Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 Bugusing - Duch Zamku 
Autor Wiadomość
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 21:24
Posty: 217
Miejscowość: Sanok
Podziękowano: 122 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Nasti
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
HM ale co to zmieni? Co tym chcecie zmienić? Ktoś jak lubi solo dz to i tak będzie latał:x na naszych wyższych lvlach naprawdę te zgrzyty nie są kłopotem bo padają szybko.. i tak wszystkich nie trzeba będzie bić bo zawsze część można ominąć...

Rzuff bo są przeważnie po upku instancja znowu zapełniona jest zgrzytami :D tylko tam jak się je raz wybije to już ivh nie ma do kolejnego upka czy restartu servera.

_________________
"Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne...."

Nasti-VD 127 Ostlor
NastiiiV- Dru 50 Larkas


Image
http://scr.hu/0exu/mfv5r


12 Wrz 2013, o 14:28
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Eureka1987 napisał(a):
HM ale co to zmieni? Co tym chcecie zmienić? Ktoś jak lubi solo dz to i tak będzie latał:x

no właśnie - czyli rozumiem, że problemu nie ma a zmiana, którą wprowadzimy będzie jedynie kosmetyczna i nie powinna tym samym rodzić złych emocji :)


12 Wrz 2013, o 14:30
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 21:24
Posty: 217
Miejscowość: Sanok
Podziękowano: 122 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Nasti
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Nie rodzi żadnych złych emocji, ja tylko próbuję rozkminić po co to zmieniać chcecie :)

_________________
"Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne...."

Nasti-VD 127 Ostlor
NastiiiV- Dru 50 Larkas


Image
http://scr.hu/0exu/mfv5r


12 Wrz 2013, o 14:31
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Paź 2011, o 22:01
Posty: 799
Podziękowano: 66 razy
Otrzymanych podziękowań: 195 razy
Nick w grze: Eld
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Eureka1987 napisał(a):
Nie rodzi żadnych złych emocji, ja tylko próbuję rozkminić po co to zmieniać chcecie :)

jak już pisałem 200k to opłata za jednego ducha, a nie 5
najlepszym rozwiązaniem będzie 'wkleić' ducha w jedną instancję ze zgrzytami ale to już chyba sami wiecie najlepiej

@down
bez sensu, pojawią się kolejne świetne pomysły aby zrobić tak z każdym innym bossem

_________________
We are all the same, players in the game.


Ostatnio edytowany przez koperek 12 Wrz 2013, o 15:32, edytowano w sumie 3 razy



12 Wrz 2013, o 15:10
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 21:24
Posty: 217
Miejscowość: Sanok
Podziękowano: 122 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Nasti
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Równie dobrze, można zostawić starą instę i dodać te 'poprawki kosmetyczne' i zrobić nową dla hlvli z ta samą opłatą lecz jedynie sam dz i można schodzić pojedynczo ot i problem był by rozwiązany :D

_________________
"Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne...."

Nasti-VD 127 Ostlor
NastiiiV- Dru 50 Larkas


Image
http://scr.hu/0exu/mfv5r


12 Wrz 2013, o 15:21
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Paź 2010, o 22:03
Posty: 4171
Miejscowość: 100lica
Podziękowano: 452 razy
Otrzymanych podziękowań: 1822 razy
Nick w grze: HeavenM
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Osobiście jestem przeciwnikiem zmiany charakteru instancji w zależności od lvl. Jednak to nad czym ostatnio krążą mi myśli to powiązanie osiągnięć z korzyściami z robienia danego bossa po raz n-ty. I tu dwie rzeczy: korzyści takie musza być realne i muszą być jednym z elementów rozwijanych specjalnie pod end-game, oraz wszelkie exploity, drogi na skróty itp. automatycznie musiałyby być traktowane jak bugusing tj. o ile to wejdzie to takie zachowania jak na DZ obecnie (w obu wariantach) stałyby się niedopuszczalne. To trochę na zasadzie coś za coś. My doceniamy wytrwałość i samozaparcie, gracze nie nadużywają naszego zaufania.


12 Wrz 2013, o 15:41
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Cóż, to może i ja się wypowiem.
Moim zdaniem to ani nie jest bug, ani tym bardziej bugusing, ponieważ w każdej instancji po wylogowaniu na x czasu znikają mobki lub ewentualnie boss. Jedyną różnicą jest ta, że instancja Ducha Zamku jest podzielona na dwa etapy, w przeciwieństwie do Garthmoga czy innych. Był kiedyś taki temat i wypowiadał się w nim Drygu, a także inni Game Masterzy, że jeśli ktoś chce płacić 200k za samego bossa, bez expa za Zgrzyty, to jego sprawa. 200k golda to opłata za całość. Jeśli ktoś chce z kawałka skorzystać, to jego sprawa. Zmuszanie graczy do czegoś to, moim zdaniem, fatalny kierunek rozwoju gry. I tak, poprzez obniżenie dropu dla wyższych leveli, strasznie ukrócono farmienie bossów dla rarków/esencji, a teraz jeszcze coraz większe bossy będą przerabiane tak, by życie high levelom utrudnić.
Jedyne, co do czego mogę się zgodzić, to fakt, że 200k złota to opłata za jednego bossa, a aktualnie high levele za 200k robią 5 bossów zazwyczaj. Tutaj bym po prostu przykleił bossa do instancji, że za 200k będzie jeden Duch Zamku, a nie pięć czy ileś tam. Płacę 200k, mam za to Zgrzyty (exp) i bossa (szansę na rary). Ja powinienem decydować o tym, czy chcę za tę kasę chcę i exp, i szansę na rary, czy tylko szansę na rary. Co innego darmowe bossy - tam trzeba czyścić, by dojść do bossa, bo to nas nic nie kosztuje. A co innego płatne bossy - skoro płacę, to nie muszę tłuc. Tym bardziej, że za grupkę Zgrzytów levele 100+ dostają tyle, że chyba lepiej Misie wkoło Kemenak bić, bo to naprawdę tylko strata czasu. Teraz pewnie jeszcze będzie tak jak na Fyo, że trzeba będzie all grupki zabić, by się Duch Zamku uruchomił, a jak nie, to guzik z pętelką. Zmiana Fyodora czy zmiana Modliszki mi nie przeszkadzała, bo to były darmowe bossy, ale skoro płacę, to po co mam tracić czas na bicie? Sam Drygu to zauważył, co było pisane wyżej w postach, że jeżeli kogoś stać, to niech płaci. Dlatego obstawałbym za opcją 200k za jednego bossa (nie kilka), ale bez konieczności bicia Zgrzytów.

_________________
Image
Image
Image


12 Wrz 2013, o 21:35

Podziękowali: 2 DruidzkieŚci (15 Wrz 2013, o 05:06), NastiI (12 Wrz 2013, o 21:57)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Cze 2012, o 14:48
Posty: 92
Podziękowano: 191 razy
Otrzymanych podziękowań: 117 razy
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
Heavenmaker napisał(a):
ale przecież nie ma zakazu w solowaniu DZa i po zmianie nadal każdy kto będzie chciał będzie mógł go sobie solować - chodzi jedynie o drogę na skróty z pominięciem poziomu zgrzytów

Dodaj również obowiązek wybicia do nogi wszystkich mobków ( a nie tylko tych które stoją na drodze - tak jak jest to na Fyo ) na każdym bosie - bo po co mają sie marnować grupki mobków i nęcić niecną i jakże nieuczciwą drogą na skróty...


ED @ down :
ale fyo nie kosztuje nic ...

_________________
okrucieństwo jest naszą powinnością , bo cóż wredniejszego ....
tożsamość,nienawiść,pamięć

nie


Ostatnio edytowany przez DruidzkieŚci, 22 Wrz 2013, o 00:12, edytowano w sumie 1 raz



14 Wrz 2013, o 11:21
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sie 2010, o 19:14
Posty: 86
Podziękowano: 17 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
przeciez wystarczy zrobic tak jak na fyo, ze jak się straci inste to nie mozna przejsc dalej i ze jak jedno pt przejdzie dalej to sie insta tez zamyka.

_________________
Kto walczy z potworami, ten niechaj baczy, by przy tym samemu nie stać się potworem.


20 Wrz 2013, o 18:58
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 21:24
Posty: 217
Miejscowość: Sanok
Podziękowano: 122 razy
Otrzymanych podziękowań: 150 razy
Nick w grze: Nasti
Post Re: Bugusing - Duch Zamku
http://screenshooter.net/7038574/ewmkqca

Śmiech na sali, i normalnie GRATULUJĘ wyobraźni temu kto to postawił :D

Były zmiany jakiekolwiek zapowiadane? Jakoś sobie nie przypominam... Hmm jeśli już coś takiego stoi na s4 nie powinno stać na innych serverach? Miały być zmiany a i owszem, ale z tego co przeczytałam 'przy kolejnym Upku'. Jak to więc jest? Mamy się czuć przez to wyjątkowo na s4??

_________________
"Jak szczęśliwie żyliby niektórzy, gdyby o sprawy innych ludzi tak samo mało troszczyli się, jak o swoje własne...."

Nasti-VD 127 Ostlor
NastiiiV- Dru 50 Larkas


Image
http://scr.hu/0exu/mfv5r


22 Wrz 2013, o 07:40
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 48 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 118 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron