Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Dwie bronie jednocześnie.
Dwie bronie jednocześnie.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Heremona
|
Witam.
Mam taką propozycje: Czy dałoby się graficznie zilustrować część broni dwuręcznych ze sklepu w taki sposób, aby wyglądała ona jak dwie bronie jednoręczne, każda w innej ręce? Chodzi mi tylko o samą grafikę. Obrażenia i punkty statystyki byłyby bez zmian. To po prostu nadal byłaby broń dwuręczna tylko postać zamiast wielgachnego miecza/młota trzymałaby w rękach dwa miecze jednoręczne/nadziaki etc. Co do samego umiejscowienia w ekwipunku możliwe są dwie opcje: 1) Obie bronie wskakują na miejsce dla broni (tak jak teraz kastety u sheeda, po założeniu nadal zablokowany byłby slot na tarcze.) 2) Jedna broń wskakuje na slot dla broni, druga na slot dla tarczy, przy czym: - Przekładać je w ekwipunku trzeba ręcznie (czyli na zmianę broni w praktyce dwa razy ruszamy myszką, nie jeden raz tak jak teraz) - Nawet gdy mamy broń tylko na slocie broni, na miejsce tarczy nie możemy umieścić nic innego jak drugą część tej broni - Mając tylko jedną część broni aktywną (slot na broni lub na tarczy) podczas walki walczymy tak, jakbyśmy byli bez broni (dopóki jej nie założymy w oknie eq); nie możemy również wyrzucić/sprzedać tylko jednej części Najlepszym rozwiązaniem będzie według mnie blokada możliwości zamknięcia ekwipunku do momentu założenia/zdjęcia dwóch części broni - Możliwe będzie morphowanie/pigmentowanie każdej z części broni osobno, w sposób różniący się od siebie (na każdą część osobny morph/pigment) Co do broni jednoręcznych, zasada byłaby taka sama (żadnych zmian w statystykach, tylko w grafice), z tym że mając założony komplet według wersji "1" (zajęty tylko slot na broń ) nie można byłoby używać tarczy. Ulepszanie w wypadku broni zarówno jedno- jak i dwuręcznych działałoby tak samo jak teraz, z tym że po prostu w okienku u np kowala kładlibyśmy przy opcji nr "2" obie bronie - inaczej nie można byłoby zacząć ulepszania. Morphowanie takiego eq sklepowego (lub nowych podwójnych rarów) w istniejące już różne rary jednoręczne np tężec i derengil etc byłoby możliwe tylko w przypadku opcji nr "2" i wymagałoby użycia: tężca, derengila oraz dwóch morphów. Istniejące rary mogłyby być zmorhpwane tylko poprzez nowe skiny. Zasady morphowania pozostałyby bez zmian (ten sam typ obrażeń etc) Oczywiście bronie dwuręczne i jednoręczne byłyby też dostępne w normalny sposób. Także nowe rary mogłyby być tak "poparowane" Nie jestem pewien czy takie coś byłoby w ogóle możliwe do zrealizowania, ale skoro utorczycy mają po dwa miecze? I tak, wiem że masa roboty, ale może za jakiś czas będzie chwila oddechu w ekipie i zrobią to po prostu z nudów? Proszę o komentarze i uwagi, ale bez spamu P.S Dodaje ankietę. |
3 Sie 2013, o 14:43 |
|
Walczący z drzewcami
|
Trzeba by odnowa stworzyć animacje niektórych ataków i ruchów postaci.
|
3 Sie 2013, o 15:05 |
|
Uciekinier Taernijczyk
|
Pomysł nawet fajny, tylko byłoby za dużo pracy dla adminów zmiana ataków i ruchów postaci.
_________________ Łuk s3 Rośnie |
3 Sie 2013, o 17:24 |
|
Uczeń Heremona
|
@ Mateeoo, Matilon
Zdaję sobie sprawę że roboty przy tym byłoby co nie miara i jeszcze trochę. Ale może gdzieś, kiedyś w alternatywnej rzeczywistości coś takiego by wykonał. A kto wie, może jakaś podklasa będzie pomykać z dwoma broniami? (brońmi?) |
3 Sie 2013, o 18:10 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Jestem na nie gdyż w przypadku 2x broń jednoręczna trzeba by pozmieniać coś tak aby obr z obu tych broni się nie zliczały. Bo w takim przypadku ryc z 2x allenor miałby dru 90+ na hita/dwa
_________________ AVE S3: Miachavelli/Druid (ciągle rosnie) |
3 Sie 2013, o 20:28 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Nie rozumiesz idei pomysłu. Pomysł ma zmieniać wyłącznie grafikę/animację, bez możliwości praktycznego wykorzystania pomysłu poprzez dodatkowe ulepszenia czy obrażenia. Broni nie można byłoby osobno ulepszać.
Osobiście już widziałbym to jako dwa miecze na jednej grafice - bez bawienia się w sloty tarczy ani blokowanie ulepszenia pojedynczej. Wtedy trzeba by zmieniać tylko same morfy, a nie sposób użytkowania broni. Czym się różni pigmentowanie tylko jednej rękojeści od pigmentowania/morfowania tylko jednej broni? Jak jakiś grafik się będzie nudził, może wprowadzi ten pomysł. Niemniej wątpię by w najbliższym czasie. |
3 Sie 2013, o 20:30 |
|
Walczący z drzewcami
|
Pomysł nie jest zły, ale morfowanie i pigmentowanie przebiegało by zwyczajnie.
_________________ Zuzialol 84 dr... 70 lvl wbity 27.07.2014 o godzinie 20:46. 80 lvl wbity 10.09.2015 o godzinie 16:50 Szybko mi idzie Na zawsze pozostaje Pijanym Jeżem... Do tego turkowy łuk 27 Zuziuk, mo 35 Teestpremki i inne |
3 Sie 2013, o 21:12 |
|
Uczeń Heremona
|
Bardzo proszę osoby które głosują na nie o jakieś uwagi, czemu im ten pomysł się nie podoba. Nauka ważna rzecz.
|
4 Sie 2013, o 00:45 |
|
Pogromca Valdaroga
|
A co powiesz na to? kiedys był taki bug graficzny którego juz dawno nie ma:D
http://scr.hu/0yov/1t6gz a tu drugi screen znalazlem http://scr.hu/0yov/49q8z Mam nadzieje ze zaspokoiło to Twoje pragnienia 2 broni:) _________________ Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D 100 level wbity 4.09.2014 "Quis custodiet ipsos custodes?" Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc... |
14 Wrz 2013, o 19:24 |
|
Współpracownik Gnarla
|
wstrzymajcie sie z tymi pomysłami... nie wiem ale jak wejda nowe umki moze uracza nas taka ze bedzie mozna uzywac poprostu dwuch broni naraz. świetnie by to pasowało... w przypadku własnie barby..
Narazie wszelkie pomysły sa w swerze marzen bo drygu nie zdradzi jakie umki beda i nawet nie ma co sie domyślac.. Mozna jedynie mieć nadzieje. Kazda taka zmiana jaka proponujesz na chwile obecna nie ma sensu , bo nie wiemy nic o tym co i jak bedzie z nowymi umkami zapewne jeśli sie zdecyduja na takie rozwiazanie to i wszystko bedzie jak opisałes narazie trzeba czekac jak było obiecane do konca roku ale na 100% bedzie obsówa a zakładajac ze beda nowe umki to obecny balans jaki wejdzie w tym upie jesiennym tez nie ma najmniejszego sęsu, wiec skoro go na siłe zrobili to te nowe umki to mozna dalej zostawić w swerze marzen , poniewaz jesli by weszły to balans postaci i tak trzeba bybyło robic od nowa .. |
14 Wrz 2013, o 22:59 |
|
Strona 1 z 2 |
[ 11 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 424 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |