Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Moje propozycje
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 15 Gru 2011, o 19:47 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: ChaIV |
1. Osiągnięcia stare (moby/bossy), nowe osiągnięcia.
Każdy pewnie zauważył, że rozwój zakładki „osiągnięcia” stanął w miejscu. Można się pokusić o stwierdzenie że „umarł śmiercią naturalną”. Dlatego też wychodzę z propozycją rozbudowy i aktualizacji osiągnięć, wprowadzenia nowej, specjalnej szaty graficznej pod osiągnięcia oraz zmiany nazewnictwa poszczególnych osiągnięć. Zakładka „osiągnięcia” sama w sobie jest bardzo dobrym pomysłem, gdyż każdy z nas poświęca swój prywatny czas na grę i przedmiot tej dyskusji jest swego rodzaju tego śladem. Po drugie, istotą tego projektu jest porównywanie swoich osiągnięć z osiągnięciami znajomych, i nie jest w tym nic dziwnego gdyż głęboko w naszej podświadomości istnieje potrzeba rywalizacji a zatem, z rozwoju tejże zakładki skorzysta każdy, nawet twórcy gry ponieważ gracze poświęcą więcej czasu na greż by mieć większe osiągnięcia od kolegi. Co do szaty graficznej, ładnie by to wyglądało na tej samej zasadzie jak umiejętności. Dwie zakładki, w jednej zwykłe moby a w drugiej bossy, w ustalonej kolejności poukładać awatary przeciwników aby było wiadomo o jakiego moba dokładnie chodzi (w obecnym systemie, niektórych osiągnięć nie da się zidentyfikować). Co do nowych osiągnięć. Mam na myśli osiągnięcia bardziej podczas trwania walki, przykładowo: najmocniejsze uderzenie, największa ilość ataków, uderzenia krytyczne pod rząd etc. Są to bardziej szczegółowe osiągnięcia ale uważam je za ciekawe. 2. Hoty dla EQ. Kolejną moja propozycją jest dodanie przycisków szybkiego wyboru dla eq, szczególnie przydatne w przypadku gdy gracz posiada bardzo dużą ilość rarów/psychorarów służących mu np. dla poprawy hp/resów/many etc. Wymiana każdego rara po kolei staje się bardzo frustrujące i motonne. Dzięki tym przyciskom zaoszczędzimy sporo czasu i nerwów. Miejsce umieszczenie przycisków pozostawiam w gestii twórców. 3. Odejście z gildii i powrót. Odejście z gildii i powrót wiąże się wyzerowaniem dotychczasowego prestiżu i stażu, a po naszym dotychczasowym działaniu w gildii nie pozostaje najmniejszy ślad. Uważam że jest to złe gdyż nie zawsze z naszej winy jesteśmy usuwani z gildii z różnych przyczyn. Staż i prestiż powinien być zapisywany i dodawany gdy po raz kolejny dołączymy do gildii. |
24 Lip 2013, o 15:39 |
|
Administrator
|
1. Było wiele razy i kwestia osiągnięć będzie poprawiona.
2. Może było, ale na pewno nie przejdzie. Gra ma mieć z założenia elementy zręcznościowe, to tak jak z szybkim potaniem. 3. Uważam, że dobrze jest tak jak jest. Jak Cię z pracy zwolnią a potem przyjmą, to wszystko liczymy od nowa. _________________ Rzuff - s2 (Taern.pl) Rzuffi - s1 (Taern.com) Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E |
24 Lip 2013, o 15:46 |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 15 Gru 2011, o 19:47 Posty: 2 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: ChaIV |
Nie porównujmy pracy do gry. Za prace dostajemy wynagrodzenie, za gre nie. Mam tutaj na myśli dołączanie do tej samej gildii w której byliśmy wcześniej
|
24 Lip 2013, o 15:49 |
|
Chodząca legenda
|
ChaIV napisał(a): Staż i prestiż powinien być zapisywany i dodawany gdy po raz kolejny dołączymy do gildii. Sprostuję - prestiż jest zapisywany na koncie gildii, nie na koncie gracza, jeśli zdobywamy go będąc w gildii, zatem po dojściu nie ma co dodawać, bo wszystko jest w gildii, a nie na postaci. Jedyny prestiż dodawany po przyjęciu gracza = ten tracony przy jego odejściu związany tylko z poziomem postaci. Krótko: 1. Było. 2. Nie. 3. Nie. _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
24 Lip 2013, o 15:51 |
|
Jedną nogą w Haligardzie
|
1. było (a nawet to wlasnie jaten pomysl wymyslilem i napisalem)
2. Po co na sile coś zmieniac? - Nie 3. No tutaj nawet niezly pomysl, ale niech to bedzie pod warunkiem, ze nie doszedles do innej gildi w między czasie. _________________ Ósma profesja, dziesiąty skill, jest fajna nutka- Power of will |
27 Lip 2013, o 00:44 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 5 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 152 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |