Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
 [IDEA] "Ożywienie" wyspy 
Autor Wiadomość
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2013, o 10:16
Posty: 87
Podziękowano: 184 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
W opisie pomysłu są przeciez w miare sensowne rozwiazania, ale nikt z ekipy nawet nie raczy zajrzeć do tematu .

_________________
tu podpis, za którego dostałem bana, bo gdy moderator poprosił o zmianę postanowiłem się z nim droczyć zamiast posłuchać


28 Lip 2013, o 12:42
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
urlopują ;)

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lip 2013, o 12:54
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lip 2013, o 10:16
Posty: 87
Podziękowano: 184 razy
Otrzymanych podziękowań: 76 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
Raczej nie zagladaja , bo maja swoje wyobrazenie na temat gry i nie potrzebuja do tego opinii gracza ... Myślą , ze sami wiedza co mają robić , ale lekko wymyka im się to spod kontroli ...

_________________
tu podpis, za którego dostałem bana, bo gdy moderator poprosił o zmianę postanowiłem się z nim droczyć zamiast posłuchać


28 Lip 2013, o 12:58
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
Nie zgodzę sie możliwe, że czasu nie mają.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lip 2013, o 13:04
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
Jak już ktoś pisal dodaj "[IDEA]" przed nazwą tematu

po drugie wyspa musi obejmować szerszy zakres lvli, a uzbieranie 120 dorszy to nie jest tak łatwo bo robiąc 7 filetow. Tracisz 35 miejsca i tak przy każdej wymianie + waga pozostałych dorszy których miales za mało na zamianę...

zarabianie na dorszach jest mało wydajne więc 14-20 lvl nie będzie chcial tam przychodzić bo dzięki prologowi będzie mial dostęp do Alairu i małże


28 Lip 2013, o 13:31
Uciekinier Taernijczyk
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2013, o 01:05
Posty: 8
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
Najbardziej podoba mi się pomysł wprowadzenia czempionów bo to rzeczywiście trochę by pomogło wskrzesić wyspę. Drzewce też można usunąć bo czasem solo nie da się przejść a potem trzeba się prosić za każdym razem gdy chce się przejść

_________________
Nie zawsze trzeba wygrywać, czasem wystarczy że ktoś przegra


28 Lip 2013, o 13:35
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Pomysł na "ożywienie" wyspy
@seba
tak ale na małżach jest dużo nupów dedających lov levle. a ożywienie wyspy skorygowałoby ilość graczy zarabiających na małżach.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lip 2013, o 13:39
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Zapomniane dorsze
Qmacz napisał(a):
Torkil napisał(a):
Podpunkt "c" zamiast likwidacji drzewców proponowałbym żółte pole dla odpoczynku, bo tak jak jest teraz to faktycznie ciężko dojść na łowisko.


Niestety , ale na odpoczynek nie ma szans , nie stawia sie go byle gdzie , a tym bardziej w zacieniowanych miejscach , stawia sie go najczesciej w " odwidnionych " miejscach , na przejściach z krainy do krainy , no i oczywiście w miejscach gdzie jest w miare bezpiecznie a ta druga strona wyspy do takich nie nalezy , jak to miałoby wygladac , w około czerwone pole a po srodku żólte , taki magiczny krąg :) ? Bezsens .



A byłeś kiedykolwiek w np jaskini niedźwiedziej? Albo na smoku? Jeśli tak to wiesz, że tam też są takie "wyspy". Jeśli nie byłeś to przejdź się i zobacz sam.


28 Lip 2013, o 14:24
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
@up racja ale my tu rozmawiamy o idei zarobkowej dla graczy 12-30 gdzie na malzach wiekszych szans nie maja.

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


28 Lip 2013, o 14:29
Profil
Odpowiedz z cytatem
Post Re: [IDEA] "Ożywienie" wyspy
Cooooo?
przecież na małżach właśnie takie lvle siedzą... No może czasem trafi się ktoś z 5 lvl ale to wyjątki...
na malzach można uzbierać na raz nawet 100 sztuk 100/20=5
5x14k=70k oczywiście podałem tu największy zarobek, bo jak są tańsze małże to możemy isc na halit/ichi/zlecenia na plaży...
Ponadto na malzach nie ma problemu z zajmowaniem miejsca, wystarczy wrzucać wszystko do ogniska ew przerywać łowienie czy coś...


28 Lip 2013, o 14:36
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 390 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron