Może ten temat spotka się z jakimś odzewem
Jak już pisałem, gdy ktoś zaatakuje czerwoną czachę, gdy ta odpoczywa, to czacha posiada status hp/mana/konda taki sami, jak przed włączeniem odp. Testowane przy ichim z nieocenioną pomocą Mistta
1) Na tym ssie odpoczywam, ostatnie włączenie odp miało miejsce po przyjściu, więc zgodnie z tezą, podczas ataku powinienem nie mieć pełnego hp. A oto co w danej chwili widnieje na ekranie:
2) Czyli mam pełne hp, więc mogę wyczekiwać ataków. W tej chwili, podczas tego odp, zaatakował mnie zły Mistt.
I jak to się ma do stanu hp sprzed walki?
3) A oto co się dzieje po ucieczce. Czerwone pole, na ssie tego nie widać, ale ognisko ciągle płonie. Jak widać - pełne hp.
Tą scenę sprawdziliśmy też pod innym kątem - jakbym podczas ataku nie miał pełnego hp (tego widocznego w grafice), to potem podczas chodzenia, stania na czerwonym itd, dopóki nie wyłączę tego fikcyjnego ogniska, hp się ciągle regeneruje.
4) Po powrocie na żółte i wyłączeniu oraz ponownym włączeniu odp (samo wyłączenie nic nie dało) wyświetla się poprawny (ale co tu już jest poprawne?) status hp:
W przypadku, gdy miał miejsce drugi przypadek opisany w poprzednim punkcie, hp wraca do stanu sprzed włączenia odp, czyli tak samo jak tu.
Do tego spostrzeżenie Mistta - gdy ktoś z boku podgląda nasze hp, widzi stan sprzed odp.
No i dołożę do tego jeszcze, że nawet gdy oglądamy stan drużyny, to przez pierwszy ułamek sekundy widoczny jest także ten stan sprzed odp, dopiero potem grafika jest odpowiednio policzona.
Czyli HP się zapisuje przy wyłączaniu odp. A grafika robi coś innego, nie zwraca uwagi na zdarzenia.
Błąd występuje w 100% przypadków.
Mam nadzieję, że tym razem to gdzieś dotrze. Męczący błąd i nie dam spokoju, dopóki się to nie zmieni