Odpowiedz  [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 Barba - zakażenie - balans - nazwij to jak chcesz :) 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:32
Posty: 16
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Trich
Odpowiedz z cytatem
Post Barba - zakażenie - balans - nazwij to jak chcesz :)
Gra barbą to jedna wielka loteria. Nie mówiąc już o pvp. Zaraz ktoś wyskoczy z gryzakiem ale chyba nie takie było założenie tej profesji. Otóż proponuje zmiane jednej rzadko używanej umiejętności " Zakażenie ".

Otóż pomysł na naprawe skilla jest banalnie prosty. Zakażenie można zastąpić pluciem. Jako że barbarzyńca to brutalny gbur ten skill jak najbardziej wpasuje się w klimat RPG. Najlepiej kogoś opluć a potem podeptać. Dodatkowo postać będzie atakowała dwie sfery co zaplusuje w tak przesądzonym PVP.
Dobra do sedna starczy tej filozofii.

Skill: Plucie
Obrażenia x 1.2 siła * 0,6 x zręczność
30% szansa na zakażenie (wzrasta do 50%)
Szansa trafienia:100 do 135%
Warunek: krwawienie
Kondycja: jak za dyńke

Najlepszym dowodem potwierdzającym potrzebe tej zmiany jest ranking pvp. No proszę sobie tylko otworzyć. Profesja stanie się bardziej podobna do MO tylko w te drugą stronę.


Ostatnio edytowany przez Trich, 28 Sie 2013, o 13:22, edytowano w sumie 1 raz



28 Sie 2013, o 02:15
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Mar 2012, o 14:55
Posty: 21
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Nie zgadzam się że zakażenie jest wcale nieprzydatnym skilem. Wręcz przeciwnie nie wyobrażam sobie gry pvp bez zakażenia, a czasem nawet podczas solowania niektórych bosów. Szególnie przydatne, gdy brak już kondycji a mamy nieco nadwyzkę many i śmiało możemy tego skila uzyć, bo nie zabiera zbyt dużo many. Walcząc z sheedem czasem to jedyna broń na tą "patologię". Warunkiem użycia zakażenia jest aktywne krwawienie, co poprzez uniki sheeda bardzo ciezko jest w ogóle go pogryźć. Jednak gdy nam się uda można próbować użyć dynki albo własnie zakażenia, które stawia nas barbarzyńców w bardzo komfortowej sytuacji, jesli wejdzie. Jedyne co bym zmienił to sam wzór dmg w umiejętności (0,5 sila + 0,3wiedza) na jakiś bardziej efektywny przelicznik jeśli już. Np (0,5 siła + 0,5 wiedza)

Ale po tym wzorze łatwo zauwazyć, że na wyższych poziomach wartobyłoby zainwestować w wiedzę, gdyby przelicznik był tochę inny. Dodam że walczac kiedyś z vd udało mi się wrzucić zakażenie tak dla beki :P
( na 3 poziomie umiejętność spotęgowane furią zabrało po 700 dmg przeciwnikowi bez resów na uroki )

Zakażenie z plucia, hmm pomysł może i niezły bo widać, że twórcy wprowadzając zakażenie dla barby z uroku nie mieli za bardzo pomysłu na 9-ta umkę dla tej profki.
Mogłoby to sporo namiszeać w pvp jednak dmg z kamyka na 7 poziomie jest całkiem przyzwoite ale pozbawione efektu jak na umkę z 1 karty przystało.
Choć nie wiem czy atak dystansowy miałby jakieś szanse na wejscie zakażenia przez uniki sheeda, ale reszta profesji walcząc z barbą na pewno nie mogłaby już lekceważyć tego ataku z racji dodatkowego efektu i to na 6 rund.

Co do wzoru 1,2 sila* 0,6 zręczność musiałby być nieco zbliżony nieco do celności zwykłego strzału a mniej celny niż kamyk.

Tak samo możemy dyskutować ze barba ciezko sie robi mięsko i dużo innych rzeczy bo np jest długa animacja i przydałby sie mu atak obszarowy jak u gmo (takie podskoki)
Kto wie o jakie nowe umiejętności zostanie wzbogacona ta profa, ale jak dla mnie to jest temat dotyczacy podklas.
Pożyjemy - zobaczymy. (Oby nie kolejne 2 lata :P) Myślę, że po jakimś czasie każdy będzie miło zaskoczony nowymi umiejętnościami i będzie w czym wybierać.


Ostatnio edytowany przez zax_91 28 Sie 2013, o 14:00, edytowano w sumie 2 razy



28 Sie 2013, o 08:29
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Maj 2012, o 17:43
Posty: 54
Podziękowano: 21 razy
Otrzymanych podziękowań: 13 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
:lol: Ja tam robie od 1 lvla barbe pod gryzienie ... expi się średnio ... dosć dobrze idzie mi w pvp a obecne zakażenie jak wejdzie to wystarczy czekać aż przeciwnik padnie :) gdyby był to atak dystansowy to brb był by może nawet na poziomie sh w pvp

_________________
Sheed 80 lvl s3
Druid 44 lvls3
RYC 75 s 5
MO 64 s5
brb 53 ON s5


28 Sie 2013, o 08:32
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2012, o 16:11
Posty: 150
Podziękowano: 95 razy
Otrzymanych podziękowań: 26 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Nie, nie, i jeszcze raz nie.
1. Zakażenie to dobry skill, wiele osób nawet nie sprawdzio, jak ono rzeczywiście działa, a już pisze, że to beznadziejny skill, ale ci, którzy go używają, nie żałują.
2. Jak już zmieniać, to na jakiś sensowny skill, ten jest po prostu denny:
-dzięki atakowi dystansowemu barbarzyńca stałby się koxem szczególnie w pvp, choć już teraz to mocna profesja.
-plucie... no rozummiem, że niby już coś takiego jes, ale bez przesady, mógłbyś się trochę bardziej wysilić.
-heh patrzysz w rankingi pvp, barbarzyńca po prostu wygrywa z łatwością z niektórymi profami, ale nie ma szans z łucznikiem i średnio mu idzie z sheedem, w rezultacie na podium w pvp stają po prostu bardziej uniwersalne postacie jakoś radzące sobie z każdą profesją. Poza tym, reforma pvp wejdzie w następnym upie, więc trochę się wszystko pozmieia.
- jeśli już coś zmieniać, to na pewno nie przez takie ingerowanie w umiejtności, a akarat u barbarzyńcy nie ma czego zmieniać, to fajna profa, tylko trzeba nauczyć się nią grać, a taern tak się zmienia, że pewnie niedługo barba bedzie inaczej sobie radził w pvp nie dla tego, że zmienią jego, ale inne profesje, z którymi będzie walczył.

PS: co do wzoru zakażenia, to on musi być inny niż jest napisane, bo zwyczajne nie podczas używania zakażenia po obliczeni wyszło, że z takim wzorem nie dało by wyciągnąć takich obrażeń, jakie ma.


28 Sie 2013, o 08:33
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Mar 2012, o 14:55
Posty: 21
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Ja jedynie co bym zmienił u barbarzyńcy to jego swoisty buf/debuf tj furia.
działa troche jak twoja stara u łucznika tylko nie osłabia tak drastycznie celności:
7 poziom furii -22% do trafienia, +55% dmg

7 poziom twojej starej -55% do trafienia, +30% dmg,
dodatkowy i najwazniejszy efekt: -30% obraony na każda sferę

Ale w polączeniu tych 2 skilów jako debufów + aktywny okrzyk na 7 poziomie u barbarzyńcy powoduje koniec walki :P bo barba już wtedy jest warzywem. I z tego powodu barba rozwija własnie chętniej zręczność niż siłę bo w pvp byłby nic nie znaczącą profą. I dlatego własnie walcząc z lukiem czy sh nigdy jej nie używam.

W pvp z druidem na podobnym lvl, który juz teraz może na 120 lvl zrobić sobie 90-120 zręczności w połaczeniu z wtapianiem i wrzuconym okrzykiem też nic nie zdziałam, mając furię właczoną. Jedynie 3x krytyk na niskim % może mnie uratować od przegranej.

Dla mnie przydałaby się jakaś sensowna zmiana w tej kwestii, gdyż opis że barba cechuje się niewiarygodną siłą na wiki jest po prostu chybiony. Owszem cechuje się super dmg ale gdy jest zbufowany przez ryca i ma włączoną furiię. Wszystko zależy również od bulidu postaci, czy jest zrobiony typowo pod bossy i siłę czekając na bufy od rycka i debufy innych profesji by w ogóle trafić samemu odsłaniając się na wszeki rodzaj debufów, lub pod zręczność i pvp czego konsekwencją jest strata w dmg.

Myślę, że furia mogłaby spełniać rolę debufu jak twoja stara czy okrzyk na przeciwnika by zmniejszyć mu szansę trafienia jednak podwyższając drastycznie jego dmg (z czym należałoby się liczyc) dodajac do wzoru tabelke powodzenia wejscia jako uroku, i swoistego bufa jak zmysły u łucznika, którym mógłbym w odpowiednich sytuacjach bufować kolegów z zespołu.
Taka zmiana w moim odczuciu byłaby 100% lepsza niż kombinowanie z zakażeniem.

Edit: Inkantacja u mo - wzór:
7 poziom +29% dmg bez żadnych negatywnych skutków

*pozostawia barbę w tyle w dobie dodatkowych ataków i krytyków. W takiej sytuacji mo może bez aż tak drastycznych konsekwencji rozwijać moc kosztem wiedzy i nie odbija się to aż takim wielkim kosztem jak u barby rozwój siły kosztem zręczności(lekka niesprawiedliwość moim zdaniem).
Wystarczy że mo z epikiem rozwija moc po równo z wiedzą, a mało tego, że da od 6 do nawet 10 ataków (butki z aquy zwiększają bonus na dodatkowy atak) żadne 80% resów na ogień nie pomoże i nawet 3k hp :P bo prawdopodobnie trafi na 30% przy 5 pa w obronę na atak dystansowy czy fizyczny 1-3 razy i ściągnie barbę 1 hitem na krytyku. Zmysły od luka jako buf tylko zachęcaja taki własnie bulid.
Barba może sobie pomarzyć o debufowaniu rykiem i okrzykiem bo wiadomo - nic nie wejdzie (300-400-500 wiedzy kontra 10/16/60/140 + resy u mo na uroki, tak na wszelki wypadek, jakby barba chciał gryźć). Kiedyś pvp barba vs mo należało do najłatwiejszych na świecie , jednak przy takim bulidzie pod moc i wyexpieniu epika i psychorarów na odpowiedni poziom mimo max resów na ogień i uroki i aktywnej gruboskórności marne szanse na wygraną ma barba, bo żeby w ogóle dać jakiś atak trzeba przeżyć 1 rundę :P


28 Sie 2013, o 09:21
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Mar 2013, o 20:37
Posty: 235
Miejscowość: Tarnów
Podziękowano: 37 razy
Otrzymanych podziękowań: 55 razy
Nick w grze: Rzaba
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
tylko powiem ze barba na 56 na s1 nick riskof deda druidow 80 -.-
topic barba pod gryzke jest swietnym rozwiązaniem w przeciwienstwie do klasycznego barby a z zakazenia mozna wyciągnąc +300

_________________
MO 36
Image
Image


Vocare Ad Regnum


28 Sie 2013, o 11:08
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 18 Lip 2013, o 22:32
Posty: 16
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Trich
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Wytłumacz mi jak na moim 40 lvlu mam inwestować w wiedze i zakażenie. Kosztem zręczności, kondy czy HP ? Brednie, użyteczność tego skilla jest znikoma, a dmg jest za małe. Można nie zmieniać skilla tylko wzór. DMG z tego jest bardzo słabe, co mija się z przeznaczeniem tej profesji. Czytaj zadawanie jak największych obrażeń jednemu celowi. Nie widziałem barby jako głównej postaci, która używa zakażenia, może jest jakiś odsetek. Gryzaki to w większości przekoksowane drugorzędne postacie innych graczy. Tak jeśli kogoś stać na set pinari i inne rarki ulepszone na +7 to barba wtedy jest okej.
Noooooo chłopaki mówcie co chcecie, a i tak wystarczy spojrzeć w RANKING.

Napewno trzeba coś naprawić bo jak ktoś napomniał celność przy furii jest do bani. Trafić kogokolwiek krytycznym w pvp graniczy z cudem. Zgadzam się, że gryzak jest dobry do pvp ale tylko do tego, a i tak nie dorównuje innym profesjom.

Jednak wydaje mi się, że dużo łatwiej zmienić jednego skilla jak grzebać w rdzeniu, czytaj furia, celność itd. Zresztą z buffem ryca sytuacja zmienia się diametralnie i gdyby grzebać przy celności barba dopiero stałby się machiną do zabijania. Dwie rundy i nie ma niczego. :) Moim zdaniem celność należy zostawić i zastosować bardziej taktyczne rozwiązanie. Tutaj role będzie odgrywać właściwie jeszcze tylko gryzienie. Taka zmiana jest jak najlepsza, jeśli patrzeć na wymagany nakład pracy.

Naprawdę taka zmiania jest rozsądna i da się ja w miare łatwo zbalansować nie wypływając zbytnio na całość. Wystarczy popatrzeć co robi każdy barbarzyńca kiedy nie może trafić. Ano rzuca kamieniami jak głupi. :) Walka z każdą profesją ma być wyzwaniem. Narazie to wygląda: obrona 5/0/1 i taki barba czeka aż ktoś go wykończy.

Jeszcze może wrzuce tak bez ładu kilka argumentów za:
1. Większość profesji atakuje na 2-3 sfery. Barba tak naprawdę operuje na jednej bo ryk jest tylko po to, żeby zlikwidować debuff od furii. Podobnie bonus z dyńki.
2. MO czyli magiczny odpowiednik pełniący te samą role atakuje wręcz, na dystans i obszarowo. Nikt nie płacze, że jest za dużym koksem.
3. Zmiana jest prosta do wprowadzenia i łatwo ją wycofać.
4. Skill jak najbardziej wpasuje się w klimat gry. Można też wprowadzić coś jak ogrzy rzut głazem.


28 Sie 2013, o 11:22
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Mar 2013, o 13:05
Posty: 517
Podziękowano: 189 razy
Otrzymanych podziękowań: 241 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Trich napisał(a):
Skill: Plucie
Obrażenia 1.2 siła * zręczność
30% szansa na zakażenie (wzrasta do 50%)
Szansa trafienia:100 do 135%
Warunek: krwawienie
Kondycja: jak za dyńke


Mam nadzieję że to po prostu chochlik i wzór Twoim zdaniem powinien wyglądać
Obrażenia 1.2 siła * 0.3 zręczność.
Chociaż to i tak nie na wiele się zda, po administracja odpowie, że zaraz będą podklasy, więc nic nie zmienią etc


28 Sie 2013, o 11:27

Podziękowali: Trich (28 Sie 2013, o 13:19)
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Lut 2012, o 19:23
Posty: 533
Miejscowość: Podrzecze (małopolskie)
Podziękowano: 370 razy
Otrzymanych podziękowań: 229 razy
Nick w grze: Basfau
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
Tez link mówi wszystko.
viewtopic.php?f=121&t=18511

_________________
Basfau - druid 116lv S3/S7
http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność

"Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz

AvE Ja <3
Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2


28 Sie 2013, o 11:36
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Mar 2012, o 14:55
Posty: 21
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 36 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Barba - zakażenie
hmm zgodze się że mając odporności na korzeń można wiele zdziałać w walce z druidem nie posiadając epika ale...

no własnie o ile na mid lvl jest to w miarę zbalansowane na 100+ lvl gdzie pojawiają się różne koksiarskie itemy juz balans jest zachwiany. Set pinar + promurius + ewentualne resy pod grupowe pvp = strata od groma statystyk (hp, zręczność, siła, kondycja) i mimo tych odporności na korzeń i tak potrafi wejść przy defie 5 pa w uroki. Efekt barba ma najwięcej itemów do ulepszania spośród chyba wszystkich profesji w grze i wiecznie musi kombinować co do bulidu postaci. Chcesz wygrywać z druidem ok ale to czyni cię słabeuszem w stosunku do innych profesji, i wymusza za każdym razem reset statystyk. Rozwój wiedzy ok strata w hp/sile/zręczności powoduje wyraźny spadek skuteczności w ataku lub spadek dmg na bosach.
W grupowym pvp barba zaraz po vd jest ustawiany na celownik i musi jakoś przetrwać 1 rundę co jest niezmiernie trudne i wymaga sporo szczęścia gdy nie jest na ochro. Czasem i 3k hp nie wystarczają :)

Strata 26 statystyk w stosunku do klas magicznych: Itemy na hlvl dla klas fizycznych zawierają manę:

griv- 50 many (item uniwersalny)
arcan -30 many (item uniwersalny)

angwalion -100 many
virveny - 50 many
pysk - 50 many
skogan - 20 many
dmorlung - 20 many

Zakładając przykladowo zestaw, który ma najwięcej statystyk:
pysk, virveny, 2x skogan, dmorlung, angwalion i majac bazowe 200 many uzyskujemy
460 many, czyli dla niektórych strata własnie tych 26 statów, które można by było do innych bardziej przydatnych barbie statów dodać. W walce z druidem mana mi jest niepotrzebna, bo go nie zdebufuje. Chętniej pokusiłbym się o dodanie tych statystyk do zręczności/hp a jeśli potrzebowałbym many, ulepszałbym sobie jakiś konkretny item własnie w nią. A nawet pokusić się o zrobienie 140 wiedzy. A mając wiedzę można pokusić się o założenie jeszcze vorleahu co jeszcze bardziej udziwnia bulid barby, bo to kolejna strata statów kosztem skoku farida. Hmm... opłacalne? - nie sądzę.

W dodatku druid (jak i inne klasy magiczne w swoich itemach nie posiadają kondycji) może śmiało te 26 statystyk (które ja defakto tracę) dać w zręczność/hp i to już czyni dużą przewagę.

Obliczyłem, że mając ulepszenia all itemów na +10 na 131 lvl mając własnie taki zestaw (przy stracie 26 statów na manę) można robić 140 wiedzy, bo wychodzi mi wtedy równe 500 zręczności i jakieś 2,3k hp przy totalnym braku resów. Ciekawa sprawa - zamierzam do tego dążyć, jednak wbicie takich ulepszeń jest póki co dla mnie niemożliwe, bo brak mi trylionów golda i 100kk platyny. Zakładając resy wychodzi 400 zręczności przy takim bulidzie. jest alternatywa, to w konću strata tylko kolejnych 3% na atak, nie tak źle. Pozostaję expienie by osiągnąć taki rezultat ale, no własnie kolejne ale...

To spowoduje, że po wprowadzeniu reformy czach i tarcz jak w temacie zrobionym przez dryga, będę sadystą bo lvl będę bardzo odbiegał od reszty graczy w msl, a w pvp chciałbym móc się troszkę pobawić.

Rozwiązanie?
Być może nowe sety dla koxów i zmiany u druida i vd spowodują poprawę sytuacji. Zobaczymy co będzie po update, ale na pewno szereg nowych tematów na forum :)

Ps. Co do "furii" nie chciałem zmian w samym wzorze, tylko o możliwość bufowania innych członków drużyny furią np zbufowanego ryca, czy mo by zadawał jeszcze większe obrażenia niż jest obecnie i zmiana na "furia"jako debuf na przeciwnika by obniżyć opotentowi celność ( przy kombinacji debufów ryk okrzyk furia u przeciwnika działało by to całkiem fajnie) co dziłało by jak słabsza wersja twojej starej u łucznika.

Zakażenie - miło by było aby ono doczekało się zmian we wzorze, na mocniejszy skill, bo to by spowodowało 3 ścieszki rozwoju barbarzyńcy:

Pod siłe - build pod typowy dmg
pod zręczność - bulid łączony pomiedzy debuferem a zadawniem obrazeń
pod wiedzę - bulid typowo jako buffer (skora, możliwość rozdawania furii jak zmysłow, debufownie furiią, okrzykiem, rykiem, główne dmg z zakazenia, krwawienia taranu i dynki pomijajac cias krytyczny, bulid pomiędzy rycem a lukiem/vd wcale nie skupiającym się na zadawaniu obrażeń)

Taka zmiana byłaby ciekawym rozwiązaniem dla podklas, gdzie barba w cale nie musiałby spełniać założeń - typowy dmg.

I byłaby to również alternatywa dla low lvl postaci, i dylemat w co inwestować swoje punkty statystyk i umiejętności.


Ostatnio edytowany przez zax_91, 28 Sie 2013, o 13:22, edytowano w sumie 1 raz



28 Sie 2013, o 12:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 53 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 343 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron