Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Nowa Profesja- Mag Zimna
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
|
Jak wiadomo mamy 4 profesje fizyczne (barbarzyńca, rycerz, sheed, łucznik) i 3 magiczne (druid, mag ognia, voodoo). Postanowiłem opracować nową profesje- Mag Zimna, aby było po 4 profesje każdego rodzaju. Oto, czym by sie cechowała nowa klasa postaci:
W odróżnieniu od Maga Ognia, Mag Zimna zadawałby mniejsze obrażenia, lecz trafiał znacznie częściej. Byłby dobrym wsparciem dla drużyny. Najważniejszym czynnikiem u MZ byłaby wiedza. Nadawałby się do bossów i do PvP. Oto, jak MZ trzymałby broń: http://scr.hu/1ijy/ogjhz Umiejętności MZ: Od poziomu 2: Lodowy pocisk- Prosty lodowy pocisk, wystrzeliwany z rąk maga. (na 1 poziomie umiejetnosci obrazenia 120%, z kazdym poziomem umiejetnosci zwieksza sie o 12%) Od poziomu 5: Zamarznięcie skóry- Podwyższa odporność na wszystkie rodzaje ataków (z wyjątkiem uroków) dla całej drużyny. (na 1 poziomie umiejetnosci odpornosc na obrazenia +10 z kazdym rozwinieciem umiejetnosci wzrasta o 15%) Od poziomu 8: Odporność na uroki- Podwyższa naszą odporność na uroki ((przeznaczamy 1 pa w obrone przed urokami, dany urok wchodzi na 70%- z odpornością gdy przeznaczymy 1 pa w obrone przed urokami i urok wchodzi na 64%. wraz z rozwojem umiejetnosci jest lepszy efekt o 5%)) Od poziomu 12:Koncentracja- Obrażenia Maga Zimna wzrastają o 20% (na 1 poziomie umiejetnosci, z kazdym rozwojem zwieksza sie o 5%), znacznie podwyższa celność ataków (na 1 poziomie o 15%, z kazdym rozwojem o 5% wiecej) Od poziomu 15: Odporność na Ogień- Przeciwienstwo Odporności na Zimno ( na 1 poziomie umiejetnosci odpornosc wzrasta o 20%, z kazdym rozwinieciem wzrasta o 10%) Od poziomu 18: Zamrożenie Umysłu- Mózg przeciwnika zamarza, obniżając jego obrone, atak oraz PA (na 1 poziomie umiejetnosci: obrona -20% atak (szansa trafienia) -20% (z kazdym poziomem umiejetnosci ob i at zmiejsza sie o 7%) zmniejszenie PA o 1 na poziomie 2 o 1, na 3 poziomie 2, na 4 poziomie o 2-3, na 5 poziomie o 3, na 6 poziomie o 3-4, na 7 poziomie o 4) Od poziomu 22: Lodowa Kula- Potężny lodowy pocisk (obr 150% z kazdym lvl wiecej o 10%) Od poziomu 26: Grupowe zwiększenie HP- PŻ członków drużyny wzrasta, podwiększając ilość obrażeń, których mogą otrzymać. (na 1 poziomie HP wzrasta o 70 z kazdym rozwinieciem umiejetnosci wzrasta o 20, ważne: grupowe zwiększenie HP nie działa jak leczenie np mamy 200 hp zwiększamy sobie HP dalej mamy 200 hp ale maksymalna ilosc jest wieksza) Od poziomu 30: Lawina- Mag Zimna przywołuje Lawinę, która zniszczy każdego, kto stanie na jej drodze! ( na 1 poziomie umiejetnosci obr 200%, z kazdym lvl zwiększa się o 15%) Używane bronie: Biorąc pod uwage to, że MZ będzie postacią magiczną, uzywa broni pod moc, wiedze, hp, mane _________________ PucujSie Łuk s7 Level 38 |
1 Wrz 2013, o 18:42 |
|
Uczeń Heremona
|
viewtopic.php?f=121&t=18511
Ekipa nie potrzebuje pomysłów na nowe profesje. _________________ Basfau - druid 116lv S3/S7 http://scr.hu/5nu/8uwes kod na nieśmiertelność "Jestem chory na Polskę" ~ Jerzy Duda-Gracz AvE Ja <3 Matematyka: Twierdzenie Drygurosa brzmi? Bug^2 + Lag^2 = Up^2 |
1 Wrz 2013, o 18:46 |
|
Walczący z drzewcami
|
opcja szukajka albo jak ja wole opcja Ironka
_________________ WHY SO SERIOUS ? |
1 Wrz 2013, o 19:05 |
|
Pogromca Valdaroga
|
szkoda że opcja spamerstwa nadal żywa na forum... panowie zgłaszajcie takie tematy zamiast nabijać posty.
zamykam oczywiście, nowych profesji w przewidywalnej przyszłości nie będzie i nie potrzebujemy pomysłów na nie. |
1 Wrz 2013, o 19:09 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 398 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |