Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Wodny Tancerz
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Kupiłem sobie Wodny Tancerz w celu zmorphowania lawiny. Jednak przy kliknięciu "ok" pokazał się komunikat http://scr.hu/5qk/hv2ia . CO jest tego przyczyną?
Po rozmowie z Moderatorem dowiedziałem się, że Wodny Tancerz jest Morphem tylko dla broni "siecznych". Jednak nie znalazłem żadnej informacji (na forum, wiki) gdzie jest cos o tym wspomniane. Czy nie lepiej to zmienić na każdy rodzaj broni? (sieczne, obuchowe, kłute) |
17 Cze 2013, o 22:28 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Chodzi w tym o to, by nie wprowadzać innych graczy w błąd. Jeśli Twoja broń wygląda jak broń sieczna musi zadawać obrażenia sieczne.
_________________ Gram już tylko vd i mi z tym dobrze Chętnie biorę udział w sesji fabularnej |
18 Cze 2013, o 07:08 |
|
|
A w jaki błąd on ma ich wprowadzać ? ja na 65 lvlu dru mam 60/65% resów na wszystkie fizyczne... więc na 100+ bd miał 80% i co mi zrobi różnica ?
|
18 Cze 2013, o 07:30 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Błąd byłby praktycznie nieszkodliwy ale by był. Ja też nie do końca rozumiem tą blokadę, tylko tłumaczę jak ja to widzę. Nie znalazłem innej odpowiedzi.
_________________ Gram już tylko vd i mi z tym dobrze Chętnie biorę udział w sesji fabularnej |
18 Cze 2013, o 07:33 |
|
Błądzący w Tunelach
|
seba11pl napisał(a): A w jaki błąd on ma ich wprowadzać ? ja na 65 lvlu dru mam 60/65% resów na wszystkie fizyczne... więc na 100+ bd miał 80% i co mi zrobi różnica ? Nie bedziesz mial 80% to kosztuje naprawde duzo kaski Wysyłane z mojego GT-S5570 za pomocą Tapatalk 2 |
18 Cze 2013, o 08:07 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
chodzimi oto, czemu nie może być mieszany morph. np. lawina na Wodny Tancerz. Nie znalazłem informacji o tym, jaka musi być zależność morphowanych rzeczy. Na wiki jest tylko wzmianka o "Należy pamiętać, że można zmieniać wygląd tylko w zakresie danego rodzaju ekwipunku (nie można sprawić, by broń otrzymała grafikę od butów). " jednak o broni nic :/ Czy można właśnie jakoś zlikwidować tą blokadę odnośnie broni (kłute an sieczne itd) ?
|
18 Cze 2013, o 10:41 |
|
Chodząca legenda
|
Na chłopski rozum, ludzie - jeśli były by dozwolone dowolne morphy i spotkacie np: takiego barbę w PvP który ma w ręku łuk to domyślajcie się czy będzie strzelał, czy może ma zmorphowany młotek? Trochę wyobraźni...
Dodałem prośbę o zmianę opisu morpha na wiki, bo widać, że niestety czasem trzeba jak "krowie na rowie" wyjaśniać nie zdając się na zdrowy rozsądek. _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
18 Cze 2013, o 11:18 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
Rozumiem bron do ataku w zwarciu i dystansowe. Ale np allenor mozna zmienic a lawiny juz nie chociaz jest do ataku w zwarciu I obie bronie sa jednoreczne a luk nie
|
18 Cze 2013, o 12:28 |
|
Chodząca legenda
|
Allenor to miecz, wodny tancerz to miecz. Lawina to byława, wodny tancerz to miecz. Jeśli jeszcze czegoś nie rozumiesz, to niestety pewnych rzeczy nie przeskoczymy. Ludzka percepcja też ma swoje granice.
_________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
18 Cze 2013, o 12:33 |
|
Pogromca Valdaroga
|
W przypadku lawiny, allenora i skina akurat różne rodzaje obrażeń nie mają większego znaczenia. Jak wspomniał jedi, nie ma tu możliwości zamiany w łuk (broń dwuręczna). W PvP też nie ma znaczenia rodzaj obrażeń, a mobom to raczej różnicy nie czyni. Sytuacja gmatwa się dopiero przy sheedzie, który posiada dwuręczne rękawice z obrażeniami kłutymi.
Tak czysto teoretycznie, powinno być możliwe zamiana kłutych rękawic dwuręcznych na kłuty dwuręczny łuk. Ten sam typ obrażeń... No i z łuku można bić zwykłym ciosem oraz z pięści, a obrażenia się doliczają A pomyłki typu "on trzyma łuk, a bije wręcz"... broń można zmieniać w czasie walki i można takie zabawy czynić już teraz. Przy nastawianiu taktyk nie wiemy, czy ktoś nie zmienił broni i czym będzie bił po ruszeniu rundy. A zaskoczenie podczas oglądania animacji jest bez znaczenia. Skin to skin - rzecz specjalna i wyjątkowa. Niech będzie na tyle uniwersalny, że da się zmienić broń na broń. Skoro zablokowane są kłute podmianki sheeda, nie powinno to sprawiać kłopotów. |
18 Cze 2013, o 13:00 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 13 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 52 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |