Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 Poprawa systemu walki i PvP 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Poprawa systemu walki i PvP
Niezbyt krótko lecz na temat.
Chodzi mi głównie o kolejność ataków.

Mag ognia, VooDoo, łucznik. Są to profesje w naszej grze, które posiadają bardzo silne ataki dystansowe, oraz uroki. Przyjmijmy PvP: Barbarzyńca Vs Voodoo.
VooDoo- Nie patrzy na to kiedy kliknie ( i tak jego ataki będą pierwsze, więc liczy się dla niego fart w procentach- trafie/nie trafie i już jeśli trafie to zabije, jeśli nie to zobaczmy czy on mnie trafi) Jeśli nie padnę w nastepnej jest mój

Barbarzyńca- Stale zmienia obronę (3 strefy ataku) nie wie jak zaatakuje VooDoo- cień lalka, wyssanie. Chociaż posiada również ryk gryzienie kamienie, W ostatnich rundach stara się pierwszy kliknąć, niesamowicie klika w tę myszkę, z ustawionymi kamieniami (biedaczek liczy, że może dobije kamieniem). Ahh VooDoo kliknął później, czyli pewnie barb wygral to PvP. Oj niestety VooDoo posiada uroki, i bez względu czy kliknie pierwszy to barb jest na straconej pozycji i musi patrzeć na procenty VooDoo.

Mój pomysł na zmianę w systemie walki wygląa tak. Ktokolwiek kliknie pierwszy to właśnie tej osoby ataki są pierwsze. Dajmy na to, VooDoo nie ma problemów jak łucznik, i uderzenia cienia mrocznego maga są po debuffie (szpili w oko).
Łucznik zaś, musi w pierwszej rundzie wbić piasek i dopierow nastepnej czuć pewną ulgę ze względu na oślpienie i mieć bonus do trafienia.
W tym przypadku (po wprowadzeniu mojej zmiany) Łucznik dałby w pierwszych dwóch oczkach 2x piasek w następnych trzech 3x precyzkę, oraz kliknąłby pierwszy.
W rundzie najpierw nastąpiłby piach, łucznik wróciiłby na sowje miejsce i atakował 3x precyzyjną. Po zakończeniu ruchów łucznika, VooDoo dałby 3x szpilę i 2x uderzenia cienia (ataki VooDoo czyli uroki, nastąpiłby by po atakach łucznika, gdyż to łucznik kliknął pierwszy).

Dotyczyłoby to jedynie ataków. tj. druida leczenie oraz inne buffy nie zależałyby od tego, czy wykonujący kliknie pierwszy, zawsze buff byłby pierwszy. Ale wszystko co atakuje, byłoby zależne od kliknięcia atakiujących.
PvP 1 na 1 znacząco by to usprawniło i zbalansowało (*przynjamniej takie jest moje zdanie) nareszcie MO nie dobijalby meteorytem, tego który kliknął pierwszy chociaż tamten dał kamienie.

Jednak patrząc na PvP 5 na 5 to tu pojawia się dla mnie mała ściana, Ponieważ nie potrafię sobie wyobrazić jak wyglądałoby to wszystko w ruchu, No bo gdyby było 5 na 5

1 drużyna (MO Vd Ryc ryc druid), 2 drużyna (barb sheed luk ryc druid)

W pierwszej drużynie naturalnie dumny VooDoo, macha gałęzią (aura cienia 2x szpila w druida), do tego mosiek, niczym nie wzruszony spopiela pole walki meteorytem. Po czym doppiero łucznik z drugiej drużyny zaczyna wypuszczać strzały ze swojej broni, a na końcu sheed razem z barbarzyńcą pokazują krzepę w rękach i nogach.

Lecz gdyby system działał tak jak ja to proponuję (niezależnie z której strefy atak jest wykonywany, ale ten który został pierwszy kliknięty, to ten jest jako pierwszy w kolejności) to gracze z drużyny numer 2 (jeśli kliknęli pierwsi) moga zabić maga ognia zanim on zacznie pokazywać co mu w duszy gra. Po prostu, fizole nie byliby niepełnosprawni i zmuszeni, żeby czekać na zagładę, ale mogli także działać po prostu klikając szybciej i móc po prostu przyczynić się do końca walki... mieć większe szanse na wygraną...
Oczywiście korzenie także byłyby tym objęe, walka PvP druid vs barbarzyńca solo, jeśli barba kliknie pierwszy (nawet bez obrony) i wsadzi 5 ataków w druida, to niech druidzik, lepiej klika pierwsyz bo wątpie zeby wystał.. chociaż...

W dobie smugi, którą drygu i reszta wprowadziliście, tak zwiększyliscie odporności magicznym, że wytryzmałość którą posiadają z tarczą, plus trochę farta (zręczność mile widziana) i druid wystoi spokojnioe natarcie barbarzyńcy...

Jeszcze raz i w skrócie. Mój pomysł jest taki, aby każdy niezależnie od tego z jakiej strefy jest atak, Lecz tego który gracz kliknie pierwszy, to te ataki będą wykonywane... gorzej jeśli ktoś kliknie w tym samym momencie, to wtedy kolejność już będzie taka jak kiedyś (uroki dystans fizyczne).

Zapraszam do komentowania, oraz przedstawiania swoich opinii, na ten temat. Przepraszam za błędy (kiepska klawiatura) Jeśli kiedyś był już taki temat, to chyba nie szkodzi, może jednak czas znowu przemyśleć coś takiego...

Zapraszam do komentowania.


4 Wrz 2013, o 21:12
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 31 Lip 2012, o 14:36
Posty: 167
Podziękowano: 152 razy
Otrzymanych podziękowań: 84 razy
Nick w grze: Vari
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
czyli... fizol zabije druida zanim ten będzie mógł dać korzenie. Fizol zabije VD zanim ten go zdebufuje. Fizol zabije MO bo ten będzie po prostu jak gałązka dla barby bijącego po 1k. Bezsens.

_________________
VD 119lvl Ostlor.
Został Taernijczykiem 16.12.2011 \o/


4 Wrz 2013, o 21:17
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
KARI zrozum,że tu głównie chodzi o sam fakt "kliknięcia" więc dalej by mieli oni szanse ale pod warunkiem,że by kliknęli szybciej od nas fizoli :)


4 Wrz 2013, o 21:21
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Pomysł zupełnie bez sensu, wygrałby ten, kto ma mniejszy ping.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


5 Wrz 2013, o 00:51
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Rzuff ja myślę,że sytuacja by była podobna do teraz tylko w ogóle odwrócona,my giniemy przez taki system,nieważne jakimi staraniami a tutaj to by wreszcie inne postacie zobaczyły jak to jest czekać aż się zada cios jak my byśmy kliknęli pierwsi :) Przecież nawet jak jest teraz to wygrywa ten co ma pierwszą strefe ataku? No wygrywa trochę,nie zawsze no ale my byśmy mieli większe szansę z takim pomysłem. Kiedyś jak miałem słabszy sprzęt to i tak myślę,że walka płynęła równo z moim przeciwnikiem co miał lepszy albo poprostu się lenił bo nie musiał klikać pierwszy,więc myślę,że nie było by tu wielkiej decyzji z powodu pingu,ale i tak nawet jeśli to zwracam się do sytuacji co napisałem.


5 Wrz 2013, o 07:09
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Wy, czyli barby, tak?

Nie wiem czy wiesz, bo autor tematu na pewno nie wie, ale barba posiada jeden (dwa) bardzo dobre debuffy (czary).


Po wprowadzeniu takiego pomysłu cała rozgrywka sprowadziłaby się do walenia na pałę, bez defa i kto pierwszy ten lepszy.

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


5 Wrz 2013, o 09:32
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 26 Mar 2012, o 20:07
Posty: 228
Podziękowano: 92 razy
Otrzymanych podziękowań: 162 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
"Napewno nie wie" Hahah dobre :D

Nie wiem czy wiesz, ale na swoim barbarzyńcy wbilem 84 poziom. Grałem tez lucznikiem MO i druidem, a teraz rycem i wiem z czym to sie je. Walki między na przykład barbem a MO byłby sprawiedliwe.


5 Wrz 2013, o 10:18
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
mhm
czyli najlepsi w pvp niezaleznie od profy by byli wlasciciele neo, netii itp na jednym kablu o duzej przepustowosci, pozniej posiadacze sieci osiedlowych a na koncu posiadacze radiowek, nie no ci wogole moga pokasowac konta

no to wyrownales szanse....

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


5 Wrz 2013, o 10:29
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Maj 2011, o 21:41
Posty: 2129
Podziękowano: 468 razy
Otrzymanych podziękowań: 593 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Podtrzymuje swoje zdanie, to że ktoś wbił 100 poziom czy gra półtorej roku nie jest dla mnie ŻADNYM wyznacznikiem :)

Poczytaj sobie i przemyśl:
Spoiler:

_________________
Rzuff - s2 (Taern.pl)
Rzuffi - s1 (Taern.com)
Rzuff na YT: http://goo.gl/84D78E

Image


5 Wrz 2013, o 10:34
Profil
Pogromca Valdaroga

Rejestracja: 4 Kwi 2011, o 23:13
Posty: 1301
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 502 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Poprawa systemu walki i PvP
Rzuff, w tym przypadku raczej chodzi o
http://scr.hu/16v0/bijod
Jak widać, ataki fizyczne w walce 1vs1 są tylko przed ucieczką.
Cytuj:
Po wprowadzeniu takiego pomysłu cała rozgrywka sprowadziłaby się do walenia na pałę, bez defa i kto pierwszy ten lepszy.
Wątpię. Chyba że znasz wielu MO, co wali na pałę, bez deffa i tylko klika meteo.
Sam pomysł oczywiście bez szans, niemniej ma jakieś logiczne podstawy.


5 Wrz 2013, o 10:38

Podziękowali: Way (5 Wrz 2013, o 16:28)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 398 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron