Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
10 super moc
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 15 Sie 2013, o 19:32 Posty: 2 Podziękowano: 1 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz Nick w grze: IprashI |
powinna być 10 super moc dostępna od
100 lvl koszt super mocy 10milionów lub 1000 tys platyny u druida na przykład wzrost many co turę u scheda kosa (przeciwnik nie morze zrobić ataku w tej turze (można urzyć raz na 1 walkę)) u barbarzyńcy np. ciężki skok obrażania wszystkich przeciwników jak to robią ogry Łucznik zaciemnienie ( nie widać siebie i przeciwnik nie może strzelić ( działa raz w 1 ataku) Mag Ognia fala lawy odbiera co turę każdemu przeciwnikowi hp u Rycerza podwójny cios odbiera podwójnie obrażenia ( poziomy 1-1runde 2-1rundę 3-1 rundę ,4-2 rundy, 5-2 rundy, 6-2 , 7-3 rundy ) Voodoo przestraszenie (wszyscy przeciwnicy maja mniejsze szanse na atak(każdy i obronę (wszystkiego) |
29 Sie 2013, o 14:15 |
|
Duma Forum!
|
super temat! ironia
zamykam bo i dyskutować nie ma nad czym - proszę jeszcze o jedno - ogranicz swoją płodność do jednego tematu na tydzień ale żeby był bardziej przemyślany niż każdy z tych, które dzisiaj umieściłeś na forum... |
29 Sie 2013, o 14:25 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 354 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |