Strona 2 z 3 |
[ 22 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
[IDEA]Pety - Jak je odróżnić
Autor | Wiadomość |
---|---|
Walczący z drzewcami
|
To ja chcialam zrobic mojemu kudlatemu rozowy pancerzyk i paznokcie!
_________________ B I L B E T T A - łucznik s7 |
29 Lip 2013, o 20:10 |
|
Uczeń Heremona
|
mysle ze rozowa skora i troche szminki podkreslilyby meskosc mojego tluka - bubu
@down pff moj bubu to nie transik :[ _________________ *Shortbow* - 119 - s3 - DELETED (Assassins of Kings 4 ever) (In)famous asian women lover from s3. Ostatnio edytowany przez Shorty, 29 Lip 2013, o 20:27, edytowano w sumie 1 raz |
29 Lip 2013, o 20:17 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Shorty ty wielbicielu petów transwestytów
_________________ AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie) |
29 Lip 2013, o 20:19 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Reasumując,
można dla petów stworzyć pigmenty, które by działały jak zwykłe pigmenty - na cały wizerunek, bądź stworzyć dokładniejszy kreator ( jak przy tworzeniu wizerunku twarzy postaci ). Wszystko zależy od tego czy pomysł się im spodoba - czy też nie. Zwolennicy niech popierają, oponenci bojkotują, a co będzie to się jeszcze okaże. Nam pozostaje czekać na odpowiedź ze strony ekipy. Pozdro _________________ Gildia to rodzina, którą wybieramy sobie sami. Brakon s2 lvl 100 |
29 Lip 2013, o 21:50 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Sam pomysł nie jest zły, ale trzeba pomyśleć także nad wykonaniem.
Moim zdaniem można dać każdemu zwierzakowi parę naturalnych kolorów do wyboru. Dla lubiących niecodzienny wygląd można także zrobić dodatki dla petów. Zawsze można upiększyć grę, a naturalne kolory u każdego peta takie same są nudzące. |
30 Lip 2013, o 00:33 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
blekitna zabka <3
_________________ Ostlor / HC W grze od 01.03.2012 |
30 Lip 2013, o 09:32 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Ja tam wolałbym dokładniejsze malowanie przedmiotów, ale 'rurzoffy krap' tez spoko
_________________ Sypię piaskiem, okazjonalnie wystrzelę coś z łuku. |
30 Lip 2013, o 10:38 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Robinzgrubł napisał(a): Ja tam wolałbym dokładniejsze malowanie przedmiotów, ale 'rurzoffy krap' tez spoko Jedno nie wyklucza drugiego Wszystko zależy od możliwości grafików i przyzwolenia "z góry". _________________ Gildia to rodzina, którą wybieramy sobie sami. Brakon s2 lvl 100 |
30 Lip 2013, o 13:00 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Teraz pewnie zajmują się głównie malowaniem nowej krainy (i prologu), niemniej po ich wprowadzeniu można odświeżyć pomysł. Może graficy będą mieli chwilę wytchnienia, by pobawić się czymś takim.
|
30 Lip 2013, o 13:15 |
|
Współpracownik Gnarla
|
@up
lecz znając życie z pomysłem będzie jak z : targowiskiem, balansem, podklasami. Metoda: targowisko będzie, jak będą podklasy, podklasy będą jak będzie balans, balans będzie jak powstanie targowisko. _________________ AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie) |
30 Lip 2013, o 13:29 |
|
Strona 2 z 3 |
[ 22 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 111 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |