonanie zlecenia 30 min Czas na następne zlecenie 30min Polega na zebraniu halitu rużnej ilość w zależności od godziny: -Od godz. 5rano do 12w dzień da nam 50k za zabranie 100szt. halitu. -Od godz. 12 w dzień do 14 nie da nam nic, ponieważ ma przerwe. -Od godz. 14 do 20 daje 50k za zebranie 100szt. halitu. -Od godz. 20 do 22 nie da nam nic, ponieważ ma przerwe. -Od godz. 22 do 5 rano da nam 100k za zebranie 150szt. halitu. Dialog: -Player: Witaj! Turvill masz może jakieś zadanie dla mnie? -Turvill: Witaj! <Player> Mam dla Ciebie zadanie. -Player: Dobrze. -Turvill: Potrzeba mi dużo halitu dostarcz do mnie 100szt. (ponieważ jest 23) -Player: Ok. Już lece. / Nie za dużo roboty. Czas na wykonanie zlecenia 50 min Czas na następne zlecenie 2h Każdo zlecenie oprócz halitu daje 5500 exp i 5500 kasy, zlecenie na halit tylko daje kasę! Halit możemy sprzedawać też poza zleceniem! Musimy przynosić ratami, bo przecież nie da się zmieścić 100szt. czy 150szt. halitu na jedno zabieranie. _________________ Nazwa: Hefajstosx Profesja: Mosiek Poziom: 33 se rośnie Server: 1 |
|
20 Mar 2013, o 20:01 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
|
oto propozycja zlecenia: Pomoc Adairowi! Wym lvl: 25
To zlecenie dostaniemy u Adaira po wykonaniu zlecenia dostaniemy Butle Wywerny Będziemy musieli zebrać 10 Halitu poczym musimy zabić gryzzli i zdobyć od niego Serce Gryzzli (Tylko do zlecenia) i po tym Adair teleportuje nas na mapke wywerny (mapka zleceniowa) będzie to jaskinia Grozy.Zabijamy Wywerne i Dropi z niej Serce wywerny koczymy zlecenie oddajemy serce Adairowi on daje nam 200 Jedzienia,Żelaza,Desek 7,000-10,000 Doświadczenia 100,000-200,000 złota.Zlecenie trwa 1godz a do następnego 45 minut. |
|
23 Mar 2013, o 11:28 |
|
|
Błądzący w Tunelach
|
Od: Zbir Fergusona (pół nowa postać). Wygląd jak "stary" herszt.
Położenie: Tawerna w porcie Wymagania: ukończone Ja- bandyta i kontynuacje oraz min. 50lv. Wykonane Zielona granica. Dialog: Zf: Hm... Ty mi kogoś przypominasz... P: (nie odzywaj się) Zf: Zaraz... To ty byłeś u Fergusona tym nowym. P: Tak. I co z tego? / Nie wiem o czym mówisz (bywaj) Zf: To, że potrzebuję twojej pomocy. P: Słucham / Nie mam czasu. Zf: Zebraliśmy się na nowo pod przywództwem innego bandyty. Ale za wiele sobie wyobraża. Pomiata nami. Jest uzdolniony ale my nic nie zyskujemy. Nie ma współpracy. Dlatego chcę abyś zabił tego typa. P: OK. Zf: Poczekaj... On jest w Aralilu na piętrze w zrujnowanej wieży. Musisz się jednak jakoś tam dostać. P: Mam przepustkę. Zf: To nic nie da. Jest ona teraz nieaktualna. Ze względów bezpieczeństwa imperium chwilowo przepuszcza tylko pewne osoby. P: Znajdę sposób, aby się tam dostać! Jak się nazywa ten wasz herszt? Zf: Ciężka Łapa. Nie umie zbyt dobrze walczyć, ale otacza się ludźmi. P: Dobrze. Zabiję go. Tylko pozostaje jedno pytanie... jak mnie wynagrodzisz? Zf: Dostaniesz zapłatę i to w dowolnej walucie. A teraz idź. Nie zawiedź mnie! P: Dobrze! / Nie, jednak ci nie pomogę. Możemy się dostać do wieży w dowolny sposób. Gdy rozmawiamy ze strażnikiem przy bramie... Dialog: P: Witaj. Chciałbym przejść. S: Dobrze obywatelu. Jak się nazywasz? P: <nick> / To pomyłka (Tracimy możliwość przejścia tą drogą) S: <nick>, <nick>, <nick>... nie ma cię na liście! Bardzo mi przykro! P: I powinno! Twoje dni są policzone mendo! [Walka] / A to szkoda! Może ja już sobie pójdę? [Rezygnujemy z możliwości przejścia tą drogą] Walka jest z grupką 4x żołnierz imperialny i 1x Kapitan straży. Kapitan straży-> Rycerz imperialny, 1200hp, 15% szans na rozproszenie holma, siła jedności (tzn. rozkaz). Po każdym zgonie w tej walce cała grupka oraz rozmowa się resetuje. W zrujnowanej wieży: Walka z grupką: 4x Arcyłotr 1x Ciężka Łapa. Wypada z niej: 1-4 plany bandytów (do zlecenia na żelazo) Po powrocie do Zbira Fergusona: P: Wykonałem zlecenie Zf: O jesteś! Słyszałem, że Ciężka Łapa gryzie ziemię! Dostaniesz sowitą nagrodę! P: Mam nadzieję... Zf: Zgodnie z obietnicą wybierz walutę. P: a) Pięknie się mieni to twoje złoto. (20000 złota) b) Hmm... Potrzebuję nieco platyny. (2 platyny) c) Oczywiście, że chcę nagrodę w walucie imperium- imperiałach. (15 imperiałów) Czas oczekiwania do kolejnego zlecenia: 3 godziny Czas na zlecenie: 45 minut Nagroda: 5000 PD + nagroda podana w dialogu Proszę o opinie _________________ Gram już tylko vd i mi z tym dobrze Chętnie biorę udział w sesji fabularnej |
|
1 Cze 2013, o 16:21 |
|
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Gru 2012, o 10:36 Posty: 3 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Moja propozycja zlecenia jest następująca:
Zlecenie pobieramy od nowego NPC – „Heaven Mafioso” Od niego dostajemy propozycję zgładzenia jednego z graczy i uratowania dobrego imienia klanu TAERN. 1. Gracz wybrany byłby przez system poprzez podanie nicku i mapki kierunkowej do niego. 2. Wybrany gracz nie może znajdować się na instancji oraz poeinien posiadać lvl +-5 lub równy od biorącego zlecenie 3. W chwili wybrania gracza przez system zostaje on unieruchomiony na ok. 5min z informacją o przygotowaniu się do walki z graczem biorącym zlecenie 4. Powyższe 5 min byłoby czasem na znalezienie gracza i rozpoczęcie walki. 5. Nie obowiązują ochronki oraz pola zielone. Ewentualnie przeniesienie obu graczy na arenę (czas oczekiwania jak w pokoju turniejowym) Po wygranej walce przysługiwała by losowa nagroda: -2szt eski lub 1 presta lub 5k złota – ewentualnie inne. Po przegranej walce: - minusowy honor lub minusowy prest Oczywiście aby nie krzywdzić niewinnych graczy (wybranych przez system) i zmobilizować do walki oni również dostawali by nagrodę za wygraną walką: złoto, prest, honor itp. (losowo). Natomiast za walkę przegraną minimalną stratę expa. Oczywiście odbiór nagrody u „Heaven Mafioso” Zlecenie można by było pobrać 1x na 2 dni. |
|
3 Cze 2013, o 13:16 |
|
|
Strona 2 z 5 |
[ 41 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3, 4, 5 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |