Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Dwie bronie jednocześnie. 

Co sądzisz o pomysle?
Jestem za: opcja nr 1. 25%  25%  [ 6 ]
Jestem za: opcja nr 2. 13%  13%  [ 3 ]
Jestem przeciw. 63%  63%  [ 15 ]
Razem głosów : 24

 Dwie bronie jednocześnie. 
Autor Wiadomość
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Dwie bronie jednocześnie.
Witam.
Mam taką propozycje: Czy dałoby się graficznie zilustrować część broni dwuręcznych ze sklepu w taki sposób, aby wyglądała ona jak dwie bronie jednoręczne, każda w innej ręce?
Chodzi mi tylko o samą grafikę. Obrażenia i punkty statystyki byłyby bez zmian. To po prostu nadal byłaby broń dwuręczna tylko postać zamiast wielgachnego miecza/młota trzymałaby w rękach dwa miecze jednoręczne/nadziaki etc.

Co do samego umiejscowienia w ekwipunku możliwe są dwie opcje:
1) Obie bronie wskakują na miejsce dla broni (tak jak teraz kastety u sheeda, po założeniu nadal zablokowany byłby slot na tarcze.)
2) Jedna broń wskakuje na slot dla broni, druga na slot dla tarczy, przy czym:
- Przekładać je w ekwipunku trzeba ręcznie (czyli na zmianę broni w praktyce dwa razy ruszamy myszką, nie jeden raz tak jak teraz)
- Nawet gdy mamy broń tylko na slocie broni, na miejsce tarczy nie możemy umieścić nic innego jak drugą część tej broni
- Mając tylko jedną część broni aktywną (slot na broni lub na tarczy) podczas walki walczymy tak, jakbyśmy byli bez broni (dopóki jej nie założymy w oknie eq); nie możemy również wyrzucić/sprzedać tylko jednej części
Najlepszym rozwiązaniem będzie według mnie blokada możliwości zamknięcia ekwipunku do momentu założenia/zdjęcia dwóch części broni
- Możliwe będzie morphowanie/pigmentowanie każdej z części broni osobno, w sposób różniący się od siebie (na każdą część osobny morph/pigment)

Co do broni jednoręcznych, zasada byłaby taka sama (żadnych zmian w statystykach, tylko w grafice), z tym że mając założony komplet według wersji "1" (zajęty tylko slot na broń ) nie można byłoby używać tarczy.
Ulepszanie w wypadku broni zarówno jedno- jak i dwuręcznych działałoby tak samo jak teraz, z tym że po prostu w okienku u np kowala kładlibyśmy przy opcji nr "2" obie bronie - inaczej nie można byłoby zacząć ulepszania.
Morphowanie takiego eq sklepowego (lub nowych podwójnych rarów) w istniejące już różne rary jednoręczne np tężec i derengil etc byłoby możliwe tylko w przypadku opcji nr "2" i wymagałoby użycia: tężca, derengila oraz dwóch morphów.
Istniejące rary mogłyby być zmorhpwane tylko poprzez nowe skiny.
Zasady morphowania pozostałyby bez zmian (ten sam typ obrażeń etc)

Oczywiście bronie dwuręczne i jednoręczne byłyby też dostępne w normalny sposób. Także nowe rary mogłyby być tak "poparowane"
Nie jestem pewien czy takie coś byłoby w ogóle możliwe do zrealizowania, ale skoro utorczycy mają po dwa miecze?
I tak, wiem że masa roboty, ale może za jakiś czas będzie chwila oddechu w ekipie i zrobią to po prostu z nudów?
Proszę o komentarze i uwagi, ale bez spamu ;)
P.S
Dodaje ankietę.


3 Sie 2013, o 14:43
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2011, o 08:35
Posty: 263
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 50 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Trzeba by odnowa stworzyć animacje niektórych ataków i ruchów postaci.


3 Sie 2013, o 15:05
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 25 Maj 2013, o 20:07
Posty: 1
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Pomysł nawet fajny, tylko byłoby za dużo pracy dla adminów zmiana ataków i ruchów postaci.

_________________
Łuk s3 Rośnie


3 Sie 2013, o 17:24
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
@ Mateeoo, Matilon

Zdaję sobie sprawę że roboty przy tym byłoby co nie miara i jeszcze trochę. Ale może gdzieś, kiedyś w alternatywnej rzeczywistości coś takiego by wykonał.
A kto wie, może jakaś podklasa będzie pomykać z dwoma broniami? (brońmi?)


3 Sie 2013, o 18:10
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lip 2013, o 16:26
Posty: 173
Podziękowano: 56 razy
Otrzymanych podziękowań: 31 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Jestem na nie gdyż w przypadku 2x broń jednoręczna trzeba by pozmieniać coś tak aby obr z obu tych broni się nie zliczały. Bo w takim przypadku ryc z 2x allenor miałby dru 90+ na hita/dwa

_________________
AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie)


3 Sie 2013, o 20:28
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Nie rozumiesz idei pomysłu. Pomysł ma zmieniać wyłącznie grafikę/animację, bez możliwości praktycznego wykorzystania pomysłu poprzez dodatkowe ulepszenia czy obrażenia. Broni nie można byłoby osobno ulepszać.
Osobiście już widziałbym to jako dwa miecze na jednej grafice - bez bawienia się w sloty tarczy ani blokowanie ulepszenia pojedynczej. Wtedy trzeba by zmieniać tylko same morfy, a nie sposób użytkowania broni. Czym się różni pigmentowanie tylko jednej rękojeści od pigmentowania/morfowania tylko jednej broni?

Jak jakiś grafik się będzie nudził, może wprowadzi ten pomysł. Niemniej wątpię by w najbliższym czasie.


3 Sie 2013, o 20:30
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Lut 2013, o 19:38
Posty: 378
Miejscowość: Poznań
Podziękowano: 176 razy
Otrzymanych podziękowań: 105 razy
Nick w grze: Zuzialol
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Pomysł nie jest zły, ale morfowanie i pigmentowanie przebiegało by zwyczajnie.

_________________
Zuzialol 84 dr...
70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46.
80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 :) Szybko mi idzie

Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem...

Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne

3 Sie 2013, o 21:12
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
Bardzo proszę osoby które głosują na nie o jakieś uwagi, czemu im ten pomysł się nie podoba. Nauka ważna rzecz.


4 Sie 2013, o 00:45
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
A co powiesz na to? kiedys był taki bug graficzny którego juz dawno nie ma:D
http://scr.hu/0yov/1t6gz
a tu drugi screen znalazlem http://scr.hu/0yov/49q8z
:D Mam nadzieje ze zaspokoiło to Twoje pragnienia 2 broni:)

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


14 Wrz 2013, o 19:24
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Kwi 2013, o 14:55
Posty: 173
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 18 razy
Otrzymanych podziękowań: 35 razy
Nick w grze: Crazyzdf
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dwie bronie jednocześnie.
wstrzymajcie sie z tymi pomysłami... nie wiem ale jak wejda nowe umki moze uracza nas taka ze bedzie mozna uzywac poprostu dwuch broni naraz. świetnie by to pasowało... w przypadku własnie barby..

Narazie wszelkie pomysły sa w swerze marzen bo drygu nie zdradzi jakie umki beda i nawet nie ma co sie domyślac.. Mozna jedynie mieć nadzieje.

Kazda taka zmiana jaka proponujesz na chwile obecna nie ma sensu , bo nie wiemy nic o tym co i jak bedzie z nowymi umkami zapewne jeśli sie zdecyduja na takie rozwiazanie to i wszystko bedzie jak opisałes narazie trzeba czekac jak było obiecane do konca roku ale na 100% bedzie obsówa ;) a zakładajac ze beda nowe umki to obecny balans jaki wejdzie w tym upie jesiennym tez nie ma najmniejszego sęsu, wiec skoro go na siłe zrobili to te nowe umki to mozna dalej zostawić w swerze marzen , poniewaz jesli by weszły to balans postaci i tak trzeba bybyło robic od nowa ..


14 Wrz 2013, o 22:59
Profil WWW
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 11 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 415 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron