Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Ekonomia 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 24 Lut 2012, o 18:28
Posty: 103
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Ekonomia
Witam. Chciałbym zaproponować pewne rozwiązanie jeśli chodzi o wytwarzanie przeróżnych, wszystkim potrzebnych towarów.

Sa ludzie którzy chodzą prawie tylko na bosy, sa tacy co expią sobie na mobkach, są tacy co w zasadzie bardziej wolą z innymi pogadać...są tez tacy co sa nastawieni na wytwarzanie przeróżnych towarów i na tym starają sie zarobić.

Może można by wprowadzić jakiś system, ułatwiający/wynagradzający/bonusujący skalę wytworzonych towarów? Jeśli: np: ktoś wytworzy 10/100/1000 flaszek HP/ZR czy czegokolwiek innego, to może mógłby dostawać pewien status... Ciułacz, handlarz, handlowiec itd... Mogłoby to dotyczyć pojedynczych towarów, lub pewnych grup towarów.

Każdy z takich poziomów mógłby uprawniać do % tańszego zakupu towarów u NPC(gorzałka, pół-składniki itd...),lub szybszego zbierania, może możliwości większego jedno razowego udzwigu...lub może mozna by otrzymać wiekszy plecak, torbe, tragarza(rzeczy wirtualne) ale umożliwiające wiekszy jednorazowy udzwig...lub coś innego, ale w tym temacie

Oczywiście pomysł jest zupełnie niedopracowany, nie przedstawiam tu konkretnych pomysłów. Jednak sama idea wydaje mi sie ok. Pozwoliłoby to docenić, dowartościować postać w grze(oprócz wymiernych korzyści, ułatwień)

Przewijał sie wcześniej temat wprowadzanych niedługo nowości kraftingowych. Może można by nad tym pomysleć i jakoś to zgrać...Generalnie chodzi o mosliwośc uzyskiwania ułatwień, bonusów jesli chodzi o taka działalność wytwórczą


Ostatnio edytowany przez Duchiii 6 Cze 2013, o 10:59, edytowano w sumie 2 razy



5 Cze 2013, o 17:14

Podziękowali: Sapphiron (8 Cze 2013, o 12:30)
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
mnie się podoba, zapiszę sobie i zobaczymy - może coś się z tym uda zrobić.


5 Cze 2013, o 17:39
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Kwi 2012, o 14:43
Posty: 251
Miejscowość: Kemenak
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
geniusz !
Jestem na TAK

_________________
WHY SO SERIOUS ?


Image


5 Cze 2013, o 18:38
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
A może by tak połączyć ten pomysł z osiągnięciami? Np mając 4 poziom w zabójstwach komarów powodowałoby to, że drop z komarów ważyłby mniej. Do tego dorobić coś na temat zwykłego zbieractwa i będzie git :D


5 Cze 2013, o 19:16
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
Pomysł przewijał się w podobnej formie, może nie tyle odnośnie samego zbieractwa czy tworzenia ale przy temacie osiągnięć. Z tego co kojarzę też była mowa o bonusach w zależności od ilości.

@up - właśnie pisałem o tym temacie.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


5 Cze 2013, o 19:19
Profil WWW
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 24 Lut 2012, o 18:28
Posty: 103
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
o osiągnięciach w biciu mobków tez myślałem. Ja osobiście biłem np Orki dla exp. Można by przy zlaniu np: 1k orków zrobić, że wyskakuje jakiś tam ich szef czy coś i z takiego kolesia można by dropnąć kase/exp porównywalny z jakimiś questami(oczywiście wszystko kwestia balansu).

Jednak jeśli chodzi o kwestie ekonomiczną to jest ona po wielokroć bardziej rozbudowana i dająca bardzo wiele możliwości. Można znacząco poprzez w zasadzie proste rozwiązania zwiększyć satysfakcje z gry wielu graczom. Ilośc rozwiązań jest na prawde spora. Jak sa czachy/tarcze podobnie można by pozwalać graczom zdobywać tego typu oznaczenia(dla czystej satysfakcji). Pomysłów można mnożyć, tym bardziej jeśli wejdzie w życie jakis krafting


5 Cze 2013, o 19:30
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
Bardzo dobry pomysł, jestem na tak.
Tak propo może dodasz ankiete (tak/nie), bo pomysł naprawdę świetny ;)

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


5 Cze 2013, o 20:01
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Gru 2012, o 17:07
Posty: 24
Miejscowość: Lublin
Podziękowano: 133 razy
Otrzymanych podziękowań: 15 razy
Nick w grze: Fsociety
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy :D

_________________
"I went to god just to see, and I was looking at me
saw heaven and hell were lies
when I'm god everyone dies" ~Marilyn Manson


5 Cze 2013, o 20:59
Profil
Błądzący w Tunelach

Rejestracja: 24 Lut 2012, o 18:28
Posty: 103
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 12 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
DikejPL napisał(a):
Pomysł fajny. Są też tacy co np biją orki dla tych naszyjników czy czegoś, a potem to sellają. Ja sam daje możliwość zarobienia ( lepszego niż halit i inne ) i po prostu zamawiam np. krwie parobka, szpiki i miętek płace im za to i ja sobie robię flaszki oni zarabiają i all są happy :D


No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz....

jest ankieta


5 Cze 2013, o 23:20
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ekonomia
Duchiii napisał(a):

No dokładnie o to chodzi... gdyby takiego gracza można by jeszcze po czyms poznać, to pewnie mogłoby wpłynąc tez na pewnego rodzaju symbiozę low lvl-high lvl, której obecnie zupełnie brak... Współpraca nawet na dłuższą metę byłaby po prostu opłacalna, a handlowy w celu kupna flaszek nie byłby tak niezbędny jak teraz....

jest ankieta


Masz na myśli jakiś znaczek nad głową postaci, tak jak jest obecnie czacha/tarcza?

To może lepiej zrobić tak, aby oferty tych graczy się wyróżniały na czacie handlowym? Jakiś kolorek czy co i kupujący wie, że ma do czynienia ze sprzedawcą flaszek roku


6 Cze 2013, o 07:16
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 477 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron